Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 50 דקות, David32 כתב:

אתה אלדין עם מרבד קסמים?

כאינדיבידואל אתה לא משתמש בכבישים עם האופנוע/קורקינט שלך?

באזעקה אתה לא תרצה ללכת לממד? לכול מקרה?

 

 

 

כי אם אני על גבול רמת גן אני לא הולך להשתמש בתשתיות של בני ברק, הכוון שלי היא רק מערבה משם,

 

ולגבי ממ"ד, גם היום אין לי ממ"ד בדירה - לא הטריד אותי בסבב האחרון

פורסם

אמנם זה היה לפני 10 שנים, אבל חבר טוב(בזמנו חילוני) היה גר ברחוב חולדה הנביאה

כדי להגיע אליו היה צריך לנסוע עד המחסום וללכת ברגל.

השכנים היו אחלה, מאוד אהבו אותם, למרות שהם היו חילונים

אני גרתי מרחק של פחות מקילומטר ממנו בצד של רמת גן ושילמתי מעט יותר ממנו אבל היה לו מרפסת ענקית והדירה שלו הייתה גדולה יותר.

זה כן דורש מחשבה אם אתה מתכוון לנסוע בשבת והתחשבות בחגים ובשבתות, אבל אם זה חוסך לך סכום משמעותי, כדאי לבדוק את העניין

פורסם
לפני 6 שעות, aviaviavi כתב:

אמנם זה היה לפני 10 שנים, אבל חבר טוב(בזמנו חילוני) היה גר ברחוב חולדה הנביאה

כדי להגיע אליו היה צריך לנסוע עד המחסום וללכת ברגל.

השכנים היו אחלה, מאוד אהבו אותם, למרות שהם היו חילונים

אני גרתי מרחק של פחות מקילומטר ממנו בצד של רמת גן ושילמתי מעט יותר ממנו אבל היה לו מרפסת ענקית והדירה שלו הייתה גדולה יותר.

זה כן דורש מחשבה אם אתה מתכוון לנסוע בשבת והתחשבות בחגים ובשבתות, אבל אם זה חוסך לך סכום משמעותי, כדאי לבדוק את העניין

 

קורקינט / אופנוע שאפשר לגרור ידנית עד הגבול אמור להווה בעיה מניסיונך? 

פורסם

אני מניח שלרוב האנשים לא יהיה אכפת, אבל אם זה יהיה קבוע אתה תיתקל במשוגעים שכל דבר מפריע להם ויתחילו להתעצבן ולצעוק. פעם אחת צעקו עליי עוד לפני המחסום.

×
×
  • תוכן חדש...