Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1645 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לאחר הגשם היום ,המצלמה כוסתה במים ברמה שלא ראיתי כלל את התמונה שהמצלמה מציגה.
מוזר שלא השקעו עוד קצת באיזה פלסטיק שימוקם מעל המצלמה ויגן עליה לפחות חלקית מטיפות ו\או לכלוך.
מילא בארץ כאן אין הרבה גשמים אך הרכב משווק גם באירופה ובצפון אמריקה שם הנושא קריטי ביותר.
האם יש למישהו פיתרון הולם ?

תודה

פורסם

רוב הסיכוים שגגון לא היה עוזר. המון טיפות מים ולכלוך מגיעים בכלל מלמטה בזמן נסיעה (תחשוב למה לרכבי האצ'בק יש מגב אחורי).

אם זה רק מים אז זה לא אמור להפריע, אבל הלכלוך הרטוב מהכביש יכול באמת ללכלך. בחו"ל (או רוסיה ליתר דיוק), איפה שיש יותר בוץ רטוב בחורף, הרבה מתקינים עצמאית מערכת שטיפה למצלמה. פשוט מוסיפים פיצול מהקו שטיפה של החלון האחורי, כך ששטיפת החלון תתן שפריץ גם למצלמה. אתה יכול לגגל backup camera washer.

 

  • רעיון טוב! 1
  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אומנם אני עם רכב  שונה, אך עם אותה הבעיה, 

יש כאלה שממליצים להשים על העדשה נוזל עם תכונות הידרופוביות כמו Rain-X.

 

לגבי שווקים אחרים, לדוגמא, לAUDI בשוק הצפון אמריקאי יש בצמוד למצלמה סילון מים כמו בשמשה. 

פורסם

רק שתדע שלא מומלץ לגעת פיזית במצלמה אחורית בגלל שזה ישרוט את העדשה, זה המלצה שקראתי.

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

×
×
  • תוכן חדש...