Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

ראיתי באתר של אנדרואיד שיש תאימות לאנדרואיד אוטו בפיג'ו 208 משנת 2017 ומעלה.

עתיד לקנות פיג'ו 208 שנת 2018 ורוצה להקדים כבר ולבדוק האם אפשרי להתקין ?

ראיתי איפשהו שזה ממש מתממשק עם המערכת המקורית וזה פשוט עוד כפתור שנמצא בתפריט ה SRC

מישהו יודע איפה אפשר להתקין את זה? האם זה נטו עדכון תוכנה של המערכת או פריצה והחלפה של כלל התוכנה?

תודה!

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ.

הרכב עלה ביוני ב18 אבל יוצר ב17 - רוצה להאמין שאחריי פברואר לכן על יבש אמור להיות תאימות. 

מישהו שיודע להגיד איך אני בודק אם באמת קיימת תאימות האם זה נטו לנסות כבלים או צריך לעדכן להוסיף משהו למערכת? 

פורסם

תעלה תמונה מאחד המסכים של המערכת, נוכל לזהות אם היא smeg או nac ולפי זה אם יש תמיכה.

כמובן שהמערכת תהיה דלוקה, המסך של תחנות הרדיו למשל זה אחלה.

פורסם (נערך)

ב108 וc1 אם לצד המסך יש 3 כפתורים אז הוא עם אנדרואיד אוטו, אם יש רק 2 כפתורים אז אין. אפשר להחליף מערכת ל3 כפתורים אבל לא תמצא 

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

 

בתאריך 29.9.2021 בשעה 11:18, DubelBoom כתב:

תעלה תמונה מאחד המסכים של המערכת, נוכל לזהות אם היא smeg או nac ולפי זה אם יש תמיכה.

כמובן שהמערכת תהיה דלוקה, המסך של תחנות הרדיו למשל זה אחלה.

בתאריך 30.9.2021 בשעה 06:57, liorwohl כתב:

ב108 וc1 אם לצד המסך יש 3 כפתורים אז הוא עם אנדרואיד אוטו, אם יש רק 2 כפתורים אז אין. אפשר להחליף מערכת ל3 כפתורים אבל לא תמצא 

 

מצרף תמונה של הקונסולה - מקווה שתוכלו לתת אינדקציה :)

 

CMiOCID.jpg

פורסם

זאת מערכת nac החדשה יותר. אמור להיות לך אנדרואיד אוטו.

אם אתה לא מצליח להתחבר בעזרת מכשיר וכבל שעובדים ברכב אחר למשל, אז הייתי מעדכן גרסה אם יש לך את הידע (לא מסובך, בגדול הורדה של קובץ מהאתר של פיג'ו, להעביר לדיסק און קי ולהניע את הרכב), או לבקש עדכון במוסך יבואן.

פורסם
לפני 3 שעות, xGolani כתב:

 

 

מצרף תמונה של הקונסולה - מקווה שתוכלו לתת אינדקציה :)

 

CMiOCID.jpg

אהלן,

הבנתי שיש לי RCC Wave2 דגם "A" שבו אין תמיכה ב AA או CP רק בדגמים הבאים C או D

זה על רגל אחת ההבנה שלי מהאינטרנט אבל מודה שאני רק 80 אחוז סגור על זה.

האם יש לך אינדיקציה לפני הפרטי מערכת לדעת באמת איזה סוג יש לי?

תודה!

ZRAk17Z.jpg

פורסם
לפני 14 שעות, DubelBoom כתב:

מכיר את הסיפור הזה, להבנתי זה חסר רק בדגם שמגיע מסין, אבל אני לא בטוח.

יודע כמה יעלה להחליף את ה headunit לאחת שתומכת AA? 

דיברתי עם רדיו מילאנו ולהוסיף WAZE עם סים ייעודי עולה 3.5 אלף שקלת - לא רלוונטי בעליל רק ל-WAZE

פורסם (נערך)

יש לך בעלי מערכות בכמה מאות דולרים(200-400), ההתקנה לא אמורה להיות מורכבת מדי עם קצת חוש טכני.

אז נכון לא מדובר בפיונר אבל יש לי תחושה שגם מה שהציעו לך זה לא פיונר, אלא יותר בכיון של בדיוק אותה מערכת מעלי שהם לוקחים עליה 200% פרמיה(לפחות)

המערכת ה"קלאסית" מעלי מגיעה עם מסך 10" שיותר גדול ביחס למקורי, ובהתחשב בעובדה שהמקורית היא לא איזו הברקה, לדעתי מאוד כדאי.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

אני קצת בספק שהדגם שיש לך הוא סיני, אבל לצערי אני לא יודע איך לעזור לך יותר מזה.

לא הייתי עושה התקנה סינית ובטח שלא החלפה מלאה של המערכת לאיזה תואמת מקור סינית. התמיכה אמורה להיות שם.

הייתי מתחיל בלחפש בגוגל איך לזהות לפי המספר גרסה אם זה דגם סיני, וגם לעשות עדכון גרסה. מניח שגם מוסך מורשה יוכל לעדכן גרסה בעלות מסוימת.

×
×
  • תוכן חדש...