Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני בקרוב אמור לטוס לאוקראינה(אין ברירה, עניין משפחתי)

וממש עוד יומיים הססטוס שלה אמור להיות מוחמר, המשמעות היא שלאחר החזרה משם להבנתי אני צריך להכנס לבידוד.

לגבי תקופת הבידוד אני נתקל במידע סותר, ראיתי שאמור להיות 14 ימים וראיתי שהחליטו לקצר ל10- לא יודע עד כמה זה באמת קרה.

וראיתי שיש גם אופציה של לעשות קיצור בידוד - בנוסף לבדיקה שעושים בשדה, אם עושים בדיקה נוספת שיוצאת שלילית אז אפשר לקצר.

 

העניין הוא שאני קצת מבולבל מכל ההנחיות האלו, ואשמח אם מישהו שחזר לאחרונה מחול יעשה קצת סדר בדברים, במיוחד יעזור אם מישהו שחזר ממדינה עם אזהרת מסע(כתום)

 

מה שאני לא מבין הוא ככה- לאחר הנחיתה בארץ אני עושה בשדה התעופה בדיקה, לאחר מכן אני כוויכול אמור להכנס לבידוד- אני צריך איכשהו להגיע הביתה, האם אפשר לחזור ברכבת?

בשביל לקצר את הבידוד כתוב שצריך בדיקה נוספת, אבל איך אפשר לעשות בדיקה נוספת אם אתה בבית בבידוד?

שבועיים זה המון זמן בשביל לעצור את החיים, הייתי מעדיף לקצר, רק שיש סתירות בהנחיות וזה מאוד מבלבל.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

כשאתה נוחת אתה עושה בדיקה בנמה"ת ונוסע הביתה, אף אחד לא נתן את הדעת כיצד. כשאתה מגיע הביתה אתה נכנס ל-14 ימי בידוד. אבל אתה יכול לקצר לשבעה אם תבצע בדיקה ביום השביעי (בכל עמדת בדיקות של קופ"ח או פקע"ר), וכמובן בתנאי ששתי הבדיקות שליליות. אם אחת מהן חיובית אתה מתחיל לספור 10 ימי בידוד מיום הבדיקה החיובית ויוצא מבידוד בשני תנאים - מינימום 10 ימי בידוד ו-3 האחרונים ללא תסמחנים (חום או נשימתיים). יציאה מבידוד למאומת מחייבת אישור רופא המזין סטטוס החלמה שבלעדיו אסור לצאת מהבידוד, ועלילים לקבל על כך קנס כבד (אאל"ט 5000 ש"ח).

 

סיפור 10 ימימהבידוד אינו מעודכן, זה קוצר ח-7.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בטופס הנוסע הנכנס אתה מתחייב לא לחזור הביתה ברכבת או אוטובוס, רק מונית בה אתה יושב מאחור, או רכב פרטי. 

אפשר לעשות בדיקת קורונה ביום השביעי (PCR) ולצאת מבידוד מיד עם קבלת התשובה. 

הח"מ טס לארץ פעמיים בחודש וחצי, העסק בדוק. 

בספח הכניסה לארץ יהיה כתוב אם אתה נדרש לבידוד בכלל. 

 

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם (נערך)

כלומר ביום השביעי של הבידוד אפשר לצאת מהבידוד על מנת ללכת לעשות את הבדיקה השניה.

לוקח הרי זמן לתשובה? או שזה מיידי?

 

לגבי הדרך חזרה מנתבג, מה אמורים לעשות תושבי הצפון שבלי רכבת אין כלכך דרך לחזור.

מונית עולה כ700 שח- מחיר שערוריותי ולא סביר בעליל.

עריכה אחרונה על ידי ik3
  • אהבתי 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

בדיוק מהסיבות האלה ביטלתי נסיעה לגרמניה השבוע

מוציא את החשק - בארץ יקר בצורה הזויה, וחו"ל = כאב ראש

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם (נערך)

הלוואי ולא הייתי צריך, זה נסיעה בלית ברירה.

 

אני רוצה אז לעבור על השלבים של הכניסה ויציאה מהארץ, אשמח להערות אם יש לי טעויות.

יציאה מהארץ:

-להכין את התעודת התחסנות(באנגלית)

- למלא טופס יציאה מהארץ

-הבדיקת PCR לא דרושה בשלב הזה.

 

חזרה לארץ:

-לעשות בדיקה PCR כ72 שעות לפני הטיסה(נגיד יום-יומיים לפני החזרה)

-עליה למטוס לארץ עם תוצאה שלילית לבדיקה

-בדיקת PCR בנמל התעופה בן גוריון

-חזרה הביתה לא בתחבץ

-שבוע בידוד

   - אם רוצים לקצר אז כעת ניתן ללכת לעשות בדיקת PCR נוספת ואז אני חוזר לבידוד עד לתשובה שלילית נוספת ואז אני חופשי.

   -אחרת עוד שבוע בידוד(סהכ 14 ימים)

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

צריך עוד השלמות:

 

1. מה דרישות הכניסה לאוקראינה: האם הם דורשים PCR או RADT*, טוםסי כניסה, ברקודיפ וכיו"ב. כמוכן האם נדרשת בדיקה או בידוד בכניסה, ובאיזה תנאים.

 

2. מה קורה אם בבדיקה לפני הטיסה ארצה יוצאת תשובה חיובית.

 

3. להתעמק בכיסויי הביטוח.

 

*RADT היא בדיקת אנטיגן מהירה, מהסוג שרוצים להכניס אצלנו לתו הירוק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לגבי הנוהל שם אני בודק את העניין, כרגע עד כמה שאני מבין אין שם בעיות עם זה, מניח שתעודת התחסנות באנגלית תספק אותם- אבל אבדוק לעומק.

 

מבחינת הביטוח יש לי של פספורטקרד- כאשר רוב עלות הביטוח היא בנוגע לקורונה, אך אבדוק מה הכיסוי.

עריכה אחרונה על ידי ik3

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)
לפני 15 שעות, ik3 כתב:

לגבי הנוהל שם אני בודק את העניין, כרגע עד כמה שאני מבין אין שם בעיות עם זה, מניח שתעודת התחסנות באנגלית תספק אותם- אבל אבדוק לעומק.

 

 

בכניסה לאוקראינה מספיקה תעודת מתחסן באנגלית (ללא צורך בבדיקת PCR), אבל הם דורשים גם ביטוח קורונה "אוקראיני" (או ביטוח של חברה בינלאומית עם משרדים באוקראינה).

הביטוח עולה שקלים בודדים, וניתן לעשות אותו דרך אתר חברת התעופה האוקראינית (UIA). מציע לעשות אותו בנוסף לביטוח הנסיעות שאתה עושה בארץ.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם

שאלה נוספת, שמעתי שלמרות שכתוב באתר הממשלתי שחיסון תופס ליציאה מהארץ- חייב בנוסף גם בדיקת PCR שלילית.

מדגיש ליציאה מהארץ.

לפי מה ששמעתי עלולים לא לתת בכלל להכנס לשדה התעופה- תמוה בעיניי, אך בכל זאת רוצה לוודא את זה.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

לגבי החזרה ארצה - שים לב שלפני הטיסה אתה מבצע PCR. אתמול היתה ידיעה על אנשים שביצעו RADT (חשבו להתחכם עם בדיקה זולה ומהירה), ולא הורשו לעלות לטיסה ארצה, מה שעלה להם בשהיה יקרה ביוון.

 

כעת משרד הבריאות פרסם ידיעה על זיוף בדיקות קורונה לקראת יציאה מהארץ, כולל לא פחות מ-23 נוסעים שהתכוונו לעלות לטיסה לארה"ב אתמול. הם הורדו מהטיסה וטופלו על ידי המשטרה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 3 שעות, ik3 כתב:

שאלה נוספת, שמעתי שלמרות שכתוב באתר הממשלתי שחיסון תופס ליציאה מהארץ- חייב בנוסף גם בדיקת PCR שלילית.

מדגיש ליציאה מהארץ.

אכן.  חייב PCR 72 שעות לפני היציאה.

 

יותר משהמדינה דורשת זאת, זו דרישה לעצם העליה למטוס (להבנתי, חברות התעופה רוצות לוודא שלא יצטרכו להחזיר אותך על חשבונן כי אתה לא עומד בדרישות הבסיס במדינת היעד/מדינה בדרך).

פורסם (נערך)

לא צריך בדיקת PCR אם אתה מחוסן, כל עוד מדינת היעד לא דורשת זאת.

 

יש להציג תעודת מתחסן לפני עלייה למטוס + ביטוח קורונה אוקראיני (לא תמיד בודקים בארץ אבל בכניסה לאוקראינה לרוב בודקים).

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6

×
×
  • תוכן חדש...