Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב אמין!! בתקציב של 15K


dl
שימו לב! השרשור הזה בן 975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מעוניין לרכוש רכב משומש והתקציב שלי עד 15000 אבל אם אפשר אני מעדיף להוציא כמה שפחות. 

לצערי 2 הרכבים האחרונים שהיו לי (פוקוס 2004 וסיוויק 2006) עשו לי המון בעיות ונדרשתי לשלם כסף רב למוסכים... מה שלמדתי מזה שלא כדאי לקנות רכבים מאוד זולים (1500-3000 ש"ח) וגם לא כדאי לקנות מכוניות עם ק"מ גבוה (מעל 200000). 

 

ולכן מה שהכי חשוב לי עכשיו זה רכב הכי אמין שאפשר שלא רואה מוסך מעבר לטיפול שנתי וטסט. 

 

אני מאוד גמיש באיזה סוג של רכב כך שאני חושב גם על מיני וגם על משפחתיות. 

 

הייתה לי הצעה לקיה פיקנטו ידנית שנת 2011 עם 68 אלף ק"מ, יד 3 ב 15000 אבל כשעשיתי נסיעת מבחן על האוטו הרגשתי שהמנוע מאוד חלש.. כמו כן שמעתי רעשים מוזרים כשהרכב עבר על בורות / סדקים בכביש (עדיין לא לקחתי לבדיקה במוסך). 

 

כמו כן, הייתי מעדיף רכב שבשעת הצורך אני אוכל לצרף 4 נוסעים בנוחות יחסית ולכן אני חושב על אוטו גדול / מרווח יותר. 

 

עד עכשיו מצאתי כמה כיוונים אפשריים: 

יונדאי I30 / I30 CW

ניסאן אלמרה

הונדה ג'אז וטויוטה פריוס (לא מצאתי עדיין משהו מעניין אבל הכיוון אפשרי אם אני אתפשר על ק"מ) 

פולקסווגן גולף. 

כולם בין 100 ל 150 אלף ק"מ. 

 

(לא מתקרב לצרפתיות או שברולט או חברות אחרות שידועות כלא אמינות) 

 

העניין הוא שאני מאוד נמשך לגולף אבל אני מת מפחד מהאמינות של האוטו הזה ולא רק מהגיר אלא גם מהנטייה של פלסטיקה וריפוד שמתפרקים וכן בעיות שונות במנוע וגיר. כמו כן, אני לא בטוח איזה גרסה מומלצת.. מנוע 2000/1600/1400 ואיזה תיבת הילוכים יש בכל גרסה.. השנתונים הם בין 2005 ל 2008. 

ומשום מה המחירים שמבקשים הם הרבה מעל המחירון של יד או משרד התחבורה. 

 

 

אשמח לעזרה. 

 

נ. ב. אם מישהו מכיר מוסך טוב באשדוד אני אשמח להמלצה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תנסה לחפש מיציבושי לנסר חדשה

בתקציב הזה תוכל גם למצוא 1.8.

מכונית מרווחת, ודי חזקה. 140 כוח סוס, גיר רציף.

אפשר גם 1.6.

מכונית אמינה. 

בתקציב שלך הייתי מתרחק בגולף ישנה. תלוי גם כמה כסף יש לך לתחזוקה בשוטף? רכבים ישנים, בטח יהיו הפתעות ודברים שצריכים טיפול

  • מעניין 1

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ג'אז אכן אמינה ביותר חסכונית לאחזקה, מה שכן יקח לך זמן למצוא אחת טובה,

סובארו אימפרזה מגלה שרידות מצויינת יחד עם ניסן טידה (האלמרה מאוד מיושנת),

מאזדה 3 גם אמינה להפליא ונפוצה מאוד (ה2 צפופה ובתקציב שלך בקושי תצליח לדחוף אחת).

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה,

 

אתה צריך קצת לפרצף את המציאות (מה שנקרא face reality). אין דבר כזה רכב בתקציב כזה, שגם יקח חמישה אנשים בנוחות, וגם לא יכנס למוסך מעבר לטיפול שנתי מתוכנן. בעיקר הדרישה השניה מפילה אותך. כל רכב, גם אם היה הכי אמין בעולם כשקנו אותו, לא מחזיק אחרי עשור בלי תקלות פה ושם. כמובן שלא כל הרכבים נולדו שווים, יש כאלה שיעלו עשרות אלפי ש"ח לתחזוקה כל שנה ויכנסו למוסך כמה וכמה פעמים ויש שפחות, אבל דברים יתקלקלו פה ושם בכל רכב, ואלא אם אתה מזמין חלקים בעצמך ומתקן לבד, זה לא תמיד יהיה זול.

 

במציאות, יש איזה סכום מינימלי של ירידת ערך ותחזוקה שמאוד מאוד קשה לרדת ממנו.

 

אם אתה לא רוצה למצוא את עצמך במצב מאוד דומה למה שהיית (וברצינות, קנית רכב בן 15 +- ב-1,500 ש"ח וחשבת שהוא לא יתקלקל?), לדעתי עדיף לך להעלות את התקציב (גם אם זה אומר לקחת הלוואה) ולקנות רכב כמה שיותר חדש (ופשוט) שתמצא. למשל, דאצ'יה סנדרו ידנית, יונדאי אקסנט (או קיה ריו) אם אתה רוצה קצת יותר מרווח, אולי אפילו פיאט טיפו (ה-1.6 אוט' הסטנדרטית, לא איזו סטיישן רובוטית). רכב פשוט בן 3-4-5 עוד יסע כמה שנים בלי תקלות מהותיות. אם אתה לוקח את האסטרטגיה הזו למקס', אתה יכול לשים את ה-15 האלו כמקדמה על ספארק חדשה באפס ק"מ (ב-70) ולשלם כמה מאות ש"ח כל חודש על רכב חדש לגמרי ובאחריות (אבל קטן) במקום לשלם מדי פעם סכום לא ידוע על תחזוקה במוסך. זה אולי יוצא קצת יקר יותר, אבל זה הרבה יותר וודאי.

 

מציע לך לקרוא את שרשור התחזוקה של המאזדה 3 המתיישנת של @zvigolden , לקבל קצת פרופורציות על תקלות ברכב אמין אבל מתיישן.

 

מעבר לזה, הכי הכי חשוב לחפש רכב שמור ומטופל בזמן, ולהמשיך לטפל בו לפי הספר ולהחליף מה שמתקלקל, ולא לחכות שבעיה קטנה תהפוך לבעיה גדולה.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את ההמלצה לגבי לאנסר. אם הייתי צריך רכב בתקציב כזה של פחות מ 20K זה מה שהייתי קונה, ללא ספק מהרכבים היותר אמינים שיצא לי לשמוע עליהם ולא מאדם אחד, לא נופל מקורולה מבחינת אמינות.

  • מעניין 1

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לעונים. 

 

לצערי 15 זה המקסימום שאני יכול להוציא כרגע ואני מעוניין להוציא את המקסימום מהסכום הנ"ל. 

ברור לי שרכב ישן ידרוש תיקונים פה ושם אבל אני מנסה להימנע כמה שאפשר ע"י רכישת רכב עם ק"מ נמוך. 

 

לגבי לנסר, על איזה שנתונים אתם מדברים? 

 

ראיתי עכשיו הונדה ג'אז יד ראשונה עם 120 אלף ק"מ שנת 2003 ידנית והרכב נראה ממש טוב בתמונות אבל אני חושב שהמחיר מאוד גבוהה לשנתון - 15000 ש"ח... 

 

לגבי אימפרזה, שמעתי שהרבה גונבים להם את הממירים ולכן לא שווה לקחת סיכון. 

 

לגביי מאזדה 3 בעבר הייתי נוסע הרבה ברכב הנ"ל אבל הוא היה עושה לי כאבי גב (הדגם הראשון) 

 

מה לגביי I30 / גולף?? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 33 דקות, dl כתב:

לגבי לנסר, על איזה שנתונים אתם מדברים?

2010 די בקלות, גם 2011 אפשר עדיין למצוא עם ק"מ פחות מ 200K.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, dl כתב:

תודה לעונים. 

 

לצערי 15 זה המקסימום שאני יכול להוציא כרגע ואני מעוניין להוציא את המקסימום מהסכום הנ"ל. 

ברור לי שרכב ישן ידרוש תיקונים פה ושם אבל אני מנסה להימנע כמה שאפשר ע"י רכישת רכב עם ק"מ נמוך. 

 

לגבי לנסר, על איזה שנתונים אתם מדברים? 

 

ראיתי עכשיו הונדה ג'אז יד ראשונה עם 120 אלף ק"מ שנת 2003 ידנית והרכב נראה ממש טוב בתמונות אבל אני חושב שהמחיר מאוד גבוהה לשנתון - 15000 ש"ח... 

 

לגבי אימפרזה, שמעתי שהרבה גונבים להם את הממירים ולכן לא שווה לקחת סיכון. 

 

לגביי מאזדה 3 בעבר הייתי נוסע הרבה ברכב הנ"ל אבל הוא היה עושה לי כאבי גב (הדגם הראשון) 

 

מה לגביי I30 / גולף?? 

עדיף לשמור קצת ליישור קו, והיה ישור קו ברכב ישן.

הלנסר אתה יכול למצוא מ 2008 עד 2012 פלוס מינוס

  • אהבתי 1

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק i30cw 2009, אני חוויתי רכב אמין מאוד. יש לרכב מחלות ידועות (דשבורד מרצד, יוניט אור בלם, מוט הגה) אבל הן זולות יחסית או לא משביתוץ את הרכב.

הרכב יחסית רגיש להזנחה אז כמו כל רכב הדבר הכי חשוב זה היסטוריית טיפולים מסודרת בחלפים איכותיים.

יתרון נוסף זה בטיחות יחסית. בשנתונים האלה אין הרבה רכבים עם 6 כריות אוויר וesp ולי זה היה must כשקניתי (בזמנו)

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם הצעה,

לפי הכותרת מבינים שאתה מחפש רכב עם כמה שפחות פוטנציאל לתקלות, בנוסף כתבת שאתה מוכן להתפשר על מיני.

הייתי מציע לך לנסות לחשוב קצת יותר על מה תכלס הציפיות שלך מהרכב.

אם תגיע למסקנה שאין לך צורך ממשי ברכב משפחתי, אז סתם חבל שתקנה אחד במקום לקנות רכב קטן יותר (שאמנם קצת מבאס מבחינת הגודל לעומת הפוקוס והסיוויק שהיו לך לפני), אבל אתה תרוויח רכב שכנראה יהיה יותר חדיש ועם פחות ק"מ = פחות פוטנציאל לתקלות.

יש דגמים ידניים (ופשוטים מכאנית = פוטנציאל לאמינות) שיכנסו לך בתקציב דוגמת ניסן מיקרה\ספייס סטאר. כמובן שזה דורש ממך להתגמש לגבי נוחות הנסיעה וביצועים אבל לא ראיתי שזה שיקול קריטי מבחינתך, שווה לעשות קצת נסיעות מבחן ולראות אם מתאים לך.

בנוסף, הייתי מוריד את הפריוס מהרשימה בדיוק מאותה הסיבה של האימפרזה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.7.2021 בשעה 13:37, dl כתב:

לצערי 15 זה המקסימום שאני יכול להוציא כרגע ואני מעוניין להוציא את המקסימום מהסכום הנ"ל. 

ברור לי שרכב ישן ידרוש תיקונים פה ושם אבל אני מנסה להימנע כמה שאפשר ע"י רכישת רכב עם ק"מ נמוך. 

גם בתקציב הזה אתה קונה בעיקר צרות של אנשים אחרים.

לדעתי, בתקציב הזה, המצב הספציפי של הרכב והדרך בה טופל (תחזוקה מונעת מול תחזוקת שבר) הרבה יותר משמעותית מהיצרן.

אם תקנה רכב ממשיהו ששמר עליו (רכב לא מוזנח חיצונית, ותיעוד שוטף של טיפולים) יש סיכוי יותר קטן לתקלות, למרות שברכב ישן הכל יכול להיות.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פורד פיאסטה ידנית שנת 2012/13.

יתרונות : אמינה ופשוטה לתחזוקה, נוחה,  מהנה, וחסכונית במידה מסויימת.

חסרונות : צפופה יחסית לרכב סופר מיני והמנוע טיפה אנמי שדורש בחישה בהילוכים.

סיכום : רכב מהנה ונוח במחיר נוח..

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה פורטה 2009-2011.

תנסה לקחת 2011 עם 6 הילוכים.

גם שקט תעשייתי, הרכב מאוד אמין. גם מרווח ויכול להסיע 5 וגם לא כל כך זללן.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.7.2021 בשעה 05:34, dl כתב:

אני מעוניין לרכוש רכב משומש והתקציב שלי עד 15000 אבל אם אפשר אני מעדיף להוציא כמה שפחות. 

לצערי 2 הרכבים האחרונים שהיו לי (פוקוס 2004 וסיוויק 2006) עשו לי המון בעיות ונדרשתי לשלם כסף רב למוסכים... מה שלמדתי מזה שלא כדאי לקנות רכבים מאוד זולים (1500-3000 ש"ח) וגם לא כדאי לקנות מכוניות עם ק"מ גבוה (מעל 200000). 

 

ולכן מה שהכי חשוב לי עכשיו זה רכב הכי אמין שאפשר שלא רואה מוסך מעבר לטיפול שנתי וטסט. 

 

אני מאוד גמיש באיזה סוג של רכב כך שאני חושב גם על מיני וגם על משפחתיות. 

 

הייתה לי הצעה לקיה פיקנטו ידנית שנת 2011 עם 68 אלף ק"מ, יד 3 ב 15000 אבל כשעשיתי נסיעת מבחן על האוטו הרגשתי שהמנוע מאוד חלש.. כמו כן שמעתי רעשים מוזרים כשהרכב עבר על בורות / סדקים בכביש (עדיין לא לקחתי לבדיקה במוסך). 

 

כמו כן, הייתי מעדיף רכב שבשעת הצורך אני אוכל לצרף 4 נוסעים בנוחות יחסית ולכן אני חושב על אוטו גדול / מרווח יותר. 

 

עד עכשיו מצאתי כמה כיוונים אפשריים: 

יונדאי I30 / I30 CW

ניסאן אלמרה

הונדה ג'אז וטויוטה פריוס (לא מצאתי עדיין משהו מעניין אבל הכיוון אפשרי אם אני אתפשר על ק"מ) 

פולקסווגן גולף. 

כולם בין 100 ל 150 אלף ק"מ. 

 

(לא מתקרב לצרפתיות או שברולט או חברות אחרות שידועות כלא אמינות) 

 

העניין הוא שאני מאוד נמשך לגולף אבל אני מת מפחד מהאמינות של האוטו הזה ולא רק מהגיר אלא גם מהנטייה של פלסטיקה וריפוד שמתפרקים וכן בעיות שונות במנוע וגיר. כמו כן, אני לא בטוח איזה גרסה מומלצת.. מנוע 2000/1600/1400 ואיזה תיבת הילוכים יש בכל גרסה.. השנתונים הם בין 2005 ל 2008. 

ומשום מה המחירים שמבקשים הם הרבה מעל המחירון של יד או משרד התחבורה. 

 

 

אשמח לעזרה. 

 

נ. ב. אם מישהו מכיר מוסך טוב באשדוד אני אשמח להמלצה

אםצאתה הולך על מיני, אז או יונדאי i10 או דיהטסו סיריון, שניהם יש לך באזור שנת 2011 עם קמ נמוך יחסית

אין להם כמעט טיפולים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...