Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יש פה אנשים עם ניסיון של כמה שנים בניסאן מיקרה / רנו קליאו / אופל קורסה ?


אופיר36
 שיתוף

פוסטים מומלצים

אם מדובר בשנים יחסית חדשות אז כן, נסעתי על המיקרה (לא הצורה החדשה) ועל הקליאו 1.5 טורבו דיזל וה-1.2 טורבו בנזין.

המיקרה הזאת היא מיני לעומת השאר שהם סופר מיני, הרכב חלש מאוד, רועש, לא נוח ודי סכנת נפשות מבחינת חוזקת המבנה בעת תאונה, אבל הוא כן זול... חסכוני כי הוא שוקל משהו כמו 850 ק''ג ובגלל הגודל שלו קל מאוד להתנייד בחניות, עם זאת לא הייתי ממליץ עליו.

הקליאו רכב עם הנדסת אנוש שאני אישית מאוד שונא, המולטימדיה, הכפתורים, הבקרת שיוט, הכל מסודר מאוד מוזר ועד עכשיו לא הצלחתי להבין אין לתפעל בקרת שיוט ברנו לעומת כל שאר הרכבים.

גלגל כיוון המשענת נמצא מצד ימין ליד הכיסא, והמשענת יד (יש גם דגם בלי משענת יד...) חוסמת את הגישה וכל פעם שאתה רוצה לכוון את הכיסא אתה צריך להרים את משענת היד, לכוון, ולהחזיר אותה, הכיסאות מאוד מאוד לא נוחים לטעמי ועל הגיר אני יכול לדבר שעות...

הדברים ברכב שדווקא כן אהבתי זה אחיזת כביש טובה, מנוע בנזין 1.2 חזק יחסית למשקל הרכב והוא בסך הכל מהנה לנהיגה לדעתי.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, yulianx כתב:

כדאי שתציין על אילו שנים אתה מדבר.

צודק. הכוונה לרכבים שנרכשו חדשים. 

לפני כשעה, שליקו99 כתב:

אם מדובר בשנים יחסית חדשות אז כן, נסעתי על המיקרה (לא הצורה החדשה) ועל הקליאו 1.5 טורבו דיזל וה-1.2 טורבו בנזין.

המיקרה הזאת היא מיני לעומת השאר שהם סופר מיני, הרכב חלש מאוד, רועש, לא נוח ודי סכנת נפשות מבחינת חוזקת המבנה בעת תאונה, אבל הוא כן זול... חסכוני כי הוא שוקל משהו כמו 850 ק''ג ובגלל הגודל שלו קל מאוד להתנייד בחניות, עם זאת לא הייתי ממליץ עליו.

הקליאו רכב עם הנדסת אנוש שאני אישית מאוד שונא, המולטימדיה, הכפתורים, הבקרת שיוט, הכל מסודר מאוד מוזר ועד עכשיו לא הצלחתי להבין אין לתפעל בקרת שיוט ברנו לעומת כל שאר הרכבים.

גלגל כיוון המשענת נמצא מצד ימין ליד הכיסא, והמשענת יד (יש גם דגם בלי משענת יד...) חוסמת את הגישה וכל פעם שאתה רוצה לכוון את הכיסא אתה צריך להרים את משענת היד, לכוון, ולהחזיר אותה, הכיסאות מאוד מאוד לא נוחים לטעמי ועל הגיר אני יכול לדבר שעות...

הדברים ברכב שדווקא כן אהבתי זה אחיזת כביש טובה, מנוע בנזין 1.2 חזק יחסית למשקל הרכב והוא בסך הכל מהנה לנהיגה לדעתי.

תודה רבה.   

איך היו הרכבים מבחינת תקלות ותחזוקה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הכוונה לרכבים חדשים הכי "רכב" כנראה יהיה הקורסה.

הקליאו עברה שיפור משמעותי מהדור הקודם, אבל התיבה שלה רובוטית, ולמרות ששופרה זה נקודת תורפה מבחינת אחזקה.

המנוע אגב ה1.33 נחשב נהדר.

 

המיקרה אני עדין בשוק שמוכרים אותה במעל 100K(הדור הקודם נמכר באיזור ה50-60) ממש ממש לא מצדיק את המחיר, רכב בינוני מינוס מינוס.

הקורסה זה אפשר לומר אחות של ה208, אותם המכלולים, רק קצת זולה יותר.

אם אתה יכול למתוח מעט ה208 תהיה עדיפה, כיול קצת יותר מהנה עד לפי מה ששמעתי, אבל הקורסה תהיה יותר "רגילה" ויותר קל יהיה להתרגל אליה(ב208 ההגה קטן- לדעתי זה תכנון גאוני, אבל לא כולם מסכימים איתי)

  • רעיון טוב! 1

peugeot 208

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, אופיר36 כתב:

צודק. הכוונה לרכבים שנרכשו חדשים. 

תודה רבה.   

איך היו הרכבים מבחינת תקלות ותחזוקה? 

הגיר בקליאו לא הכי אמין והבלאי בו מואץ, מדי פעם בדגמי הדיזל נפתחות תקלות על מערכת האוריאה ברכב שמיועדת לצמצם זיהום...

במיקרה לא שמעתי על משהו מיוחד, הגיר הרציף של ניסן תוצרת JATCO ונחשב ליחידה רגישה יחסית, עם זאת, כשהשותף של הגיר הזה הוא מנוע 1200 רזה מאוד (רזה מדי), אין על הגיר עומס רב ולא שמעתי על תקלות בגיר לפחות בתקופה בה הרכב נמצא אצל הצי (3 שנים).

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הקורסה מציעה עיסקה מעולה, מנוע חזק, גיר פלנטרי מהיר, והיא גם מהנה לנהגיה עם אבזור טוב ברמות אלגנס וgs line.

מאחור המרווח בינוני.

הקליאו לדעתי נוחה יותר, גם כן חזקה מאוד עם גיר רובוטי שונה מהדגם הקודם, נוסף עוד הילוך והגיר חלק ומהיר יותר, בטיחות טובה מאוד.

המייקרה פחות חזקה, תהיה רועשת יותר אך נוחות נסיעה לא רעה.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, שליקו99 כתב:

הגיר בקליאו לא הכי אמין והבלאי בו מואץ, מדי פעם בדגמי הדיזל נפתחות תקלות על מערכת האוריאה ברכב שמיועדת לצמצם זיהום...

ממתי מוכרים קליאו דור 5 עם מנוע דיזל בארץ? 

זה שהמיקרה הקודמת נמכרה במחירים מסוימים לא מחייב את הדור החדש להמכר באותם מחירים. המיקרה הנוכחית היא סופרמיני בגודל מלא לעומת הקודמת שהייתה בין מיני לסופרמיני. 

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשמונה שנים האחרונות נסענו על שתי מיקרות שהגיעו במקור מהשכרה, 15K ק"מ בשנה.

לא היו בעיות קשות - טיפול שנתי וקרה פעם שנגמר המצבר.

האחרונה, 2014 VISIA אוטומטית, בעיות בעיקר בפלסטיקה.

לגיר רציף צריך להתרגל.

וכן האוטו די בסיסי, לטובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, zadoki כתב:

בשמונה שנים האחרונות נסענו על שתי מיקרות שהגיעו במקור מהשכרה, 15K ק"מ בשנה.

לא היו בעיות קשות - טיפול שנתי וקרה פעם שנגמר המצבר.

האחרונה, 2014 VISIA אוטומטית, בעיות בעיקר בפלסטיקה.

לגיר רציף צריך להתרגל.

וכן האוטו די בסיסי, לטובה.

תודה רבה! 

מצבר שנגמר זה הגיוני. מצברים נגמרים מתי שהוא.....בד"כ בסביבות 3 שנים.  

לפני 12 שעות, zadoki כתב:

בשמונה שנים האחרונות נסענו על שתי מיקרות שהגיעו במקור מהשכרה, 15K ק"מ בשנה.

לא היו בעיות קשות - טיפול שנתי וקרה פעם שנגמר המצבר.

האחרונה, 2014 VISIA אוטומטית, בעיות בעיקר בפלסטיקה.

לגיר רציף צריך להתרגל.

וכן האוטו די בסיסי, לטובה.

מה זה גיר רציף

קראתי שברכב החלופי שקיבלתי מהביטוח (מיצובישי ספייס סטאר) יש גיר רציף. אני נוהג עליו כבר שבועיים ולא הרגשתי באיזה משהו שונה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר רציף מספק הרגשה כאילו אין מעבר הילוכים כי באמת אין, אין גלגלי שיניים כמו בתיבה פלנטרית.

היתרון שהוא תורם לצריכת דלק, מנגד גורם לרכבים להיות רועשים יותר.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, yulianx כתב:

גיר רציף מספק הרגשה כאילו אין מעבר הילוכים כי באמת אין, אין גלגלי שיניים כמו בתיבה פלנטרית.

היתרון שהוא תורם לצריכת דלק, מנגד גורם לרכבים להיות רועשים יותר.

תודה על ההסבר. 

זה מאוד מעניין.  לא ממש שמתי לב לזה עד עכשיו.  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב כאשר אתה מאיץ, מד סלד לא עולה בהדרגה, אלא נשאר קבוע בהתאם ללחיצת הגז.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...