Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מושב בטיחות - מסתובב כן/לא ועוד שאלות


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1044 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיע הזמן להחליף לעולל את מושב הבטיחות ברכב. כרגע הוא שוקל כ-9 קילו ואנחנו מחזיקים אותו בסלקל שתומך עד 13 ק"ג. 

אין בעיה למצוא מושב בטיחות טוב. הבעיה היא שאני - כרגיל - בא עם הדרישות הנורא נורא ספציפיות שלי, וכשמוסיפים על זה את ההבדלים בין ההיצע בחו"ל לבין זה שבישראל, כל הסיפור מתחיל להתחרבש ולהגיע לרמות מורכבות של דוקטורט ב"איך נשים חושבות". 

 

אני מנסה להיסגר על דגם, ועל הדרך להחליט - בעזרת מי מכם שיש לו ניסיון - האם הדרישות, כולן/חלקן, מהותי או קשקוש בלבוש. 

 

דברים שאין עליהם ויכוח והם מאוד חשובים:

1. מותג ידוע. לא מתכוון לקנות משום חברה "ישראלית" שאין לה שום סימוכין לפיתוח המוצרים ויכולה באותה מידה פשוט להדביק את הלוגו שלה על מוצרים סיניים גנריים שלא עברו אפילו Drop Test, שלא לדבר על מבחני ריסוק.

2. פועל יוצא של זה: תוצאות מבחני ריסוק. 

3. איזופיקס. לא מתכוון להסתמך על / להסתבך עם חגורות בטיחות. 

 

דברים שאני עדיין מתלבט לגביהם והייתי שמח לשמוע דעות על כמה זה תורם לאיכות החיים:

1. סיבוב 360 (או 180) מעלות כדי להקל על העמסת וחגירת הילד. 

2. פחות מתלבט, אבל עדיין - קונברטיבל. יעני עם אפשרות להתקנה עם ונגד כיוון הנסיעה. מעדיף משמעותית אחד שמאפשר את זה כי אני מעדיף להמשיך ולהסיע את הילד נגד כיוון הנסיעה ככל שרק אפשר (מבחינתי עד גיל 22) ואין לי כוח להחליף כסא כל שנה.

 

דברים לא חשובים בכלל:

1. מחיר - היות והפערים במחירים (של המושבים הנורמליים, לא הזבל שמייבאים מפקיסטאן או וואטאבר) הם לא כאלה שיגרמו לנו לפשוט רגל, אני מעדיף לשלם אקסטרה על משהו "סתם" מאשר לחסוך ולגלות חס וחלילה שמשהו כשל. 

2. גודל/משקל - זה ילד יחיד ויש במושב האחורי דיי והותר מקום גם לצדדים וגם קדימה. 

 

אני בכוונה לא מציין פה מותגים/דגמים כי אני לא רוצה לייצר שום "נטייה" אצל מי שיענה או לקחת את הדיון לשום כיוון. יש כמה מותגים/דגמים ששמתי עליהם עין אבל אני מעדיף שתגידו מה אתם חושבים מאשר שתחזקו את מה שאני חושב.

 

תודה ותבורכו.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עברנו את הדילמה הזאת לפני מספר חודשים.

זיהינו בגדול שתי חלוקות:

  • תקן אמריקאי מול תקן אירופאי - אולי עניין של פילוסופיה אבל איכשהו אני סומך יותר פה על האירופאים והנטיה שלהם להגזמות וחקיקות.
  • מושב "לכל החיים" לעומת מושב עם תקרת גיל אבל מותאם יותר - כאן מדובר בפשרה ממשית מבחינת איכות חיים. למשל, כסאות מסתובבים, פיצ'ר נוח לכל הדעות, אינם קיימים בקטגוריית "לכל החיים". כמו כן, לאיזופיקס יש הגבלת משקל, מגיל מסויים החיבור חייב להיות עם חגורת בטיחות בלבד. אי לכך, לכסאות "לכל החיים" יש לפעמים תמיכה חלקית בלבד באיזופיקס.

הלכנו על דגם Joie i-spin 360 אשר קיבל דירוג מאוד גבוה של ארגון ADAC הגרמני. כמעט הכי גבוה אי-פעם למעשה. הדירוג הכי גבוה שייך לדגם נוסף של Joie שנקרא i-spin safe. לא הלכנו עליו כי הוא לא היה זמין עדיין בארץ וכי הוא לא מסוגל כלל להסתובב עם כיוון הנסיעה. הדגם שקנינו מסוגל להיות נגד כיוון הנסיעה לכל אורך השימוש בו (עד 15ק"ג) אבל אני חושב שנחמד שתהיה לנו אופציה. הוא מתחבר עם איזופיקס בלבד וההתקנה הייתה סופר פשוטה. מן הסתם הילדה לא יכולה לספר אם נוח לה או לא, אבל הוא נראה די מרווח ומרופד.

התלבטנו בין זה לכסאות של ברייטקס, שיש להם טווח גילאים יותר גדול אבל הם מותקנים ללא איזופיקס ולא מסתובבים. השיקול שלנו, מלבד הבטיחות, היה שיהיה קשה לנו ולילדה להכניס אותה לכסאות המאסיביים האלה כשהם נגד כיוון הנסיעה. אמנם צריך יהיה לקנות כסא חדש כשתגדל, אבל אז היא כבר תהיה יותר ניידת ויהיה קל יותר להסתדר איתה. אני חושב שהשיקול לקנות כסא עם טווח גילאים רחב יותר הוא בעיקר כספי, אז שכל אחד יעשה את החשבון שלו...

לסיכום, אנחנו עם ילד ראשון אז אין לנו רפרנסים לכסאות נוספים, אבל אחנו מאוד מרוצים מהבחירה בינתיים.

נעזרנו במאמר הבא: (אין לי שום קשר לכותב שלו ולא מנסה לפרסם, פשוט חושב שיש שם מידע טוב. הוא גם מוכר את הכסאות האלה של Joie אז מי שרוצה שייקח את הכתוב בערבון מוגבל)

https://www.babystav.co.il/כסאות-בטיחות-מומלצים-לרכב-2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

נכון שלא מסתובב, נכון שלא איזופיקס, אבל התקנו ברכב ברייטקס - כרגע נגד הכיוון, במושב המרכזי מאחור.  לא מוצאים כל בעייה בלהכניס/להוציא את הילד.  החיבור של ברייטקס עם חגורות הבטחון פשוט ומהיר, ואין כל בעייה להעביר מרכב לרכב (בעקרון מותקן ב c4 פיקסו של אשתי, אבל כבר הועבר בקלות ל 208 ובחזרה).

 

יתרון של חיבור עם חגורות בטחון ולא איזופיקס, שניתן למתקן הכיסא במרכז גם למי שאין 3 איזופיקס מאחורה (וגם - למשקל גבוה יותר).

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, TheArcane כתב:

כמו כן, לאיזופיקס יש הגבלת משקל,

אוקייייי, זה מסביר הרבה מאוד. אף פעם לא טרחתי בכלל לחשוב על זה. מצד שני, אף פעם לא טרחתי לחשוב על הרבה דברים (כמו לגמור בחוץ) אז זה לא ממש מפתיע. 

 

לפני 37 דקות, dani666 כתב:

אבל התקנו ברכב ברייטקס

אתה יודע להגיד איזה דגם? כי יש להם בערך 34 מיליארד.

 

לפני שעה, TheArcane כתב:

הלכנו על דגם Joie i-spin 360 אשר קיבל דירוג מאוד גבוה של ארגון ADAC הגרמני. כמעט הכי גבוה אי-פעם למעשה. הדירוג הכי גבוה שייך לדגם נוסף של Joie שנקרא i-spin safe.

מעניין מאוד. תודה רבה. אבדוק אותו לעומק ויכול מאוד להיות שאכן נלך על הסידור הזה של לא קונברטיבל אבל כן מסתובב לטובת נוחות העמסה. 

  • מצחיק 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 5 דקות, פבל כתב:

אתה יודע להגיד איזה דגם?

Britax Boulevard ClickTight NanoTex StayClean

יש/היה להם גם את אותו דגם ללא מוט האנטיריבאונד (וכמובן זול יותר).

 

לפי אתר היבואן הדגם כבר לא מיובא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הברייטקס המדובר שהזכיר דני החליף ברייטקס מדגם Emblem. זה דגם עם איזופיקס, אנחנו משתמשים בו כבר שנה (בemblem).

 

https://www.toyland.co.il/items/534262?adscale=1&utm_campaign=adscale_8692166838&utm_source=adscale_google&utm_medium=Ads&utm_campaign_name=SmartShopping_IL_V2+[גוגל+שופיינג]+(גוגל+שופיינג)&gclid=Cj0KCQjwh_eFBhDZARIsALHjIKdS-MDm_iM7iq6gUJuB6FfddJL642uGXN0Mcj--1kavQTqPdLmtazEaApSmEALw_wcB

 

לרכב השני קנינו Graco grows4me.

גם עם איזופיקס כמובן.

 

הכיסאות לא מסתובבים ואף פעם לא הרגשנו בחיסרון של זה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה טועה ומטעה (וחבל).
הבולווארד דגם בכיר לאמבלם.
הוא מצוייד במערכת הקליקטייד ה(כבר לא כ"כ) חדישה, שמאפשרת הידוק וניתוק מהיר בעזרת חגורת הבטיחות, פטנט ייחודי לברייטקס.

אני אגב בחרתי בצ'יקו נקסטפיט, פעמיים. רמת הבטיחות מצויינת והילדים הגיבו אליו הכי טוב.
מנגנון הסיבוב מתאים בעיקר למי שמתעקש להישאר עם ה-brz/rs/s3/opc שלו ולא להתקדם לתצורת 4/5 דלתות.

Sent from my Mi 9 Lite using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לידיעת חבר הפורום RBRB - בולוארד G4.1 - דגם מיושן שכבר לא נמכר שנים רבות.
למרות שלא בכוונתך להטעות אתה מטעה מחוסר ידע בסוגי הכיסאות של ברייטקס BRITAX.

לאור ניסיון (2 כיסאות) בתקופה של 3  שנים אני ממליץ על כיסאות של ברייטקס BRITAX
מהדגמים הבאים: 
1. 
מושב בטיחות Boulevard C&T COOL FLOW Britax בולווארד קליק טייט עם בד מנדף זיעה ברייטקס
    https://www.britax.co.il/items/2690874-מושב-בטיחות-Boulevard-C-T-COOL-FLOW-Britax-בולווארד-קליק-טייט-עם-בד-מנדף-זיעה-ברייטקס

2. מושב בטיחות Advocate C&T COOL FLOW Britax אדווקט קליקטייט עם בד מנדף זיעה ברייטקס
   https://www.britax.co.il/items/2691023-מושב-בטיחות-Advocate-C-T-COOL-FLOW-Britax-אדווקט-קליקטייט-עם-בד-מנדף-זיעה-ברייטקס

הכיסאות המצוינים מעלה זכו לציונים מעולים במחנים בטיחותיים השוואתיים. 

התקנה הכיסאות ברכב  “הידוק בנעילה” קל ופשוט כמו לחגור חגורת בטיחות ומאפשר ניוד בקלות של הכיסא בין רכבים שונים.

 

עריכה אחרונה על ידי eyalkar
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 47 דקות, eyalkar כתב:

לידיעת חבר הפורום RBRB - בולוארד G4.1 - דגם מיושן שכבר לא נמכר שנים רבות.
 

  • תיקון - הכיסא עדיין נמכר במחיר נמוך ההולם את התקופה שבא היה עדכני.

    מרבית החנויות ואו האתרים העוסקים במכירת מושבי בטיחות
    לא מציגים ואו מוכרים את הדגם המיושן.
    הדגמים העדכניים הם מוצרי הדגל לרכב של ברייטקס בעלי מנגנון CLICKTIGHT.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי עוד קצת מחקר, ראיתי שיש שתי קטגוריות של מגבלת משקל במושבים שמאפשרים ישיבה נגד כיוון הנסיעה. כ-18 ק"ג (40LB) וכ-23 ק"ג (50LB). 

וכמובן, כמי שאוהב לעשות לעצמו חיים אקסטרה קשים, החלטתי להתמקד קודם כל במושבים שמאפשרים את המשקל הגבוה יותר. ורק אם לא אמצע משהו שעונה על שאר הדרישות, נרד למושב ש"תומך עד" 18 ק"ג. 

 

מישהו מכיר משהו שעונה על זה ונמכר בישראל?

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לנו יש כבר כמה שנים ציקו נקסט פיט.

נוח לחגירת הילד.

עם איזופיקס

 

הוא לא מסתובב, מהנסיון שלי (יש לגיסי מסתובב) זה בכלל בכלל לא מהותי.

 

מספיק מרווח לילד (אבל מנגד הוא תופס חצי מושב אחורי, לא משנה לכם)

שקנינו הוא היה מקום ראשון במבחני ריסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, TomerLL כתב:

אני לא חושב שתושיב את הילד נגד כיוון הנסיעה אחרי 18 ק"ג ולא חושב שזה מהותי 18/23 ק"ג. 

אני חושב שאם לא היה אכפת לי מהאוטו הייתי מנסר את הגב של הכסא ומושיב אותו נגד כיוון הנסיעה עד שהוא ינצח אותי אם ההושבה באוטו תסלים למכות.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1044 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...