Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1807 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה--רכב שנקנה בספונטניות לפני כחודש, מתוך מחשבה להחליף אט אט את הג'מוס(ספייסוואגון), אבל אני רואה שבתכלס הוא פשוט לא מספיק מרווח..

מדובר בדגם GLX המאובזר לעייפה(ג'נטים, שליטה ברדיו מההגה, וזהו בערך..)

חיצונית--ראו תמונות(ספוילר-נראה קקה😁)

מכנית--מנוע וגיר תקינים, אין נזילות, עובדים היטב.

מצבר עליז בן שנה.

בלמים קדמיים(צלחות ורפידות) הוחלפו היום.

צמיגים בני שנתיים, במצב מעולה, עסיסיים. 

חלונות, מראות, מזגן, חימום, נעילה מרכזית, הכל עובד.

 

ציריה ימנית מתקתקת בסיבובים חדים.

טסט עד סוף יולי.

 

לוי יצחק טוען שהרכב שווה 17(כן בטח...)

יד 2 סביבות ה-10.

אני מבקש 8k, שזה מה שהוא עלה לי בערך..

 

נמצא בירושלים.

050

475

8342

תמיד מעדיף וואצאפ..😗

IMG_20210330_131655.jpg

IMG_20210330_131549.jpg

IMG_20210330_131533_1.jpg

IMG_20210330_131500_1.jpg

IMG_20210330_131450.jpg

IMG_20210330_131440.jpg

IMG_20210330_131424.jpg

IMG_20210330_131312.jpg

IMG_20210330_131251.jpg

עוד תמונות:

IMG_20210330_131409_1.jpg

IMG_20210330_131413.jpg

IMG_20210330_131703.jpg

IMG_20210330_131630.jpg

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

יש טסט לשנה וחודש.

ציריה ימין הוחלפה.

נעשה טיפול 10k+החלפת שמן גיר.

(פילטר אויר הוחלף עצמונית, פלגים יוחלפו בימים הקרובים כשיהיה לי פנאי בזמן שהאוטו קר)

 

מחיר מבוקש 10k.

IMG_20210620_080009.jpg

IMG_20210620_075943.jpg

IMG_20210620_075805.jpg

1624165519347722576514684717549.jpg

16241657083768793998686744136513.jpg

עריכה אחרונה על ידי אליה

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מצ'עמם לי עם הסוזוקי הזו..

יאללה קחו אותה ממני.

טסט לשנה, מכני מתוקתק, 8500₪ מחיר לסגור.

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

×
×
  • תוכן חדש...