Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1876 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

שלום רב :)

אם הכנסה מ2 מקומות עבודה סה"כ שכר כולל של 10.000 שח ברוטו כמה יוצא בנטו ? 

זה משנה אם זה שכר מ2 מקומות עבודה או מקום עבודה אחד מבחינת מס הכנסה? 

 

במחשבון שמצאתי בגוגל זה יצא לי הנתונים הבאים זה יכול להיות? 

בנוסף תיאום מס איך עושים?  תודה רבה.

 

₪ 10,000
מס הכנסה
- ₪ 1,213
ביטוח לאומי
- ₪ 724
ביטוח בריאות
- ₪ 524
 
- מס כולל
- ₪ 2,461
שכר נטו
* ₪ 7,539
 
- שיעור מס שולי
32.00%
- שיעור מס ממוצע
24.61%
 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני 18 דקות, Nemesis כתב:

כאילו אתה מרוויח 10,000 ש"ח בעבודה אחת אם תעשה תיאום מס.

תשתמש במחשבון הזה, החישוב שהצגת לא הגיוני.

 

https://www.hilan.co.il/מרכז-ידע/אשפי-חישוב/אשף-נטו/

 

לגבי תיאום מס, הכל רשום בצורה מסודרת כאן:

https://www.kolzchut.org.il/he/תיאום_מס_הכנסה

 

תודה רבה.

במחשבון שנתת לי יצא לי 8300 נטו. 

ניסתי לעשות תיאום מס באתר של מס הכנסה אבל שכחתי את הסיסמא ולצערי זה לא נתן לי לשחזר

אצטרך להתקשר אליהם יום ראשון.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני 8 דקות, Potato כתב:

תעשה תיאום מס.

מ10 ברוטו יישאר 7.5-8 נטו בערך.

 

כן אעשה פשוט אין לי אפשרות כרגע בגלל בעיה של הסיסמא.

 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

שאלה נוספת חברים שעלתה לי.

שעושים תיאום מס בין 2 מקומות עבודה צריך להביא את האישור מס הכנסה ל2 המעסיקים יחדיו? בנוסף צריך להודיע לביטוח לאומי?

תודה .

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אישור מס הכנסה צריך להביא לשני המעסיקים. כי ברגע שהצהרת ב101 שיש לך עוד עבודה, יורידו לך 48%

 

לביטוח לאומי אין צורך להודיע, אלא אם כן אתה מקבל בעבודה העיקרית פחות מ6000 בערך (ברוטו)

.

פורסם
לפני 15 שעות, om2 כתב:

אישור מס הכנסה צריך להביא לשני המעסיקים. כי ברגע שהצהרת ב101 שיש לך עוד עבודה, יורידו לך 48%

 

לביטוח לאומי אין צורך להודיע, אלא אם כן אתה מקבל בעבודה העיקרית פחות מ6000 בערך (ברוטו)

 

מורידים 48 אחוז מס הכנסה מי שעובד 2 עבודות? או התכוונת אם לא אביא ל2 המעסיקים אישור מס הכנסה יורידו 48 אחוז?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
לפני 16 שעות, om2 כתב:

אם לא יביא תיאום מס

 

כן תודה בדקתי בגוגל זה 48 אחוז למי שלא עושה תיאום.

אני קצת מתלבט אם משתלם לי לעבוד את העבודה נוספת הזאת בגלל עניין השכר כי עבודה ראשית 7 ברוטו+ 3500 נוספת יוצא= 10.500 ברוטו 

זה יוצא שחצי מהעבודה הנוספת הוא מס. 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ יש לי שאלה נוספת יש אפשרות לעשות תיאום מס בסוף השנה? או שאם לא אמלא שאני עובד בעבודה נוספת ב101 

בהתחלה אז יהיה לי בעיות?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אפשר לעשות תיאום מס בסוף שנה במידה וחייבו אותך יותר ממה שצריך.

אבל אם אתה מצהיר ב101 שאין לך עבודה נוספת (ויש לך) זאת עברה פלילית של העלמת מס כי תקבל את נקודות הזיכוי שלך בשני מקומות בו זמנית.

  • רעיון טוב! 1

.

פורסם
לפני 3 שעות, om2 כתב:

אפשר לעשות תיאום מס בסוף שנה במידה וחייבו אותך יותר ממה שצריך.

אבל אם אתה מצהיר ב101 שאין לך עבודה נוספת (ויש לך) זאת עברה פלילית של העלמת מס כי תקבל את נקודות הזיכוי שלך בשני מקומות בו זמנית.

 

אז כמובן שאמלא ב101 שאני עובד בעבודנ נוספת פשוט תיאום מס רק בסוף השנה 

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כן. אפשרי.

אבל עד אז יורידו לך 47% מס הכנסה.

 

וגם...

12% ביטוח לאומי.

6% פנסיה.

 

ככה שכסף לא ממש תראה משם עד תיאום המס.

 

 

 

 

 

.

פורסם
בתאריך 2.5.2021 בשעה 14:58, om2 כתב:

כן. אפשרי.

אבל עד אז יורידו לך 47% מס הכנסה.

 

וגם...

12% ביטוח לאומי.

6% פנסיה.

 

ככה שכסף לא ממש תראה משם עד תיאום המס.

 

 

 

 

 

 

אני מבין. הבעיה שאני עובד חדש במקום השני דרך כ"א 3 חודשים אז צריך כרגע לעשות תיאום מול החברת כח אדם?

עושים את זה היום אונליין את התיאום מס נכון?

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

×
×
  • תוכן חדש...