Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 שעות, elibaba כתב:

הצרכן התלת פאזי היחיד שיש לי בבית הוא מזגן מיני מרכזי ולטענת הסוקר (חשמלאי מוסמך) לא תהיה בעיה למעט אולי בהתנעת המזגן שאז רצוי לא להטעין במקביל. הוא אומר

אני רק יגיד שכל חזרה של המדחס לפעולה. יכול להעמיס.

גם במזגני אנורטר המדחס יוצא להפסקה לפעמים.

אם אפשר אז  הגדלת חיבור לדירה.

או שעון ופחת ומפסק תלת פאזי.

עוד דבר שצריך לבדוק. זה אם צריך פחת נפרד.

עמדת הטעינה תיהיה בחוץ. 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

  • תגובות 117
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קיבלתי את הצעת המחיר מג'ינר'גי והיא קצת מגוחכת בגובהה לטעמי, אני כמובן לא אזמין את זה כי המחיר מבטל כל כדאיות אפשרית.

  • הצעת המחיר כוללת קבלן חיצוני מוסמך. חפירה לעומק 40 ס"מ, סימון בסרט צהוב להעברת קו חשמל, וסגירת החפירה.
  • גוב ( בסיס לעמוד המוטמן באדמה)
  • עמוד - עליו מותקנת עמדת הטעינה
  • עמדת טעינה 3600 ש"ח
  • יום עבודה 2 פועלים 3000 ש"ח
  • חפירה בסיסית עד 10 מטר בעומק 40 ס"מ 3120 ש"ח
  • 6 מטר חפירה נוספים לפי 228 למטר 1368 ש"ח
  • עמוד 350 ש"ח
  • גוב 500 ש"ח

סה"כ כולל מע"מ 13,700 ש"ח 😐

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

הפועלים שלהם עשויים מזהב?
אפשר לארגן קבלן לא שלהם שיכין את כל התשתית ושהם רק יבואו לשים את העמדה.

פורסם
בתאריך 23.2.2021 בשעה 15:08, elibaba כתב:

קיבלתי את הצעת המחיר מג'ינר'גי והיא קצת מגוחכת בגובהה לטעמי, אני כמובן לא אזמין את זה כי המחיר מבטל כל כדאיות אפשרית.

  • הצעת המחיר כוללת קבלן חיצוני מוסמך. חפירה לעומק 40 ס"מ, סימון בסרט צהוב להעברת קו חשמל, וסגירת החפירה.
  • גוב ( בסיס לעמוד המוטמן באדמה)
  • עמוד - עליו מותקנת עמדת הטעינה
  • עמדת טעינה 3600 ש"ח
  • יום עבודה 2 פועלים 3000 ש"ח
  • חפירה בסיסית עד 10 מטר בעומק 40 ס"מ 3120 ש"ח
  • 6 מטר חפירה נוספים לפי 228 למטר 1368 ש"ח
  • עמוד 350 ש"ח
  • גוב 500 ש"ח

סה"כ כולל מע"מ 13,700 ש"ח 😐

 

אשמח לשמוע אם הצלחת למצוא פתרון אחר זול יותר בסופו של דבר

קיבלתי אישור מהוועד להתחבר לחשמל המשותף של הבניין ולהתקזז עם מונה כל חודש, אני מנסה להשיג את אפקון כדי לתאם סוקר אבל לא מחזירים תשובה

אם אלה המחירים של ג'ינרג'י נראה לי שאין מה לבזבז איתם את הזמן. אגב 3600 ש"ח זה איזה סוג עמדה שלהם? יש להם כמה עמדות ביתיות אני רואה

יש למישהו ניסיון עם הצעות מחיר מ ev meter ? או חברות אחרות?

 

פורסם
בתאריך 21.2.2021 בשעה 10:39, elibaba כתב:

 

היום היה אצלי סוקר של ג'ינרג'י לצורך מתן הצעת מחיר להתקנת עמדת טעינה בחניה פרטית בחניון של בנין דירות.

בנין כבן 10, תשתית דירתית 3X25 אמפר, קומה 6. חניה תחת כיפת השמים במפלס הרחוב על אבנים משתלבות.

 

טכנית - אין בעיה. הוא מציע להוסיף לצורך עמדת הטעינה מאמ"ת תלת פאזי 16 אמפר ללוח (שנמצא בתוך הדירה סמוך לדלת הכניסה). ממנו יש צינור גמיש ריק כרגע שמגיע ללוח תקשורת כמטר מתחתיו. מלוח התקשורת להחליף את הכבל של הוט שממילא לא בשימוש ודרכו להגיע לארון התקשורת הקומתי בצד השני של הקומה, משם יש מעבר מוכן מפיר התקשורת לפיר החשמל שאיתו אפשר לרדת כל הדרך עד קומת הקרקע. שם עוברים מעל תקרת גבס ויוצאים אל החניה בתוך צינור מרירון קשיח בצמוד לתקרה, עוברים מתחת הדשא כ 10 מטר וזהו. העמדה תכוון ל 10X3 עד 12 אמפר מקס' כי הצרכן התלת פאזי היחיד שיש לי בבית הוא מזגן מיני מרכזי ולטענת הסוקר (חשמלאי מוסמך) לא תהיה בעיה למעט אולי בהתנעת המזגן שאז רצוי לא להטעין במקביל. הוא אומר שג'ינרג'י תפתח בקרוב באפליקציה את אפשרות קביעת זרם ההטענה לצרכנים - כיום זה נשלט בהתקנה על ידי הטכנאי או מרחוק על ידי המוקד שלהם.

לחליפין אפשר להזמין מונה נוסף על שמי מחברת החשמל שיותקן בקומת הקרקע בסמוך ללוח הראשי של הבנין, ומשם למשוך לחניה כנ"ל, אז מן הסתם אין מגבלת הספק אבל צריך לבקש אישור רוב הדיירים לעבודה ברכוש המשותף.

 

כשאקבל מחירים אחלוק כאן.

 

 

בתאריך 23.2.2021 בשעה 15:08, elibaba כתב:

קיבלתי את הצעת המחיר מג'ינר'גי והיא קצת מגוחכת בגובהה לטעמי, אני כמובן לא אזמין את זה כי המחיר מבטל כל כדאיות אפשרית.

  • הצעת המחיר כוללת קבלן חיצוני מוסמך. חפירה לעומק 40 ס"מ, סימון בסרט צהוב להעברת קו חשמל, וסגירת החפירה.
  • גוב ( בסיס לעמוד המוטמן באדמה)
  • עמוד - עליו מותקנת עמדת הטעינה
  • עמדת טעינה 3600 ש"ח
  • יום עבודה 2 פועלים 3000 ש"ח
  • חפירה בסיסית עד 10 מטר בעומק 40 ס"מ 3120 ש"ח
  • 6 מטר חפירה נוספים לפי 228 למטר 1368 ש"ח
  • עמוד 350 ש"ח
  • גוב 500 ש"ח

סה"כ כולל מע"מ 13,700 ש"ח 😐

 

נתקלתי בסרטון הזה,

אולי יעזור במעט לדיון בשרשור:

 

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם
 
אשמח לשמוע אם הצלחת למצוא פתרון אחר זול יותר בסופו של דבר
קיבלתי אישור מהוועד להתחבר לחשמל המשותף של הבניין ולהתקזז עם מונה כל חודש, אני מנסה להשיג את אפקון כדי לתאם סוקר אבל לא מחזירים תשובה
אם אלה המחירים של ג'ינרג'י נראה לי שאין מה לבזבז איתם את הזמן. אגב 3600 ש"ח זה איזה סוג עמדה שלהם? יש להם כמה עמדות ביתיות אני רואה
יש למישהו ניסיון עם הצעות מחיר מ ev meter ? או חברות אחרות?
 

דיברתי עם ev-meter, המחיר הנקוב שלהם לעמדה הוא 4000 שקל לפני הנחת כמות או משהו כזה.
לא מכיר את עלויות התשתיות שלהם אבל מבחינתם אתה יכול לקחת כל חשמלאי שיעשה את העבודה המכינה והם נותנים לו את ההערות שלהם.
פורסם
לפני 6 שעות, MiG כתב:


דיברתי עם ev-meter, המחיר הנקוב שלהם לעמדה הוא 4000 שקל לפני הנחת כמות או משהו כזה.
לא מכיר את עלויות התשתיות שלהם אבל מבחינתם אתה יכול לקחת כל חשמלאי שיעשה את העבודה המכינה והם נותנים לו את ההערות שלהם.

 

תודה

יצרתי קשר עם ev-meter ו- ev-edge מחכה שיחזרו אליי משניהם

 

פורסם

EVmeter יש מבצע למזמיני טסלה!!
תגידו שאתם מהקבוצה של טסלה.
מחירים:
4000 עמדה כולל התקנה סטנדרטית
2600 רק עמדה

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

הממשלה החליטה: חיבור להטענת רכב חשמלי בלי צורך באישור מוועד הבית.

הממשלה החליטה: חיבור להטענת רכב חשמלי בלי צורך באישור מוועד הבית | כלכליסט (calcalist.co.il)

 

שימו לב. הטענה מהדירה של בעל הרכב. לא צריך אישור ועד.

אבל אם זה חשמל מהבניין. צריך הסכמת הדירים.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

לא מדויק. הממשלה החליטה על הצהרת כוונות לעשות את זה. אבל עדיין לא העבירו את את החוק בכנסת. מתכננים להעלות אותו להצבעה עד 2022.

אבל עם האופוזיציה של היום שמתנגדת לכל דבר שמגיע מהממשלה, בלי קשר למה זה ואם זה נכון או לא, לא בטוח בכלל שיצליחו להעביר את זה.

עריכה אחרונה על ידי bobi

×
×
  • תוכן חדש...