Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיבה העיקרית מדוע לא צריך יותר צמיג רזרווי באוטו היא מכשיר אלקטרוני שתפס חזק בשוק, כבר קצת יותר מ 30 שנה ונקרא: טלפון סלולארי.

 

1) עוזבים צמיג מנופח בגודל מלא בבית .

2) כאשר נתקלים בפנצ'ר, מתקשרים לקרוב משפחה מדרגה כזאת או אחרת, מבקשים ממנו שיקפיץ אליינו את הצמיג שהכנו בבית מבעוד מועד.

3) כאשר הוא מגיע שואלים (או מבקשים), אם הוא יכול להרכיב לנו על האוטו אז בכלל סבבה.

 

(*) נכתב אומנם במידה של צחוק, אבל גם במידה מסויימת של רצינות.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אני אחכה שאשתי תגיע עם הצמיג לערבה קודם כל המצברשל האוטו יתרוקן מהטעינה של הטלפון רק כדי לכוון אותה ועם זה היא תגיע אחרי 6 שעות למקום הלא נכון.

 

כבר יותר םשוט לקחת איתי את הגלגל ובמקרה הצורך להחליף לבד.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מבלי להיות ציני - האם זה לא אותו דבר כמו להגיד: למה למלא מיכל דלק מלא? הרי אני יכול לחסוך במשקל ולמלא רק חצי מיכל כל פעם (בערך אותו משקל של צמיג רזרבי). ממילא אני במרכז ויש לי תחנת דלק 2 דקות ממני.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

כבר רכב שני בלי גלגל ספייר...

בכל אופן אני מעדיף מאוד שיהיה גלגל ספייר, אבל בשום אופן זה לא דיל ברייקר מבחינתי. אם יש מכונית שעונה על הדרישות שלי והיא טובה יותר מהאלטרנטיבות, החסרון הזה לא יפיל את ההחלטה.

 

ב 2 המכוניות נתקלתי באירוע של פאנצ'ר. באחד המקרים נאלצתי לנהוג מרחק עצום עם גלגל שהלחץ בו 10PSI במקום 30. ברור היה לי שהצמיג ילך אבל בגלל שהרכב היה ריק מנוסעים וזה היה צמיג אחורי לג'אנט לא נגרם כל נזק. זה אירוע ממש לא נעים שנמשך יותר משעה אך לא היו לי ברירות יותר סבירות. נהגתי בזהירות מרבית אך לא במהירות שיצרה סיכון לסביבה.

 

בסופו של דבר, אירוע כזה שקורה פעם בשנים ארוכות לא יכול להכריע את הכף כאשר בצד השני של המאזניים רכב שמשרת את צרכיך ותשוקותייך יום יום. זה סיכון שאני חי איתו בהשלמה.

 

חייב לציין שלמדתי שבחלק  מהמקרים בהם יש אירוע בורג או מסמר, ניתן לזהות מבעוד מועד דליפה איטית ולפתור את הבעיה. האירוע שקרה לי היה כנראה חלקו בגלל שלא נתתי את הדעת מספיק לדליפה איטית מאוד, משהו שעל פני כחודש וחצי הצמיג הנפגע איבד פעמיים אוויר במהירות גבוהה משאר הצמיגים וחשבתי שזו בעיה במדידה. איבד משהו כמו 2-3 PSI כאשר השאר איבדו 1 PSI. בריחת האוויר המהירה קרתה לאחר קימור בכביש במהירות גבוהה שכנראה העלה נקודתית את הלחץ והעיף את המסמר החוצה.

 

בעקבות הניסיון הצטיידתי בערכת תיקון - מי שיודע מה זה "תולעים". וזה כמובן בנוסף למיכלי ספרי קצף - "פאסט". הרכב מצוייד במשאבת ניפוח.

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם
לפני 4 שעות, Night Driver כתב:

עושים סיפור מה 10 קילו של צמיג רזרבי. רק אבק יש לי במשקל דומה על האוטו וזה לפני בוטנים, סוכניות, מסטיקים, טישו ומגבונים.

 

השלב הבא זה משולש מסיבי פחמן, צלון מטיטניום, שטיחי קבאלר ואפוד זוהר בגזרה ברזילאית?

רגע רגע רגע... עזוב רגע את הגלגל רזרבי.

האפוד בא עם הברזילאית? כי את התוספת משקל הזאת אני יכול לסבול.

×
×
  • תוכן חדש...