Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול תדלקתי בתחנת דלק אלון. לאחר כ-20 ק"מ בפקקים הרכב התחיל לקפוץ בטורים (מ- 800 ל-450 וכדומה - בניוטרל).לאחר עוד זמן מועט התחילה להבהב נורת ה-STOP בלוח המחוונים. הייתי ליד הבית כבר כמעט אז החנתי ולא התנעתי שוב. הרכב הוא רנו מגאן קופה 1.6 ידנית 2002. מישהו יודע איך זה קשור לתדלוק (אני כמעט בטוח כי הרכב עבר טיפול לפני פחות מ-3000 ק"מ) ומה יכולות להיות הסיבות לכך שהנורה הזאת נדלקה...??? מה גם שיש הרגשה שהרכב נחנק ומתקשה לנשום.

בספר רכב כתוב שיש בעייה בהזרקה (מכך הסקתי שזה קשור לתדלוק) או למערכת הקירור. (לא הספקתי לדבר עם המוסך כי זה קרה בערב)

בדקתי שמן, מי קירור והכל בסדר... אז מי שמבין על מה אני מדבר שיענה לי בבקשה.

Veni Vidi Vici

פורסם

כנראה הדלק היה מהול במים, יש לגרור את הרכב למוסך לרוקן את הדלק, לעשות איזה ניקוי טוב עם K44, וכמובן דיאגנוסטיקה, ולמלות במקום אחר

 

ציין היכן הייתה התחנה כדי שנדע לא להגיע לשם.

פורסם

*למלות=למלא.

 

קשה לי להאמין שחברה כמו אלון תמהל את הדלק שלה במים ,אני מתדלק אצלהם הרבה שנים

לא הייתה לי שום בעיה במערכת הדלק

 

תחנות כגון :סגש דגש חדש וכו',אני נזהר מלתדלק

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

אני לא הייתי קופץ וממהר להגיע למסקנה שיש מים בדלק!

 

אף תחנת דלק לא מוהלת בכוונה במים(רק אם הם באמת אדיוטים) מהילה בדרך כלל מתבצעת עם נפטא!

במקרה שבאמת יש מים בדלק,היא נובעת ברוב המקרים מחדירת מי תהום או בחבלה בזדון!

אני מציע לך שיבדקו את הרכב במוסך ואז תקבל תוצאות יותר מעשיות!

דווח...

חג שמח

ג'ורג'

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

אתמול אכלתי עמבה אצל סביח ומיד לאחר מכן הרכב לא הניע לי.האם העמבה היתה מהולה ?

המזרקים שלי נסתמו בגללה ?

המצבר נגמר לי בגללה, אני בחיים יותר לא אוכל עמבה אצל סביח.

 

 

 

 

הבנת את הנקודה ?

התכוונתי שזה יכל לקרוא גם אם לא הייתה מתדלק שם, עד שאין לך הוכחה שזה בגלל זה אל תיהיה כל כך בטוח. אבל תשמיץ כל עוד אתה יכול (אחרת בשביל מה אתה ישראלי :))

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
*למלות=למלא.

 

קשה לי להאמין שחברה כמו אלון תמהל את הדלק שלה במים ,אני מתדלק אצלהם הרבה שנים

לא הייתה לי שום בעיה במערכת הדלק

 

תחנות כגון :סגש דגש חדש וכו',אני נזהר מלתדלק

 

שלום.

 

לידיעתך ולידיעת חברי הפורום מצאו דלק מהול בתחנת אלון שנמצאת ליד נתב"ג.

 

תודה,

חג שמח וכשר לכולם!

פורסם

QUOTE=volvo 240]שלום.

 

לידיעתך ולידיעת חברי הפורום מצאו דלק מהול בתחנת אלון שנמצאת ליד נתב"ג.

 

תודה,

חג שמח וכשר לכולם!

 

מתי מצאו? ומי מצא בידיוק?

תוכל לפרט ולתת לנו מידע עדכני ומפורט?

תדלקתי שם לא מזמן ולא הרגשתי שהייתה בעיה חריגה.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לא לתדלק באלון נתב"ג... נמצא דלק מהול במים בתחנה הנ"ל וזו לא הפעם הראשונה שמישהו מתלונן על תקלה ברכב לאחר תדלוק שם. לא רוצים להאמין? זכותכם. אני, בכל אופן, לא מתדלק שם.

פורסם
לא לתדלק באלון נתב"ג... נמצא דלק מהול במים בתחנה הנ"ל וזו לא הפעם הראשונה שמישהו מתלונן על תקלה ברכב לאחר תדלוק שם. לא רוצים להאמין? זכותכם. אני, בכל אופן, לא מתדלק שם.

קראת מה שג'ורג' כתב בתגובות למעלה?

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

דלק מהול ברוב המוחלט של המקרים אינו מהול במים!

אכן בתחנה הנ"ל נלקחו מספר פעמים דגימות ע"י מנהל הדלק והדלק לא עמד בתקנים.

כמנהל תחנת דלק קרובה יחסית לתחנה הנ"ל לא אוכל להמליץ או לא - לתדלק שם,אך ארשה לעצמי לומר שיש מספיק תחנות דלק באזור ההוא שלא מופיעות ברשימות השחורות של מנהל הדלק!

חג שמח

ג'ורג'

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

×
×
  • תוכן חדש...