Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1981 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

 

אז החזרתי את הרכב שלי לחברה, וקניתי לעצמי רכב יד 2, והבטחתי לעצמי שאני אתקין את המערכת המיוחלת שלי ביום שאחזור לרכב פרטי.

 

בגדול אני די סגור לגבי מרבית הציוד שארכוש, רק מה אני בדילמה לגבי חלקם.

 

בגדול מצאתי איזה בחור איטלקי באחד מהפורומים בחול (הכל היה באיטלקית - נאלצתי להשתמש ב Google Translate חח), אשר היה ברשותו מגבר Audison VRX 6 Direct במצב חדש בקופסא, מעולם לא הותקן - בקיצור כמו כל אודיופיל בנשמה אני זוכר חסד לציוד איכותי, החלטתי לרכוש אותו, והמגבר בדרך אליי. בכוונה כיוונתי על גרסאת ה Direct כי כמובן היא בלי Crossover או פילטרים ואני יכול לחבר אותה ל - Bit One ולעבוד אקטיבי כמובן. ה - Bit One יחובר ל DAC ב - SPIDF אשר יחובר למכשיר אנדרואיד.

 

מבחינת סט קומפוננט 3 חלקים קדימה - אני הולך על Hertz Mille הסדרות החדשות (Legend) - למרות שאם הייתי יכול למצוא את הגרסא של פעם עם המיד ריינג' פס הייתי רוכש בלי לחשוב פעמיים(אם יש למישהו ליד אשמח לשמוע).

וסאב כנראה גם כן Hertz.

 

הדילמה היא מה לעשות מאחורה, אני שוקל להתחיל לחפש עוד VRX 6 Direct ולחבר 4 ערוצים לעוד סט אקטיבי מאחורה, ועוד 2 בגישור לסאב או שמה עליי לזנוח את הרעיון ופשוט להביא מגבר בשביל הסאב. אני לא סגור על עצמי, אם מעבר לעוצמה יהיה לזה ערך מוסף מבחינת הבמה לאחר הכיוונים והכל. אשמח לשמוע מניסיונכם מה עשיתם, ומה הערך המוסף בסט אחורי, כמה זה יכול להוסיף, איך זה מקשה\לא מקשה מבחינת הכיוונים על הסט הקידמי ובגדול מה היתרונות\חסרונות.

 

תודה. 

עריכה אחרונה על ידי bubbla
פורסם
שלום חברים,
 
אז החזרתי את הרכב שלי לחברה, וקניתי לעצמי רכב יד 2, והבטחתי לעצמי שאני אתקין את המערכת המיוחלת שלי ביום שאחזור לרכב פרטי.
 
בגדול אני די סגור לגבי מרבית הציוד שארכוש, רק מה אני בדילמה לגבי חלקם.
 
בגדול מצאתי איזה בחור איטלקי באחד מהפורומים בחול (הכל היה באיטלקית - נאלצתי להשתמש ב Google Translate חח), אשר היה ברשותו מגבר Audison VRX 6 Direct במצב חדש בקופסא, מעולם לא הותקן - בקיצור כמו כל אודיופיל בנשמה אני זוכר חסד לציוד איכותי, החלטתי לרכוש אותו, והמגבר בדרך אליי. בכוונה כיוונתי על גרסאת ה Direct כי כמובן היא בלי Crossover או פילטרים ואני יכול לחבר אותה ל - Bit One ולעבוד אקטיבי כמובן. ה - Bit One יחובר ל DAC ב - SPIDF אשר יחובר למכשיר אנדרואיד.
 
מבחינת סט קומפוננט 3 חלקים קדימה - אני הולך על Hertz Mille הסדרות החדשות (Legend) - למרות שאם הייתי יכול למצוא את הגרסא של פעם עם המיד ריינג' פס הייתי רוכש בלי לחשוב פעמיים(אם יש למישהו ליד אשמח לשמוע).
וסאב כנראה גם כן Hertz.
 
הדילמה היא מה לעשות מאחורה, אני שוקל להתחיל לחפש עוד VRX 6 Direct ולחבר 4 ערוצים לעוד סט אקטיבי מאחורה, ועוד 2 בגישור לסאב או שמה עליי לזנוח את הרעיון ופשוט להביא מגבר בשביל הסאב. אני לא סגור על עצמי, אם מעבר לעוצמה יהיה לזה ערך מוסף מבחינת הבמה לאחר הכיוונים והכל. אשמח לשמוע מניסיונכם מה עשיתם, ומה הערך המוסף בסט אחורי, כמה זה יכול להוסיף, איך זה מקשה\לא מקשה מבחינת הכיוונים על הסט הקידמי ובגדול מה היתרונות\חסרונות.
 
תודה. 

לגילוי נאות אני עובד בתחום
בוקר טוב אתה רוצה לבנות מערכת sq
לדעתי האישית מיותר מאוד להשים רמקולים מאחורה מהסיבה שאם תשים ווליום גבוה במה מקדימה לא תהיה לך כי האחוריים יגנבו הכל
ואם תשתמש בהם בווליום נמוך שבקושי תרגיש לדעתי זה לא שווה את התוספת כסף שיצא לך מה שגם אם אתה תהיה עם ביט1 יש לו 8 ערוצים אתה בחוסר ערוצי dsp
לאחרונה סיימתי לבנות את הרכב שלי עשיתי פרויקט ברמת קצה מוזמן לשמוע ולהתרשם


Sent from my iPhone using Tapatalk

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם
לפני שעתיים, Daniel car systems כתב:


לגילוי נאות אני עובד בתחום
בוקר טוב אתה רוצה לבנות מערכת sq
לדעתי האישית מיותר מאוד להשים רמקולים מאחורה מהסיבה שאם תשים ווליום גבוה במה מקדימה לא תהיה לך כי האחוריים יגנבו הכל
ואם תשתמש בהם בווליום נמוך שבקושי תרגיש לדעתי זה לא שווה את התוספת כסף שיצא לך מה שגם אם אתה תהיה עם ביט1 יש לו 8 ערוצים אתה בחוסר ערוצי dsp
לאחרונה סיימתי לבנות את הרכב שלי עשיתי פרויקט ברמת קצה מוזמן לשמוע ולהתרשם


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הי,

 

קודם כל, תודה על התגובה.

האמת שבגלל זה חשבתי ללכת על ה Bit One HD Virtuoso שיש לו 13 ערוצים. אבל הרעיון בהחלט מובן, אז אם אלך על 3 חלקים וסאב אחפש את ה Bit One הישן והטוב בעל ה 8 ערוצים ביד 2.

פורסם
 
הי,
 
קודם כל, תודה על התגובה.
האמת שבגלל זה חשבתי ללכת על ה Bit One HD Virtuoso שיש לו 13 ערוצים. אבל הרעיון בהחלט מובן, אז אם אלך על 3 חלקים וסאב אחפש את ה Bit One הישן והטוב בעל ה 8 ערוצים ביד 2.

יש להם לא מעט תקלות שתדע


Sent from my iPhone using Tapatalk

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

×
×
  • תוכן חדש...