Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

בשעה טובה החברה שלי התחילה לצלם סדרת טלוויזיה חדשה. בעקבות זה התגלתה בעיה מענינת באונו מס' 2. (שנת 92 קרב' עם 163K ק"מ).

 

כשהאוטו קר לחלוטין (וקר בחוץ ב- 5:30 בבוקר) לאוטו קשה להניע. עם צ'וק, בלי צ'וק, עם גז, בלי גז.

ברגע שההתנעה שלו תופסת, הוא דופק כמו שעון שוויצרי.

 

אחרי שהוא מניע (אפילו ל-10 שניות) אם אני מכבה אותו ומנסה להניע מחדש - אז אין שום בעיה.

 

הקרבורטור טופל אצל צביקה בפברואר ועד היום לא היו איתו בעיות (מצד שני הוא לא נסע כל יום, ובטח שלא הונע כשבחוץ קר ולילה). ואני אחזור אליו ביום שישי שיעיף מבט ויאבחן אותו שוב.

 

האם יש עוד משהו שאפשר / כדאי לבדוק?

 

אגב, הנזילה שהייתה מהפקק מים באונו מס' 1 תוקנה אצל יגאל ודורון בהרצליה תוך כדי שאני מציק להם בלי סוף עם שאלות. נחמדים אלה.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
תן לצביקה לבדוק, יתכן והמשנק (צ'וק) פועל חלקית.

יש גם חשיבות גדולה למצב מצתים (פלאגים).

בברכה - רפי לין :-)

הרכב יגיע אלי ביום שישי והוא יבדק, כולל סגירה חלקית של הצוק, וכולל בדיקת מצתים!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

סגירה חלקית?

 

 

טוב נו, יהיו הרבה שאלות בשישי :)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
סגירה חלקית?

 

 

טוב נו, יהיו הרבה שאלות בשישי :)

כל הפיאטים אותו דבר..

גם לי יש את אותה בעיה בדיוק כמו שלך, (אונו 93 עם 108K) אבל האוטו שלי לא יניע בכלל בלי גז וצ'וק שהמנוע קר גם אם 30 מע' בחוץ.

שהמנוע חם, אין בעיה להניע גם בלי גז בכלל. הבעיה שלי מלווה גם בקירטועים בנסיעה שהמנוע קר, ריח דלק מהאגזוז במיוחד שהצ'וק פועל, כיבויי מנוע במיוחד שהמנוע קר אך גם שהוא חם, ובקיצור שפע של בעיות בקרבורטור.

האוטו שלי יגיע ביום שני לצביקה לשיפוץ הקרבורטור.

ובאמת יכול להיות שיש בעיה במצתים. (מניסיון..)

פורסם
כל הפיאטים אותו דבר..

גם לי יש את אותה בעיה בדיוק כמו שלך, (אונו 93 עם 108K) אבל האוטו שלי לא יניע בכלל בלי גז וצ'וק שהמנוע קר גם אם 30 מע' בחוץ.

שהמנוע חם, אין בעיה להניע גם בלי גז בכלל. הבעיה שלי מלווה גם בקירטועים בנסיעה שהמנוע קר, ריח דלק מהאגזוז במיוחד שהצ'וק פועל, כיבויי מנוע במיוחד שהמנוע קר אך גם שהוא חם, ובקיצור שפע של בעיות בקרבורטור.

האוטו שלי יגיע ביום שני לצביקה לשיפוץ הקרבורטור.

ובאמת יכול להיות שיש בעיה במצתים. (מניסיון..)

כל הפיאטים לא אותו דבר עובדה!

תצרוכת הדלק בפיאט של אריליו, נמוכה בכ-40 אחוז מרכבך!

התנעת הבוקר ה"כביכול קשה" החלה לפני כשבוע, הקרבורטור שופץ על ידי בפברואר!

הרכב לאחר ההדלקה אינו מחייב נסיעה עם צוק יותר מתי דקות לאחר התנעת מנוע קר,

והרכב אינו כבה בעת עצירה!!

וגם בעייה זניחה זאת , תבדק ותטופל על ידי מחר!

אצלך הבעייה כבר כחצי שנה, כשמחיר הדלק שבוזבז לשווא מאז, שקול למחיר של 3

שיפוצי קרבורטורים, מבלי להתיחס לשאר תופעות הלוואי , שנוצרו בגלל קרבורטור לא תקין!

אצלך המצתים חדשים ואין צורך לדעתי להחליפם!

הבעייה שהם מתפייחים במהרה, בגלל תערובת עשירה של הקרבורטור התקול!

בברכת חג שמח וכשר

ובלוי נעים בחג הפסח

ונסיעה זהירה!

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אצלך הבעייה כבר כחצי שנה, כשמחיר הדלק שבוזבז לשווא מאז, שקול למחיר של 3

שיפוצי קרבורטורים, מבלי להתיחס לשאר תופעות הלוואי , שנוצרו בגלל קרבורטור לא תקין!

אצלך המצתים חדשים ואין צורך לדעתי להחליפם!

הבעייה שהם מתפייחים במהרה, בגלל תערובת עשירה של הקרבורטור התקול!

בברכת חג שמח וכשר

ובלוי נעים בחג הפסח

ונסיעה זהירה!

צביקה

בזה אתה צודק בכל מילה.. מה שנכון- נכון.

פורסם

אצלך הבעייה כבר כחצי שנה, כשמחיר הדלק שבוזבז לשווא מאז, שקול למחיר של 3

שיפוצי קרבורטורים, מבלי להתיחס לשאר תופעות הלוואי , שנוצרו בגלל קרבורטור לא תקין!

אחרי השיחה היום, הגעתי למסקנה שכל כ- 80 ק"מ של נסיעה עירונית בלבד ללא מזגן (אבל עם צ'וק) צריך למלא מיכל דלק שלם. וזה כי אמא שלי טוענת שהיא ממלאת כל שבועיים מיכל דלק והיא נוסעת בשבוע כ- 40 ק"מ. סביר?

פורסם
אחרי השיחה היום, הגעתי למסקנה שכל כ- 80 ק"מ של נסיעה עירונית בלבד ללא מזגן (אבל עם צ'וק) צריך למלא מיכל דלק שלם. וזה כי אמא שלי טוענת שהיא ממלאת כל שבועיים מיכל דלק והיא נוסעת בשבוע כ- 40 ק"מ. סביר?
סטיו משהו מאד מסריח פה!

ב80 ק"מ יש צורך למלאות יותר מ-8 ליטר!= ל-כ-40 שקל בלבד!

משהו בחישוב שלך לא נכון!

נסה להבהיר זאת!

בברכת חג שמח

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
סטיו משהו מאד מסריח פה!

ב80 ק"מ יש צורך למלאות יותר מ-8 ליטר!= ל-כ-40 שקל בלבד!

משהו בחישוב שלך לא נכון!

נסה להבהיר זאת!

בברכת חג שמח

צביקה

לפי החישוב שלי זה הנתונים שקיבלתי ואני לא מבין מה לא בסדר.. בכל מקרה איך בודקים צריכת דלק מדוייקת? ואז אני אדע פעם אחת ולתמיד האם יש צריכת דלק מוגזמת או לא.

פורסם
לפי החישוב שלי זה הנתונים שקיבלתי ואני לא מבין מה לא בסדר.. בכל מקרה איך בודקים צריכת דלק מדוייקת? ואז אני אדע פעם אחת ולתמיד האם יש צריכת דלק מוגזמת או לא.
אין יותר פשוט מזה!

ממלאים טנק מלא !

רושמים מספר קילומטר נוכחי!

נוסעים לשם הדוגמא 80 ק"מ!

חוזרים לתחנת הדלק וממלאים שוב מיכל מלא!

הכמות הנכנסת בליטרים לא אמורה לעבור את הכמות של 8 ליטר, שהחישוב הוא ב80 ק"מ צרכת 8ליטר,

כלומר רכבך צורך 10 ק"מ לליטר!

( 80:8=10 )

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אין יותר פשוט מזה!

ממלאים טנק מלא !

רושמים מספר קילומטר נוכחי!

נוסעים לשם הדוגמא 80 ק"מ!

חוזרים לתחנת הדלק וממלאים שוב מיכל מלא!

הכמות הנכנסת בליטרים לא אמורה לעבור את הכמות של 8 ליטר, שהחישוב הוא ב80 ק"מ צרכת 8ליטר,

כלומר רכבך צורך 10 ק"מ לליטר!

( 80:8=10 )

בברכה

צביקה

תודה על ההסבר, מחר אני יבדוק את צריכת הדלק כמו שהסברת ואעדכן.

פורסם
אחרי השיחה היום, הגעתי למסקנה שכל כ- 80 ק"מ של נסיעה עירונית בלבד ללא מזגן (אבל עם צ'וק) צריך למלא מיכל דלק שלם. וזה כי אמא שלי טוענת שהיא ממלאת כל שבועיים מיכל דלק והיא נוסעת בשבוע כ- 40 ק"מ. סביר?

מיכל דלק ל-80 ק"מ זה אומר צריכה של ליטר לכל 2 ק"מ במקרה הטוב.

נגמ"ש ברדלי, והאמר עושים 1:4.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אז רק עדכון:

 

אחרי שהייתי היום אצל צביקה - מסתבר שהבעיה הייתה אצלי בראש. למרות הכל צביקה עבר על כל הכיוונים לראות שהכל בסדר - ואכן כך.

 

שוב תודה לצביקה.

 

פסח שמייח וכשר לכולם.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

אם אתם לא יודעים אני אתן טיפ קטן לבעלי הפיאט קרבוקטור בהתנאה בבוקר!

אכן, זה עינוי להניא אותה בבוקר, בעיקר בחורף.

אני עושה ככה, אני מכבה כול דבר באוטו שהוא לא הכרחי וצורך חשמל(כמו רדיו דיסק, אורות למינהם) בהתחלה אני מסובב טיפה את המפתח קדימה, יענו לעשות התנאה(ברור שהוא לא מניע) ועוזב אותו. אח"כ אני מוציא חצי צו'ק ומניע אותו שוב אם פמפום על הגז, 95% אחוז שהוא תופס ישר. אני מחכה 3 דקות נוספות, מכניס צו'ק ונוסע להנאתי.......

תנסו פעם!

×
×
  • תוכן חדש...