Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

volvo s60 2008 היה בור בכביש והגיר נכנס לתקלה.מה עושים?


eladns
מעבר לפיתרון נפתר ע"י eladns,
שימו לב! השרשור הזה בן 1191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה היה לנו?

בבוקר במהירות של 30 קמ"ש נפלתי לבור סמוך למקום החניה.

החנתי.

מניע בשעה 13:00

משהו מוזר, אין אור בידית ההילוכים. ובדש בורד במקום שיהיה רשום ההילוך - D או 4 או 3 יש קו -

האוטו נוסע כאילו מתחיל בהילוך שני.

נסעתי הביתה 10 ק"מ {הייתי חייב- קיבלתי הודעת בידוד}

הואוט נסע בסדר גמור. 80-100 קמ"ש על כביש בגין.

קשה לו בתחילת הנסיעה.

**** הערה- בכביש בגין היה עוד בור.תודה לעיריית ירושלים. ומהבור הזה נעלמה מנורת הצ'ק אנג'ין והרכב התנהג רגיל רגיל***

הגעתי הביתה. כיביתי. הנעתי- הופ. נורת תקלה.

סורק,ויש בעיה. הגיר נוסע שוב כאילו מהילוך שני.

נורת צ'ק אנגין דולקת.

עשיתי RESET פלוס הוצאתי מצבר.

אין. ממשיך להיות תקלה.

לאן ממשיכים?

הכיוון שלי- קונקטור שיצא מהמקום.

 

תודה לעוזרים

עקשר.jpg

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נראה כמו חיישן שיצא מהמקום שלו או חוט שנקרע.

תצטרך להסתכל טוב טוב . תחפש גם בצינורות של הסעפת יניקה אם הם זזו מהמקום זה גם יכול לקרות.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.אני מנסה להוציא את המחשבי גיר שעומדים מצד שמאל .אולי משם תגיע הישועה. לא זיהיתי כרגע משהו שיצא.

 

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי מה שהראו בווידאו שצירפתי

כולל ניקוי ספריי מגעים.

היום בבוקר בהנעה- יש צק אנג'ין אבל יש אור בגיר וסימון ההילוך הדש בורד.

ישר עשיתי קריאת תקלות דרך טורק פרו

ועשיתי ניקוי תקלות.

כרגע האוטו נוסע בסדר גמור. אעדכן בשינויים.

@yairw

יש לי במוסך על גלגלים בירושלים,התעשייה 5 את ניר לאון. הבן של הבעלים. קנה מחשב מדהים לקריאת תקלות כולל תקלות במחשב גיר. שבוע הבא אקפוץ אליו לבדיקה יסודית לראות אם יש קודי קלה בגיר בהיסטוריה.

 

WhatsApp Image 2021-01-05 at 11.48.28.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-04 at 14.30.08.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-05 at 11.56.12.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-05 at 11.48.30.jpeg

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 5.1.2021 בשעה 12:41, yairw כתב:

איזה סורק יש לך?

בעיה שמופיעה רק לעיתים זו אומנות לאתר

רק עכשיו הבנתי את מה שאמרת.

זה חוזר,זה מגיע,זה חוזר זה הולך.

מה יהיה?

לא הספקתי להגיע למוסך על גלגלים.

הגיע אליי בחור שמוגדר כספסליסט לוולוו. איש דיאגנוסטיקה. שעתיים ישב על הרכב, מחשב טאבלט כזה, שנראה מקצועי.

חיבר כל מיני מכשירי מדידה.

טוען שהקודנית הישנה נותנת פולסים לא תקינים מכיוון בטריית הגיבוי. הכיוון שלו הוא להוציא אותה לחלוטין כולל בטרית הגיבוי שנמצאת מאחורי הדש בורד איפה שחורי המזגן נמצאים.

יש כיוון שמי שיעשה את זה זה רדיו הרכבים שמוגדרים כמתקינים מורשים של פוינטר.

דיברתי איתם, הם מבקשים את רישיון הרכב, פונים לפוינטר ומבקשים סכמת חיבורים. בעוד כמה ימים נעדכן.

 

בתאריך 4.1.2021 בשעה 17:17, netanel1014 כתב:

זה נראה כמו חיישן שיצא מהמקום שלו או חוט שנקרע.

תצטרך להסתכל טוב טוב . תחפש גם בצינורות של הסעפת יניקה אם הם זזו מהמקום זה גם יכול לקרות.

בעזרת כלי יעודי- מין מלקחיים מוזרות כאלו, איש הדיאגנוסטיקה הוציא את המחשבים לגמרי, ניקה עם ספריי מגעים והחזיר.

  • רעיון טוב! 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עלול להזדקק לפרטים של הספיישליסט, אני נלחם בבעיה אחרת שמשגעת אותי לא פחות.

אם הוא בטוח בדבריו, לך על זה, אם הוא רק "חושב" שזה יפתור את הבעיה, הייתי חושב פעמיים

יש מצב ששמרת את המידע שהוא טען? צילומי מסך? 

 

כל קוד שעלה בבדיקה שלו ניתן לבצע חיפוש זריז ולקבל המון מידע, ולגבי הקוד שעלה אצלך:

U0101: Lost Communication with TCM OBD-II Trouble Code

איבוד תקשורת עם תיבת ההילוכים, מתיישב עם הצרות שאתה מתאר

What Repairs Will Fix U0101?
  1. Repair damaged wiring or connectors.
  2. Repair ground connections.
  3. Replace TCM.

 

תנסה לחפש באינטרנט דיאגרמה של צמת החשמל לגיר, או אפילו בחנויות חלקים אונליין, בבחירת החלק לרוב הם מראים גם את כל הדיאגרמה

הייתי עוקב אחרי הצמה ומחפש הפתעות, מחפש את הכבל של ההארקה ובודק את החיבור שלו.

 

בכל מקרה, מוודא שזאת התקלה שחוזרת על עצמה לפני שחושב על האופציה השלישית

 

עריכה אחרונה על ידי yairw

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קוראים לו מרקו

אפס חמש ארבע

4511317

גם ככה אני חם על להעיף את הקודנית הזאת.

יש פה מצב WINWIN

בימים הקרובים אעדכן.

 

לגבי מה שרשמת, אני גם רשמתי שאני חושד במחשבי גיר שיצאו מהמקום שלהם. הדקתי אותם. ואפילו משכתי החותה בכדי להוציא אותם. מזל שלא שברתי אותם כי יש איזה מלחציים מרגיזים ומוזרים, שנכנסים בדיוק במסילה ומשחררים אותם. וזה מה הוא עשה. הוציא אותם לגמרי. ניקה המגעים והחזיר. חיזק את כבל המינוס. לקח סכום מאוד סימלי על השירות.

ואז הוא אמר דבר שנשימע לי נכון, בטריית הגיבוי של מערכת האיתור ישנה מאוד, ולוקחת פולסים אדירים מהמצבר. ממליץ בחום לנתק. אמרתי לו ש2 מתקינים ותיקים בירושלים לא נוגעים באוטו הזה.

שאלתי אותו: באמת הפוינטר מחובר למחשב הרכב בפלאג הפוך? - הוא הינהן ואמר: " כן! מייטב מערך ההתקנות הארץ ישראלי במלא תפארתו"

לגבי החלפת TCM בעייתי מאוד.

חייבים לקנות מהדילר. המחשב חייב להיות מקודד בדיוק לפי הרכב. 

CANBUS מסריח שלא נותן להניע את הרכב אם אחד ממחשבי הרכב מדווח על אי סדרים.

 

  • אהבתי 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם TCM חדש מהניילונים שתקנה בחברה, תצטרך לקודד עבור הרכב שלך, כך שאינני בטוח שחייבים לקנות מהם (אולי אפילו משומש ניתן לקידוד), לסורק שלי אמורה להיות אופציה לקודד TCM, אם כי זה כרוך בתשלום לשנה לפתוח את האפשרות.

לבחור המומחה שלך אמור להיות את הציוד שמאפשר את זה, ואם לא, אפשר לקנות מסין בזול VIDA+DICE, זה המכשיר והתוכנה של וולוו שנפרצו ומחזיקים מידע על כל רכבי וולוו עד שנת 2014.

 

יש לך גישה לליפט, או רמפה כלשהי, הייתי עוקב אחר החיווט שיוצא מהTCM בודק את כל המחברים שלו ואת מצבו הפיזי, שלא זז ממקומו בגלל קליפס שהתנתק, מתנדנד בחיבור או נוגע במשהו שהוא לא אמור לגעת.

 

אם התחום מעניין אותך, מצאתי ביוטיוב דיאגנוסטיקן עילאי שמוציא סרטונים מצויינים, אין ניחושים אצלו, עד שלא מוצא את הבעיה והגורם לה ב100% הוא לא נרגע - 

 

  • אהבתי 1

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רואים בסרטון שהבחור מקצוען, מכיר את דגם הרכב ומבנהו,

הצליח להשיג יחידת גיר עם מחשב הגיר לנסיון (לא זמין לכל אחד)

וחשוב מכל, יודע לחשוב ורוצה לרדת לשורש הבעיה.

וכעת שאלה חשובה - כמה לדעתכם, בישראל, מקצוען כזה, צריך לחייב 

את הלקוח בכל מה שהוא עשה עד לאיבחון הסופי שבסרטון?

(ללא החלפת מחשב הגיר, החלק ועבודה).

בברכה  -  רפי לין

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שבין 500 שקל ל1000 שקל זה מחיר נכון והוגן לתת למקצוען דיאגנוסטיקה שיגיד תעשה XY והבעיה תיפטר. 

תחשוב כמה אתה חוסך על החלפת חלקים וימי עבודה שהולכים לפח כי אתה במוסך.

 

זה שהגיע אליי, הגיע אחרי שיעורי בית. הגיע עם קלסר עם כל דיאגרמות החשמל של הS60 שלי.

ולקח מחיר סופר סביר. נישאר רק לקלע את הקודנית הזאת ולעדכן מה המצב.

אני יעדכן. מבטיח

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחכים בקוצר רוח לעדכון

 

כן רפי, הבחור ללא ספק אחד המקצוענים, נהנה מכל סרטון שלו.

ולשאלתך, קודם עלינו לדעת שהבחור שמבצע הוא באמת מקצוען כמו בסרטון, ולא כמו - לצערי - הרוב המוחץ של ה"מאבחנים" שאני נתקלתי בהם בחיי.

על הבעיה בסרטון והזמן שלקח לו אני נוטה להסכים עם עידן 500-1000, אפילו יותר, תלוי סיטואציה

כבר חתמתי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • פיתרון

אתה שם פה את האוטו ב8 ומגיע בסוף היום. אנחנו נצליח.

280 פלוס מע"מ.

אין לי מושג כמה זמן עבדו על האוטו, הגעתי ב16:00 לא סיימו לסגור את הפלסטיקה- אמרו מחר לבוא לקחת את הרכב, לא הסכמתי לנסוע באוטובוס, אני אסגור את הפלסטיקה מחר.

הקודנית בחוץ!!!

הבטריה מ2008

האוטו מניע בכיף, נסעתי 50 ק"מ, מעה הילוך, מוריד, רוורס, עוצר בצד. מניעה, מכבה, מתעלל בידית ההילוכים- שם 1-2-3-4 מפעיל מצב W

הכל תקין!

מבסוט אש!

תודה לעוזרים.

 

WhatsApp Image 2021-01-11 at 16.42.28.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-11 at 16.42.29 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-01-11 at 16.42.29 (2).jpeg

WhatsApp Image 2021-01-11 at 16.42.29.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-11 at 16.42.31 (1).jpeg

WhatsApp Image 2021-01-11 at 16.42.31 (2).jpeg

WhatsApp Image 2021-01-11 at 16.42.31.jpeg

WhatsApp Image 2021-01-17 at 19.29.26.jpeg

ולכל המעוניין, העלוקה אכן הגיע עד למחשב המנוע שנמצא מצד שמאל למחשב הגיר. דרור אביזרים צדק. עשו שם וואחד מעקף. לא פלא שלא נגנבה וולוו אחת בישראל.

 

  • אהבתי 2

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכל הכבוד למרקו על הדיאגנוסטיקה המדוייקת לגבי פולסים חשמליים שהבטריה של המערכת איתור פתאום התחילה לגנוב ולהפריע למערכת החשמלית.

כנראה מהמכה שנפלתי בכביש, החיבור שם התנתק\התחבר\העיר את הסוללה עם כמה תאים מתים שקיצרו את כל העסק.

מי היה חושב על זה בכלל?

אמליץ  עליו בקבוצה של וולוו פה בפורום.

 

  • אהבתי 1

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1191 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...