Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1994 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 שעות, SeazeR כתב:

גם אני התעניינתי בקורולה היברידית וגם באיוניק היברידית.

0 ק"מ זו אופציה ששקלתי, אך מאחר שמדובר בדגם הפחות מאובזר, בצירוף העובדה שאני אהיה יד שניה מה שיפגע לי בסחירות ואולי גם באחריות לרכב בגלל שלא נרכש דרך היבואן עלולים לעשות דווקא בתום תקופת האחריות.

אני להבדיל זקוק למימון מאחר שהמזומן שלי מושקע במקומות אחרים ואופציה של 0 ק"מ הופכת את זה ללא כדאית מול רכישה מיבואן שנהנית מריבית כמעט אפסית. 

 

הקורולה ההיברידית יפה, אך נמוכה.

יש לה יתרון שלאיוניק אין בדגם המאובזר : סאן רוף וכמובן העובדה שניתן לחבר וו גרירה לרכב, מה שלא ניתן באיוניק או בקונה היבריד, שגם אותה אני שוקל

אני לא הייתי רץ לחבר וו גרירה לררכב עם תיבת הילוכים רציפה,

אחד החסרונות הכי גדולים של תיבה זו זה האמינות טעמידות שלה בעת עומס.

פורסם

תשמע, אני לא גורר על בסיס קבוע, אלא רק מדי פעם ולכן זה יתרון.

יחד עם זאת, לא קצת מוזר שטויוטה אישרו להתקין וו גרירה על רכב שלא בנוי לזה ?

את אותו הדבר אמרו לי בספורטאג GT שהייתה לי ושגם איתה גררתי מדי פעם.

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

×
×
  • תוכן חדש...