Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

.האלן כולם.....הגיע הזמן להחליף את הרדיו דיסק...ואני מתלבט



אז ככה...הרדיו דיסק יחובר למגבר רוקפורד

501X

שכידוע מגיע ללא קרוסאובר שניתן לכיוון....ולכן חשוב לי

HU

.שיכלול קרוסאובר ויציאה מיוחדת עבור סאב

.תצוגה ויופי פחות חשובים לי...העיקר שיהיה מוצר איכותי...שלא יתקלקל ושייתן תמורה טובה למחיר

ההתלבטות שלי כרגע היא בין

pioneer DEHP770

ו

kenwood 7026



 

 

ערכתי חיפושים בפורום ולא מצאתי מידע שיכול לעזור בבחירה.



אשמח לשמוע דעות ולבל הצעות.

תודה מראש

 

 



פורסם

מה התקציב המקסימלי שאתה מוכן להשקיע ?

אני הייתי הולך על CLARION או ALPINE .

לדעתי יש להם צליל עשיר יותר מפיוניר למיניהם.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

התקציב סביב ה 1500...

השאלה אם שווה להשקיע באלפיין סידרה נמוכה ? סה"כ אני לא חושב שיהיה הבדל משמעותי בין החיתוכים שלו לחיתוכים של הפיוניר לדוגמא....תקן אותי אם אני טועה.

פורסם

אם מדובר בתקציב הזה אז הפיוניר 770MP תהיה בחירה מוצלחת.

קלריון או אלפיין מהדגמים הטובים עולים סביב 1800-2200 שקל.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

השאלה אם שווה להשקיע באלפיין סידרה נמוכה ? סה"כ אני לא חושב שיהיה הבדל משמעותי בין החיתוכים שלו לחיתוכים של הפיוניר לדוגמא....תקן אותי אם אני טועה.

אל תתחיל עם זה אפילו, כי התר'ד האחרון שעסק בנושא זכה לסביבות ה100 תגובות, ועדיין אין תשובה חד משמעית.

אתה יכול ללכת על העיצוב הסולידי של הקלריון והאלפיין ואולי לזכות ביתרון הקטן שיש להם בחיתוכים על פני הפיונירים, או שתלך על הפיוניר שכמובן נוח יותר לשימוש, במיוחד ה770, ויפה יותר ויזואלית. תלוי מה אתה מחפש, אני אישית לא אוהב את הפיונירים, מצועצעים מדי לדעתי..

גולף...כי לא כל אחד יכול להרשות לעצמו אחת כזאת :wink:

פורסם

כן ראיתי איתו.....מבחינת עיצוב לא ממש משנה לי.....אני מעדיף איכות...

אבל בכל מקרה...התקציב שלי לא מאפשר אלפיין לדוגמא....אז ללכת על הפיוניר 770 ? או אולי פיוניר אחר ?

×
×
  • תוכן חדש...