Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יונדאי i20 2013 מנוע ידני

מהו מרווח הברגים ומידה מקסימלית לצמיגים?

 

תודה

 

מידת צמיגים מקסימלית - 195/50R16 84H

מרווח ברגים - 4X100

פורסם
מידת צמיגים מקסימלית - 195/50R16 84H

מרווח ברגים - 4X100

 

תודה רבה

 

האם יש אפשרות חוקית להתקין על גאנט 16 אינץ חתך נמוך יותר בצמיגים בדגם הנ"ל?

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קפיץ קפוץ

דייהטסו מאטריה 2008 , 1.5 אוטומט. מה הקטרים האפשריים?

 

תודה רבה

 

Sent from my Redmi 4A using Tapatalk

 

Sent from my Redmi 4A using Tapatalk

פורסם

ש לי שאלה.. קוטר הגלגלים שלי לפי רשיון רכב הם 15



הבחור שממנו קניתי את הרכב הוא שם ג׳נטים בקוטר 16 לכן הגלגלים הפ גם 16.

השאלה שלי כמה לנפח אוויר , אני הנהג היחיד ברכב ברוב הזמן..

( פשוט נורת לחץ האויר דולקת לי)

יש לי סיאט איביזה TSI 2012

פורסם

לא ראיתי שום אתר (כולל קטלוג חלקים וכולל הסתכלות על טויטה bB שזה אותו הרכב) עם מידות רשמיות לכאורה בקטרי 16/17.

 

אולי מישהו עם תוכנת אוטודאטה יוכל לשפוך אור נוסף בנושא, או שתיאלץ לכתת רגליים למכון הרישוי הקרוב אליך לבדיקה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מה מידת הגלגל הגלגל הגדולה ביותר שאפשר לשים ל Mazda CX-5 2012 ואם אפשר גם צמיג רחב יותר?

הרכב מגיע עם 17 אינץ' וצמיג 225/65 מקדימה ומאחור.

פורסם

יש לי יונדאי i35 שנת 2015.

מה שמורכב היום ורשום ברשיון זה צמיג 195/65R15 91 H.

ויש ג'נט מסוים שאני מחפש ואין אותו רק ב17 האם זה יפגע ברכב או בכלל זה אפשרי להתקין?

ואשמח לשמוע בכללי מה החסרונות לשים משהו יותר גדול ממה שרשום אם בכלל יש חסרונות.

 

תודה רבה לעוזרים

פורסם

אהלן,

יתרון - יופי מועט...וגם טיפטיפונת בשיפור אחיזת הכביש

חסרון - לא חוקי..פתיחת נסיעה איטית יותר במידה מסויימת... אבל מהירות סופית תוגדל מעט.

נמצא בפסילה האמת כבר 7 חודשים מתוך 3 :roll:

×
×
  • תוכן חדש...