Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 747 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
המידה המקסימלית המותרת לפיג'ו 206 היא 205/40R17

תודה רבה על התגובה,מה המידה של פיג'ו 206 חישוק 16? ואם ידוע לך אם זה יכול להשפיע לרעה על הרכב(חישוק 16)? ואיזה מידה הכי מומלצת לדעתך לרכב? (מבחינת ביצועים,דלק,חזות)

תודה.

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם
תודה רבה על התגובה,מה המידה של פיג'ו 206 חישוק 16? ואם ידוע לך אם זה יכול להשפיע לרעה על הרכב(חישוק 16)? ואיזה מידה הכי מומלצת לדעתך לרכב? (מבחינת ביצועים,דלק,חזות)

תודה.

 

בקוטר "16 המידה היא 205/45R16. המידות המאושרות ע"י יצרן הרכב לא משפיעות לרעה על הרכב - אם היו משפיעות לרעה הן לא היו מאושרות ע"י יצרן הרכב.

אין המלצה אחת וחד-משמעית על מידת צמיג/ג'נט שמתאימה לכולם. מרבית הלקוחות מסתפקים במידה המקורית שהותקנה על רכבם. ג'נט גדול יותר ו/או צמיג רחב יותר משפרים את הביצועים אך גורמים לעלייה בצריכת הדלק. חזות זה כמובן עניין של טעם, אם כי רוב האנשים יסכימו שג'נט בקוטר גדול יותר נראה מרשים יותר, עד גבול מסויים.

פורסם
בקוטר "16 המידה היא 205/45R16. המידות המאושרות ע"י יצרן הרכב לא משפיעות לרעה על הרכב - אם היו משפיעות לרעה הן לא היו מאושרות ע"י יצרן הרכב.

אין המלצה אחת וחד-משמעית על מידת צמיג/ג'נט שמתאימה לכולם. מרבית הלקוחות מסתפקים במידה המקורית שהותקנה על רכבם. ג'נט גדול יותר ו/או צמיג רחב יותר משפרים את הביצועים אך גורמים לעלייה בצריכת הדלק. חזות זה כמובן עניין של טעם, אם כי רוב האנשים יסכימו שג'נט בקוטר גדול יותר נראה מרשים יותר, עד גבול מסויים.

 

תודה רבה עזרת לי מאוד!

Peugeot 206 XS 2008 1.6 Manual

Peugeot 207 2008 Sport 1.6 Manual

Seat Ibiza 2010 Sport 1.6 Manual

פורסם
שלום,

רציתי לברר מה המידות האפשריות לאיסוזו רודיאו (במקור 245/70R16)

תודה מראש,

איציק

 

זהו קוטר הג'נט הגדול ביותר המותר לאיסוזו רודיאו, לא ניתן להגדיל לקוטר גדול יותר או לצמיג רחב יותר.

פורסם

ברשותי הונדה אקורד 2005 אקזקיוטיב

כרגע יש לי צמיגים 205/55/16

אני הולך היום להחליף צמיגים האם אני יכול לאשר חתך 50 או 45?

ואני יכול לשנות גם את הרוחב?

תודה מראש.. מקווה לתשובה מהירה

פורסם
רק את המידה שציינתה מאושר לך

אם תרצה חתך נמוך יותר תצטרך לעבור לגאנט 17

זה בוודאות?

אין דרך להישאר עם ג׳אנטים 16 ולהוריד חתך אפילו ל50 ?

פורסם
לסיאט איביזה 2007 מאושרים ג'נטים בקוטר "17 (205/40R17) רק לדגמי ה- FR וה- Cupra. לשאר הדגמים מאושרות מספר מידות עד קוטר ג'נט "16 (205/45R16)

 

הרכב אצלי ^^

אני בקרוב מאוד מחליף צמיגים לכל ה-4

עכשיו הבעיה היא שבשום מקום (רישיון רכב וספר רכב) לא רשום קוד מהירות ועומס לצמיגים שהיצרן נתן.

אשמח לקל קצת אור בנושא

תודה רבה

עומרי

פורסם
טויוטה קורולה GLI 2008 רובוטית

איזה מידה מותר לי לשים?

יש לי 195/65R15

 

אתה יכול להחליף למידות הבאות:

205/55R16 91V

215/45R17 87W

225/45R17 91W

×
×
  • תוכן חדש...