Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם וחג שמח:)

מחפש רכב עד תקציב של 25K

נתקלתי ברכב פיג'ו 208, שנת 2013, עם קמ של 105, משופר מאוד עם הגה מעור ועוד כל מני תוספת כדי להידמות לגימור GTI, העניין הוא שהרכב עבר תאונה, החליפו לו מגן קדמי, חזית כולל פנסים. הבנאדם שמוכר לא מוכן להתחייב לבדיקה אך טוען כי הרכב נקי בשאסי (הוא עצמו בעלים של מרכז שירות פיג'ו), לכן נדלקה לי נורה אדומה ולא סגור סופי על הרכב.. מה גם שהעלה את נושא הטסט ואמר שאם אני צריך הוא יעביר לי את הטסט (?!) לא ברור למה.

בכל מקרה לא מוכן לרדת במחיר כל כך ומחיר סופי 23 וחצי ולא שקל פחות לפי דבריו. 

חשוב לי לציין שאין לי שום בעיה אם יש מעיכה קטנה בשאסי אך העניין הוא המחיר שזה משפיע! פשוט הבנאדם טוען שכל המכוני בדיקה הם חארטה והם יכולים לרשום דברים שהם לא נכונים.

 

הרכב השני שמצאתי הוא סיאט איביזה יד 00 שנת 2012 ידני עם 96 אלף ק"מ.

הבחור נשמע אמין לא בדקתי עוד הרכב.. אמור לראות אותו מחר על הבוקר

 

מה דעתכם?..אם יש לכם עוד רעינות אשמח..

תודה וחג שמח:)

עריכה אחרונה על ידי finch
פורסם

דעתי היא שתוותר על הפיזו.

רכבים שמלאים בתוספות "פוזה" כמו פסי ניקלים או השחרות של הפנסים או גימורים שלא שייכים לרכב מרמזים על האופי של הנהג לרוב נהגים ששמים שטויות ברכב שלהם לפוזה גם לא מתנהגים לרכבים בצורה טובה (טיפ קטן כשאני רואה סנוור של פנסי לד ב6$ במראה אני נצמד לימין ונותן לטמבל לחלוף) 
בנוסף הרכב עבר תאונה והמוכר לא מוכן ללכת לבדיקה זה פשוט סטרייק כנראה שיש משהו לרכב שהוא לא רוצה שתגלה עליו לכן כול הממצאים מעידים על כך שעדיף לא לבזבז זמן על הרכב הזה.

לגבי האיביזה נשמע כמו רכב שמור וטוב השאלה מה הצרכים שלך מהרכב?

פורסם

תודה על המענה והטיפים! 

 

הצרכים שלי בעיקרון הם בעיקר נסיעה בעיר, מידי פעם נסיעה ארוכה (לביקור ושבת אצל ההורים..).

רכב נוח חסכוני וביטחותי.. פעם היה לי סיאט קורדובה ומאוד נהנתי מהסיאט לכן נוטה ללכת על הסיאט איביזה.. האם יש טעם לקחת לבדיקה בסכום הזה? 20K?

 

פורסם

אני הייתי לוקח לבדיקה, הפיגו מדליקה נורה אדומה.

רכב מיני לא אופציה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ספציפית לגבי האקזמפלר שאתה מציג של פיגו נשמע קצת חשוד- היתי מוותר

לגבי האיביזה בהחלט שווה בדיקה- אבל זה רכב יחסית מיושן

שווה בדיקה גם 208 אחרות- אמורות להיות מספיק זה לא רכב נדיר, ותחפש ברמת גימור אקטיב שיהיו איכותיות יותר מהאיביזה

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

בין שתי אלו - האיביזה.

באופן כללי - נסה לחפש פג'ו 208 בלי כל ה"שיפורים" ובלי תשובות\טענות מוזרות לגביי הבדיקה.

הבדיקות אכן כוללות במקרים רבים כסת"חים שלא אומרים כלום, אבל דווקא בסעיף של גילוי תאונות הן נותנות תשובה טובה.

הייתי לוקח לבדיקת שלדה במכון + בדיקה מכאנית במוסך שאתה סומך עליו. אמנם זה לא רכב מאוד יקר, אבל זה גם לא רכב ב-3000₪.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

שמע,מדובר ברכבים משומשים עם לא מעט פז"מ ,הרכב שתמצא מתוחזק יותר טוב ושעבר עליו פחות, אותו תקח,ופחות הייתי מתייחס לדגם או יצרן במקרה שלך.

×
×
  • תוכן חדש...