Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך קונים קורקינט חשמלי משומש?


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1297 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

לפני 33 דקות, Pika007 כתב:

קח את אחד מאלו שזרוקים בעיר (שיתופיים) לנסיעת מבחן

 

תודה, את זה תכננתי לעשות כבר מזמן רק שלא הסתדר עדיין.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 3 שעות, Or05230 כתב:

הדבר הלא בטיחותי היחיד הוא שאין פה בלמים אמיתיים לשעת חירום

 

זה כמו לקנות בית ולהגיד שהבעיה היחידה בו היא שאין לו גג למקרה שירד גשם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיומי זה כלי בסיסי עד הרכבת כמו שאמרו פה. לא הייתי נוגע.

מצטרף לנאמר כאן, מיותר לשלם על אינוקים קוויק 3 כשיש תחליפים די זהים בחצי מהכסף.

תקנה כלי כמו City Runner X משומש בן כמה חודשים עם קמ נמוך וזהו.

תהנה ממשטח עמידה רחב, כוח בעליות, טווח, גלגלים 10" עם סיכוי נמוך לפנצ'ר וכמובן אחריות.

 

 

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו יודע לענות על השאלה מדוע קורקינטים זולים( שיומי, סייווי ניינבוט, בירד וכו) מגיעים עם הנעה קדמית, וקורקינטים יקרים(איינוקים, סיטיrunner, מיי2 וכו) מגיעים עם הנעה אחורית? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, nimrod7676 כתב:

מישהו יודע לענות על השאלה מדוע קורקינטים זולים( שיומי, סייווי ניינבוט, בירד וכו) מגיעים עם הנעה קדמית, וקורקינטים יקרים(איינוקים, סיטיrunner, מיי2 וכו) מגיעים עם הנעה אחורית? 

 

הנעה קדמית קל מאוד לתכנן ולבנות, מערכת חשמל פשוטה יותר ותכן הרבה יותר פשוט. כל מה שמאחורי הגלגל הקדמי "טיפש" ונגרר אחריו.

זה מגיע עם חסרון גדול- בלימה קדמית היא מסוכנת, במידה ותאפשר בלימה חזקה מדי האף פשוט יטה קדימה והרוכב יפול, אז אתה מוגבל בעוצמת הבלימה הרגנרטיבית+אקטיבית.

הנעה אחורית טובה יותר מכל בחינה, אבל זה גם תכן וגם מערכת חשמל קשה בהרבה. רוב הכלים שמגיעים עם הנעה אחורית קיימים גם בגרסת הנעה כפולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רושם את הדברים הבאים מתוך מעקב די אדוק אחרי תחום הקורקינטים

החשמליים וכשלוש שנים של רכיבה על קורקינט חשמלי ככלי תחבורה

משלים (עד פרוץ הקורונה, לרכבת ומהרכבת על בסיס כמעט יומיומי + סידורים).

 

בחירת הכלי צריכה להיות בהתאם לצרכים שלך - שלא כל כך פורטו ממה שיצא לי לראות בשרשור.

הבנתי שמשקלך כ 100 ק"ג, אך מעבר לכך לא ברור מהם הצרכים והמגבלות.

לטעמי אם תענה על השאלות הבאות, יהיה קל יותר להבין מה באמת יכול להתאים לך:

1. מהו תוואי הרכיבה שלך (יש הבדל משמעותי בין רכיבה בעיר כמו חיפה לבין רכיבה בעיר כמו ת"א)?

2. כמה ק"מ אתה צפוי לרכב ביום?

3. מהו התקציב שאתה מייעד לטובת הרכישה (או לחילופין מה הטווח)?

4. האם אתה מחפש כלי חזק או בעיקר יעיל (מבחינת מהירות סופית והאצה)?

 

ככלי ביניים, בהנחה שאתה גר בעיר מישורית יחסית ולא מחפש "מפלצת" אלא כלי להתניידות, 

כלי מעניין שלא יצא לי לראות שהוזכר, זה "סוס עבודה" יחסית חדש בישראל - הנינבוט מקס.

כעת עולה כחדש סביב ה 4K (עם עודף), מהביקורות שיצא לי לראות מספק חווית רכיבה מעולה, אמינות

מופתית וטווח נסיעה גדול מאוד. למרות הסופרלטיבים, מדובר בקורקינט 36V - הייתי מציע לך

לבצע נסיעת מבחן ולהבין אם ועד כמה הוא מתאים לך. אם אתה נמצא באזור ת"א, מאוד ממליץ

על חן מחנות בשם 4play, הוא וותיק ומנוסה בכל מה שקשור בתחום הקורקינט החשמליים (בתחילה

בשיאומי וכעת בניינבוט) ובמידה ותחליט לקנות אצלו האחריות היא לא רק על הנייר, אלא לגמרי יש עם מי לדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 35 דקות, m1011409 כתב:

 שלא כל כך פורטו ממה שיצא לי לראות בשרשור.

תודה על התשובה העינייצית. 

 

דווקא ציינתי תקציב - 2000-2500 ש"ח וציינתי שמדובר בעיר מישורית. 

לגבי הטווחים לא ציינתי כי אין לי משוג, אני לא צריך את הקורקינט לנסיעה לעבודה או לרכבת אלא לסידורים קטנים כמו קפיצה למכולת או לדואר בשכונה, זה לא משהו מוגדר והמרחקים לא יהיו גדולים. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כן, נסיעת מבחן בשיאומי M365 (לא מהשכרה, אלא באחת החנויות) - אם מרגיש שמספיק לך

מבחינת סחיבה ויש לך ידיים ימניות לתחזוקה ותיקונים בסיסיים (ומהתרשמותי מהפורום, יש לך) - יתאים לך.

הניינבוט מקס יתאים יותר מבחינת כוח למול המשקל, אך נראה שלצרכים שלך מדובר באובר קיל. 

השיאומי ישאיר לך עודף משמעותי מהתקציב ואם תתאהב בתחבורה מהסוג הזה,

תוכל להתקדם לכלי חזק יותר בלי להתבאס ש"השארת" סכום משמעותי מאחור.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים, קניתי את השיואמי.

 

לאחר רכיבה ראשונה נראה סבבה, סחיבה בעליות אכן גרועה אבל לא משמעותי, אין פה עליות.

 

עשיתי שיעורי בית - ניפחתי 60PSI בצמיג האחורי ו 50 בערך בקידמי, בערך כי אי אפשר לבדוק לחץ בקידמי עם המכשיר שיש לי. בהמשך אמלא חומר נגד פנצ'רים.

 

 

20201005_110049_(1).jpg

 

20201005_121146_(1).jpg

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אותי עם 100 ק"ג הוא לא סוחב בכלל.  אולי בנסיעת מבחן היה על מצב חסכוני, אבל לא התרשמתי ממנו ככלי שמסוגל לשאת אותי, אשמח לרשמים ממך בהמשך, כי אני 

גם צריך אחד למרחקים קצרים מאוד, עד ק"מ 1 ממני באיזור תעשייה שלי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, bigmik כתב:

אשמח לרשמים ממך בהמשך, כי אני 

גם צריך אחד למרחקים קצרים מאוד, עד ק"מ 1 ממני באיזור תעשייה שלי.

 

 

רכבתי עכשיו 8 ק"מ. יצאתי עם 100% סוללה, נשאר 57%. הסחיבה במישור סבירה, להערכתי מגיע למהירות המירבית 25 קמ"ש. מצאתי איזה עליה קצת תלולה באורך 25 מטר, עלה אותה אבל בקושי. 

 

בנסיעה על אבנים משולבות הויברציה מוגזמנת ולא נעימה, אבל זו תוצאה מובנת של גלגלים קטנים ולחץ אוויר גבוה. ניפחתי 60PSI אחורה ו 50 בערך קדימה. אני קצת מעל 100 קילו. בורד צר ולא נוח להניח עליו רגליים. דיסק בלם אחורי עקום (קראתי המון ביקורות ואצל כולם הוא עקום, הבלימה שלו חלשה. מתחתי את הכבל קצת. את הבלימה הרגנרטיבית כיוונתי ל Medium.

הפנס המובנה מאיר סבבה. 

במצב חיסכון סוללה הוא לא זז בככל. 

הזמנתי ספייסר לביטול חופשים בכידון ווו לתליית שקיות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Buki כתב:

 

 

רכבתי עכשיו 8 ק"מ. יצאתי עם 100% סוללה, נשאר 57%. הסחיבה במישור סבירה, להערכתי מגיע למהירות המירבית 25 קמ"ש. מצאתי איזה עליה קצת תלולה באורך 25 מטר, עלה אותה אבל בקושי. 

 

בנסיעה על אבנים משולבות הויברציה מוגזמנת ולא נעימה, אבל זו תוצאה מובנת של גלגלים קטנים ולחץ אוויר גבוה. ניפחתי 60PSI אחורה ו 50 בערך קדימה. אני קצת מעל 100 קילו. בורד צר ולא נוח להניח עליו רגליים. דיסק בלם אחורי עקום (קראתי המון ביקורות ואצל כולם הוא עקום, הבלימה שלו חלשה. מתחתי את הכבל קצת. את הבלימה הרגנרטיבית כיוונתי ל Medium.

הפנס המובנה מאיר סבבה. 

במצב חיסכון סוללה הוא לא זז בככל. 

הזמנתי ספייסר לביטול חופשים בכידון ווו לתליית שקיות.

 

הזמנתי ספייסר לביטול חופשים בכידון ווו לתליית שקיות

 

לדעתי - הקורקנט הנ"ל ישמש בשנה הקרובה כאב טיפוס - לקורקונט..  שאתה תבנה / תשפצר
אז מראש :mm_yeah: בהצלחה

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני נוסע על קורקינט, אבל הוא של טרקר ישן מאוד שמזמן הוחלפה לו סוללת לייף פו, נותנת פחות הספק מליטיום יון, אבל מצוינת

ולא רגישה. זה הטרקר נוסע איתי כבר מלא זמן ומנוע יש לו בתוך הגלגל ולא הרגיל עם מנוע חיצוני. הוא כבד מאוד וגדול ואינו נכנס

לכל מעלית ושוקל 22 קילגרם... לא מעניין אותי להרים אותו מדי פעם.

שואל כי מחפש אחד לשימוש יומי, ל4 קמ אולי ביום ומרחק 1 קמ ממני בלבד.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני במשקל דומה לשלך ולצערי השיאומי בקושי זז עליו כשלקחתי אותו לנסיעת מבחן
ואצלי המרחק היומי הוא בסביבות ה 15 קילומטר ביום ככה שבסוף קניתי את הסקוטאייר ומאז מרוצה ממנו.

כי החיים הם לא רק קו ישר PSI

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...