Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התנהלות מול מוסך מרכזי הונדה.


Guymito
 שיתוף
עוקבים 2

Recommended Posts

שלום לכולם,

רציתי להתייעץ איתכם לגבי סוגיה מול המוסך המרכזי של הונדה (רחוב שבח בתל אביב).

לפני כשנה בדיוק קניתי קטנוע מסוג הונדה פורזה 300,

האופנוע באחריות יצרן כשנתיים ללא הגבלת ק״מ ומד האוץ׳ מראה כרגע 9700 ק״מ, מכיוון שעברה שנה הכנסתי את האופנוע לטיפול 12k (אותו קיבלתי בחינם עם רכישת האופנוע) , הגעתי היום בבוקר והשארתי את האופנוע במוסך, לאחר כשעתיים התקשרו אליי מהמוסך ואמרו לי שיש בעיה במייסבי הגה ושהם ממליצים להחליף צמיג קידמי שאלתי מה עלות הנזק וביקשו 1100 ש״ח עבור המייסבים (אני מזכיר שהאופנוע באחריות) ועוד כ400 שח בעבור צמיג.

אמרתי להם שהאופנוע באחריות ואני לא מבין למה עליי לשלם סכום כזה, לאחר דין ודברים אמרו לי שיחליפו לי את המייסבים במסגרת האחריות ועל הצמיג עליי לשלם (לגיטימי מכיוון שאני יודע שצמיג הוא חלק עם בלאי), לאחר בירורים החלטתי לקנות צמיג במקום אחר ולא במוסך הונדה, באותו רגע שאמרתי להם זאת הם אמרו שהם לא מחליפים את המייסבי הגה במסגרת האחריות ושהם שולחים ״נקודה אדומה״ למשרד התחבורה בגלל הצמיג ושהאופנוע מורד מהכביש - בעצם אונסים אותי לקנות דרכם את הצמיג.

כרגע האופנוע אצלם והם מסרבים לשחרר לי אותו.

מה גם שנשמע לי מאוד לא תקין שהם העמידו את החלפת המייסבים במסגרת האחריות עם התניה לכך שאקנה מהם צמיג.

פשוט שירות מביך,

איך הייתם ממליצים לי לפעול?

תודה.

גיא.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בוא נתחיל עם זה ש-400₪ לצמיג כולל עבודה זה מחיר סביר לגמרי.

תוסיף לכך את העובדה שמיסבי היגוי ל-א כלולים באחריות (רכיב מתבלה)

והם בד"כ 'הולכים' בעקבות טראומה, מכה בפרונט, כניסה לא טובה לבור בכביש וכדו',

מסוג הדברים שלא תוכל להוכיח שלא קרו לך

ולפעמים אתה באמת לא מודע לכך שבור עם שפה חדה ביציאה גרם נזק.

נכון - יש אפשרות שהמיסבים היו תקולים מהייצור,

אז מניסיוני כל יבואן אחר היה בוודאות מתנער מאחריות על תקלה כזו,

וכאן קיבלת אישור לתיקון לפנים משורת הדין,

אבל אתה מתנהג כאילו ב-100% חייבים לך את התיקון הזה, וזה ממש לא ככה.

אני מניח שההתעקשות שלהם נובעת מחשד שהצמיג גרם לבלאי במיסבים

בגלל איזה עיוות או משהו, ושלא תמשיך להשתמש בו ולדפוק שוב את המיסבים,

ובמקביל לסכן את עצמך ברכיבה על כלי שהוא לא תקין במאה אחוז.

 

עצה שלי - שתה מים, תירגע. במקרה הזה אף אחד לא מנסה לדפוק אותך.

כנראה שבדיוק ההיפך.

תרים טלפון ותאשר החלפת צמיג, ובסוף גם תגיד תודה יפה.

 

אציין שאני לא עובד אצלם או בשבילם, אבל אני לקוח מרוצה לאורך שנים רבות,

כולל כמה פעמים שהפעלתי אחריות וקיבלתי שירות ויחס מצויינים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

נתנו לך הצעת מחיר על תיקון חלקים שלא באחריות.

לאחר שהלנת אמרו שיחליפו לך מיסבים על חשבונם ותחוייב רק על הצמיג.

היית צריך להגיד תודה רבה וזהו זה. אני במקומך הייתי ניגש לשם להרגיש את המיסבי היגוי. זה עניין של 20 שניות ללא שום כלים לבדוק את תקינותם. אם המיסבים באמת דפוקים בקש מהם סליחה, שלם להם 400 שקל על הצמיג וקנה להם שי לחג. 

אם המיסבים תקינים זה סיפור אחר לגמרי....

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי אורח לרגע
  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי כבר סוגר הכל אצלהם.

אבל אני לא אוהב את הבריונות של "לא לשחרר לי את האופנוע" והאיום האלה.

 

פשוט תשלם להם את ה-400 ש"ח וזהו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...