Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

יש 9 מיליון איש במדינה, נראה לך שחסר למי לבוא בטענות?

 

ברור שלא, זו לא הייתה תוכחה אלא בקשה להציץ לעתיד

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

אני גם לא מצליח להבין את ההתנהלות של הממשלה. נראה שהם שכחו דבר פשוט אשר נקרא "איזון".

לשם השוואה - מדברים על כ-20 איש שמתים ביום (ביום!) מנזקים ישירים ועקיפים הקשורים בעישון, אבל עדיין מעשנים בכל מקום, והממשלה לא שוקלת לסגור פאבים או מועדונים כי אנשים נחשפים בהם לעשן סיגריות, בין אם זה מרצון ובין אם מחוסר ברירה.

אני כמובן לא משווה בין עישון לוירוס, אלא מדבר על עוצמת התגובה ביחס לפוטנציאל הנזק של כל דבר.

 

מילא בגל הראשון, כאשר אף אחד לא ידע איך הוירוס יתנהג כאן והגיעו סיפורים מטרידים ממקומות שונים בעולם.

כרגע המצב שונה - התמותה מהוירוס בישראל נמוכה, גם ביחס למספר ה"חולים" וגם ביחס לגודל האוכלוסיה, קיץ עכשיו (על כל המשתמע) ומערכת הבריאות מעט יותר ערוכה (בדגש על מעט).

 

אני גם לא מבין מה התכנית שלהם לטווח הארוך, הרי כנראה שלא יהיה חיסון עד החורף הקרוב, אז הסגר הזה רק ידחה את ה"גל" הבא לחורף, בו התנאים יהיו קצת פחות אופטימליים, אבל יביא איתו בנוסף גם עוד אלפי מובטלים, עסקים וחברות שיקרסו, גרעון הולך וגדל ואני לא מדבר כבר על הנזקים הבריאותיים הכרוכים בסגר.

 

עריכה אחרונה על ידי gadik6
  • רעיון טוב! 1

פורסם

מהירות היא בהחלט גורם מכריע בתמותה מתאונות, ועקומת מספר המתים למהירות מקסימלת אפשר לשטח ל0 אם יורדים ל30 קמ"ש.

פורסם
לפני 51 דקות, יבגניפ כתב:

הפתיחה המהירה היא לא באמת בעיה נו. אתם גם לא מציגים שום אלטרנטיבה, חוץ מלהגיד "הכלכלה תפגע גם ככה". בואו, אתם רופאים. לא כלכלנים. ואם יש לך תכנית כלכלית מסודרת - אתה מוזמן לכתוב אותה. כי אולי לך לא, אבל לחלק מאיתנו כן יש מכרים אמיתיים בעולם הממשי, שהם עצמאים ולא שרדו את הסגר. אז מה תגיד להם?

מימלא גם המחלה לא תעלם אם תסגור את המסעדות לעוד חצי שנה. והבעיה האמיתית היא מה קורה או מה היית מצפה שיקרה כשמצאו חולים בכמות כזו או אחרים במקומות שונים.

לא עשו כלום. לא אכפו שום דבר. נתנו מסרים סותרים. אז ברור שמה שנשאר עכשיו זה חזרה לסגר, ברמה כזו או אחרת.

 

 

השאלה האמיתית היא מה אתה רוצה שיהיה פה אחרי שהכל יגמר

כי ברור שיום אחד זה יגמר

עוד חצי שנה שנה זה יהיה מאחורינו

לא חושב שמישהו באמת רוצה שתהיה פה מדינה שאין לאנשים מה לאכול וכולם חיים על חשבון המדינה

פורסם
לפני 2 דקות, khalil כתב:

מהירות היא בהחלט גורם מכריע בתמותה מתאונות, ועקומת מספר המתים למהירות מקסימלת אפשר לשטח ל0 אם יורדים ל30 קמ"ש.

 

לא זה לא, אלא אם כן בספר שלך תאונות הן אך ורק בין שני כלי רכב עם 4 גלגלים או יותר.

תאונה גם במהירויות אפסיות שכוללות הולכי רגל, או רוכבי דו"ג יכולות עדיין להיות קטלניות או גורמות לנכות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

ספריאל,יש לך מושג מה העלויות של לסגור ולפתוח פאב או מסעדה מחדש?

זה עסקים שמזמינים סחורה לשבוע שבועיים קדימה בשווי אלפים,כי רק ככה הם יכולים לעבוד-לפתוח ולסגור אותם בהפתעה עולה לבעל המקום המון כסף,ובגלל לא בטוח ששווה לו לפתוח לשבוע שבועיים.

 

לפני 19 דקות, David32 כתב:

ובכלל מתעלמים פה מהישיבות ובתי הכנסת...

רק פה?

גם בישיבות הממשלה...

מצד שני,אם הם לא יהיו בישיבות אתה תראה אוצם במועדונים בתל אביב-עדיף לנו ככה מבחינת הדבקה.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, sperial כתב:

ואם 100,000 עצמאיים ינסו להראות אצבע משולשת כנראה שיוטל עוצר. 

 

ואם לא יצייתו לסגר? מה תעשה? אנחנו ביולי ויש במדינה 850 אלף מובטלים. אף אחד בחלומות הכי גרועים שלו לא חשב שישראל תמצא את עצמה באמצע השנה עם 21% אבטלה וזה בלי לקחת בחשבון את כל העצמאיים שקרסו/יקרסו. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 13 דקות, sperial כתב:

גם לפשטות יש יתרונות, ולכך כיוונתי. לך תגדיר את השטח של כל מסעדה, שלו אנח קורא "יצירתיות".

ההגדרות ממש פשוטות. גם כן אדם בעל 4.5 תאים אפורים יכול להבין מה במסעדה זה שטח סגור ומה זה שטח פתוח.

 

לפני 9 דקות, gadik6 כתב:

לשם השוואה - מדברים על כ-20 איש שמתים ביום (ביום!) מנזקים ישירים ועקיפים הקשורים בעישון, אבל עדיין מעשנים בכל מקום, והממשלה לא שוקלת לסגור פאבים או מועדונים כי אנשים נחשפים בהם לעשן סיגריות, בין אם זה מרצון ובין אם מחוסר ברירה.

כן סוג של משקיעים בפתרון נזקי העישון אם כי יש לי הרבה מירמור על ההתנהלות של ליצמן בנושא - אבל זה לא רלוונטי.

 

לפני 7 דקות, khalil כתב:

מהירות היא בהחלט גורם מכריע בתמותה מתאונות, ועקומת מספר המתים למהירות מקסימלת אפשר לשטח ל0 אם יורדים ל30 קמ"ש.

בהחלט צריך לשנות חוקים וברחובות מסויימים להוריד את המהירות המותרת ל 30. במקומות אחרים לעלות ל 130. צריך לאזן. מי לא מאזן? אנחנו יודעים מי.

 

לפני 6 דקות, Transporter כתב:

לא חושב שמישהו באמת רוצה שתהיה פה מדינה שאין לאנשים מה לאכול וכולם חיים על חשבון המדינה

הרעיון הבסיסי הכי ברור שיש זה לקחת מס ממי שיכול לעבוד ולתת אותו למי שלא יכול לעבוד. זה הרעיון הכי בסיסי ופשוט שיש.

אבל בשביל זה צריך לתת לאנשים לעבוד, כאלה ששומרים על ההנחיות והכללים. וזה לא נותנים. 

 

 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

עוד חצי שנה שנה זה יהיה מאחורינו

 

מאיפה המידע הזה? שוב הקפה?

 

לפני 3 דקות, gadik6 כתב:

אני גם לא מצליח להבין את ההתנהלות של הממשלה. נראה שהם שכחו דבר פשוט אשר נקרא "איזון".

לשם השוואה - מדברים על כ-20 איש שמתים ביום (ביום!) מנזקים ישירים ועקיפים הקשורים בעישון, אבל עדיין מעשנים בכל מקום, והממשלה לא שוקלת לסגור פאבים או מועדונים כי אנשים נחשפים בהם לעשן סיגריות, בין אם זה מרצון ובין אם מחוסר ברירה.

אני כמובן לא משווה בין עישון לוירוס, אלא מדבר על עוצמת התגובה ביחס לפוטנציאל הנזק של כל דבר.

 

מילא בגל הראשון, כאשר אף אחד לא ידע איך הוירוס יתנהג כאן והגיעו סיפורים מטרידים ממקומות שונים בעולם.

כרגע המצב שונה - התמותה מהוירוס בישראל נמוכה, גם ביחס למספר ה"חולים" וגם ביחס לגודל האוכלוסיה, קיץ עכשיו (על כל המשתמע) ומערכת הבריאות מעט יותר ערוכה (בדגש על מעט).

 

אני גם לא מבין מה התכנית שלהם לטווח הארוך, הרי כנראה שלא יהיה חיסון עד החורף הקרוב, אז הסגר הזה רק ידחה את ה"גל" הבא לחורף, בו התנאים יהיו קצת אופטימליים, אבל יביא איתו בנוסף עוד אלפי מובטלים, עסקים וחברות שיקרסו, גרעון הולך וגדל ואני לא מדבר כבר על הנזקים הבריאותיים הכרוכים בכך.

 

 

וכאן בדיוק באה לידי ביטוי מדיניות כיבוי השריפות של הממשלה, כשיש נושא שנדרשת עליו תגובה מהירה, החלטית ומושכלת (והוא לא ביטחון), רואים איך הכל פה בוקה ומבוקה.

פורסם

אז יפזרו אותם.

 

אנחנו כבר שבוע שומעים על ילד שלא שם מסכה ועצרו אותו (מסכן!) בדימונה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סוף סוף אחרי 3 חודשים יש אכיפה

 

כמובן שכולם בהלם ומתלוננים. על מה מתלוננים? על זה שאוכפים

זה רק מראה לכם מה הלך פה 3 חודשים

3 חודשים שבהם מאשימים את מי? את בעלי האולמות, את בעלי המסעדות, בעלי חדרי הכושר

את כולם חוץ מאת מי שהיה אמור לדאוג לאכיפה

 

במה התעסק מי שהיה צריך לדאוג לכל זה במהלך ה 3 חודשים האלה?

בהטבות מס, שיירת ראש הממשלה, מלחמות עם כתבי חדשות שמפרסמים מידע על תיקים שלו

העיקר שעכשיו הגיעו להחלטה אם יהיה לשיירה A4 או A8 ואם גנץ יקבל רכב מפואר או לא

 

אם היינו רואים תמונות כאלה בסוף אפריל, כנראה שהיום היו כאן פחות מאומתים

 

107009897_660932777966769_2004057682188073705_o.thumb.jpg.bf2d2db339b8eb9bc7e9f7c1cbc93028.jpg

 

לפני 4 דקות, David32 כתב:

הרעיון הבסיסי הכי ברור שיש זה לקחת מס ממי שיכול לעבוד ולתת אותו למי שלא יכול לעבוד. זה הרעיון הכי בסיסי ופשוט שיש.

אבל בשביל זה צריך לתת לאנשים לעבוד, כאלה ששומרים על ההנחיות והכללים. וזה לא נותנים. 

 

 

 

כרגע לא נותנים לעבוד וגם לא מוצאים פתרונות

שים לב שרק  ב 5 ימים האחרונים התחילו לאכוף

3 חודשים אנחנו בתוך זה (בלי סגר) אבל רק ב 5 ימים האחרונים סוף סוף "אנשים מתלוננים על אכיפה"

אולי אם היינו עושים את זה לפני 3 חודשים לא היינו מגיעים לאן שהגענו?
אחר כך אנשים כאן ישוו אותנו לסין, גרמניה, שוודיה

שם יש אכיפה

כאן אנשים טמבלים מעלים פוסט על ילדה בת 10 שבכתה כי היא ואמא שלה עברו על החוק וקבלו 200 שקל דוח, שלדעתי היה אמור להיות 2000 אבל עזוב

 

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

3 חודשים שבהם מאשימים את מי? את בעלי האולמות, את בעלי המסעדות, בעלי חדרי הכושר

את כולם חוץ מאת מי שהיה אמור לדאוג לאכיפה

 

לפי הלוגיקה הזו, שוטרי מתנ"א הם אלו שגורמים לתאונות הדרכים.

טענה דיי מטופשת, זו לא אשמת העבריינים שעשו עבירות אלא אשמת השוטרים שלא אכפו את העבירות הללו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לפי הלוגיקה הזו, שוטרי מתנ"א הם אלו שגורמים לתאונות הדרכים.

טענה דיי מטופשת, זו לא אשמת העבריינים שעשו עבירות אלא אשמת השוטרים שלא אכפו את העבירות הללו.

 

כשאין אכיפה - יש יותר פשיעה

זה ברור

 

פעם היית רואה עשרות נהגים עם הטלפון ביד באיילון

היום כשכולם יודעים שבין 11:00 ל 18:00 אתה לא יכול לנסוע מטר בלי שיעבור לידך אופנוע ויסתכל לך בחלון, אתה רואה הרבה פחות כאלה

זה מוכח

 

פורסם

השוטרים והפקחים המפונקים שהם עובדי מדינה לא רוצים לעבוד בחוץ בחום של חודש יולי ולריב עם אנשים.

 

יותר קל להם לשבת ברכב ולצלם רכבים שמבצעים עבירות תנועה או נוהגים במהירות מפורזת.

 

 

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...