Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

כשאין אכיפה - יש יותר פשיעה

זה ברור

 

פעם היית רואה עשרות נהגים עם הטלפון ביד באיילון

היום כשכולם יודעים שבין 11:00 ל 18:00 אתה לא יכול לנסוע מטר בלי שיעבור לידך אופנוע ויסתכל לך בחלון, אתה רואה הרבה פחות כאלה

זה מוכח

 

ומה הקשר בין זה ובין מה שכתבת?!

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, מרק10 כתב:

השוטרים והפקחים המפונקים שהם עובדי מדינה לא רוצים לעבוד בחוץ בחום של חודש יולי ולריב עם אנשים.

 

יותר קל להם לשבת ברכב ולצלם רכבים שמבצעים עבירות תנועה או נוהגים במהירות מפורזת.

 

 

 

זה לא אשמתם

אין מי שמנחה אותם לעשות את זה

הנה, שים לב מהנאום המפחיד של יום חמישי

פתאום אתה רואה עשרות סרטונים על שוטרים שעצרו "אזרח תמים שלא שם מסכה"

קנסות לנהגים על חוסר ציות להנחיות

פתאום הכל עובד

פורסם
לפני 19 דקות, Transporter כתב:

107009897_660932777966769_2004057682188073705_o.thumb.jpg.bf2d2db339b8eb9bc7e9f7c1cbc93028.jpg

 

מה רואים פה חוץ מתמונה של דו"ח אחד, ואיך מזה הגעת למסקנה ש"הנה התחילו אכיפה"?

ובכלל אני לא מבין, מצפים מנהגי האוטובוסים להיות שוטרים ולריב עם נוסעים?

פורסם
לפני 9 דקות, Blaz00r כתב:

 

מה רואים פה חוץ מתמונה של דו"ח אחד, ואיך מזה הגעת למסקנה ש"הנה התחילו אכיפה"?

ובכלל אני לא מבין, מצפים מנהגי האוטובוסים להיות שוטרים ולריב עם נוסעים?

 

אתה רואה פה דוח אחד

אני רואה כל הסופש צילומים של שוטרים אוזקים  ילדים זבל שהולכים בלי מסכה וצוחקים עליהם

דופקים טייזר על אנשים שחושבים שהם עבריינים ויכולים לעשות רעש בלי מסכה, קנסות לאמהות שמלמדות את הילדות שלהן שלא צריך להקשיב לחוקים

קנסות לנהגי אוטובוס שעוברים על החוק

ראיתי לפחות 15 סרטונים כאלה רק בימים האחרונים

לפני שבועיים לא ראיתי אפילו אחד כזה

מעניין שאתה רואה חדשות וקורא הכל אבל פספסת את הסרטונים האלה שרק מהסופש האחרון התחלנו לראות בכמויות

 

מה ראינו עד לפני שבוע?

חייט מסכן שמרוויח בקושי 200 שקל ביום, נתנו לו קנס כי לא היה על החנות שלו שלט "נא לשים מסכה"

 

אם היינו רואים את כל הסרטונים האלה לפני 3 חודשים המצב היום *כנראה* היה נראה אחרת

אם לפני חודשיים ראש הממשלה היה דואג להתראיין פעם פעמיים בשבוע ולהלחיץ את הציבור כנראה המצב היה נראה אחרת

 

אבל יותר חשוב להתווכח אם גנץ יקבל שיירה או לא יקבל, אם יהיה A4 או A6 או A8

לצאת נגד רביב דרוקר

זה מה שאני ראיתי בחודשיים האחרונים

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לפי הלוגיקה הזו, שוטרי מתנ"א הם אלו שגורמים לתאונות הדרכים.

טענה דיי מטופשת, זו לא אשמת העבריינים שעשו עבירות אלא אשמת השוטרים שלא אכפו את העבירות הללו.

הפעם הוא צודק.

יש יותר סיכוי שתעבור על חוק שאתה יודע שאף אחד לא אוכף.

 

אם אומרים לך שלא אוכפים מהירות ב443,ומותר 80 אתה תיסע כמה שנראה לך נכון.

כי הענישה לא קיימת.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

הפעם הוא צודק.

יש יותר סיכוי שתעבור על חוק שאתה יודע שאף אחד לא אוכף.

 

 

ברור מה השאלה בכלל

ב 3 בלילה אתה תעשה פרסה ברחוב חשוך איפה שאסור וגם תכנס באין כניסה

נראה אותך עושה את זה בצהריים

 

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

אבל יותר חשוב להתווכח אם גנץ יקבל שיירה או לא יקבל, אם יהיה A4 או A6 או A8

לצאת נגד רביב דרוקר

זה מה שאני ראיתי בחודשיים האחרונים

אני לא ראיתי חדשות בחודשיים האחרונים, אבל אתה לא רואה אותי יוצא בהצהרות שהכל סבבה ואין שום מגפה או משבר, נכון?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

 

אתה רואה פה דוח אחד

אני רואה כל הסופש צילומים של שוטרים אוזקים  ילדים זבל שהולכים בלי מסכה וצוחקים עליהם

דופקים טייזר על אנשים שחושבים שהם עבריינים ויכולים לעשות רעש בלי מסכה, קנסות לאמהות שמלמדות את הילדות שלהן שלא צריך להקשיב לחוקים

קנסות לנהגי אוטובוס שעוברים על החוק

ראיתי לפחות 15 סרטונים כאלה רק בימים האחרונים

לפני שבועיים לא ראיתי אפילו אחד כזה

מעניין שאתה רואה חדשות וקורא הכל אבל פספסת את הסרטונים האלה שרק מהסופש האחרון התחלנו לראות בכמויות

 

מה ראינו עד לפני שבוע?

חייט מסכן שמרוויח בקושי 200 שקל ביום, נתנו לו קנס כי לא היה על החנות שלו שלט "נא לשים מסכה"

 

אם היינו רואים את כל הסרטונים האלה לפני 3 חודשים המצב היום *כנראה* היה נראה אחרת

אם לפני חודשיים ראש הממשלה היה דואג להתראיין פעם פעמיים בשבוע ולהלחיץ את הציבור כנראה המצב היה נראה אחרת

 

אבל יותר חשוב להתווכח אם גנץ יקבל שיירה או לא יקבל, אם יהיה A4 או A6 או A8

לצאת נגד רביב דרוקר

זה מה שאני ראיתי בחודשיים האחרונים

 

אוף אתה מתיש.

רואים סרטונים כאלה כל הזמן (זוכר מימי הסגר את האמא בים? ואת ההוא שישב בפארק בת"א? אותם סרטונים בדיוק), והמטרה של מי שמעלה אותם היא בכלל "למחות" על האלימות המשטרתית ולא על עצם האכיפה, אין שום קשר.

פורסם
לפני 1 דקה, SlowRide כתב:

אני לא ראיתי חדשות בחודשיים האחרונים, אבל אתה לא רואה אותי יוצא בהצהרות שהכל סבבה ואין שום מגפה או משבר, נכון?

 

כי אתה פה ואתה מתעדכן

לא כל האנשים נמצאים פה

תעבור  קצת על התגובות בפוסט שפרסמתי אתמול

תראה שאנשים בהלם שהשוטר נותן לו דוח ולא נותן לו מסכה

מה אנחנו בגן ?

בנאדם בן  40 השוטר צריך לתת לו מסכה  במקום קנס ? 

אולי יתפסו אותי עם טלפון ביד השוטר יחרים לי אותו במקום לתת לי קנס  כדי שאני לא אוכל להתכתב בנסיעה

פורסם
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

הפעם הוא צודק.

יש יותר סיכוי שתעבור על חוק שאתה יודע שאף אחד לא אוכף.

 

אם אומרים לך שלא אוכפים מהירות ב443,ומותר 80 אתה תיסע כמה שנראה לך נכון.

כי הענישה לא קיימת.

 

שוב, מה הקשר בין השפעה של אכיפה על עבריינות ובין מה שהוא טען פה:

  

לפני 40 דקות, Transporter כתב:

3 חודשים שבהם מאשימים את מי? את בעלי האולמות, את בעלי המסעדות, בעלי חדרי הכושר

את כולם חוץ מאת מי שהיה אמור לדאוג לאכיפה

 

אין שום קשר

 

לפני 2 דקות, Transporter כתב:

ברור מה השאלה בכלל

ב 3 בלילה אתה תעשה פרסה ברחוב חשוך איפה שאסור וגם תכנס באין כניסה

נראה אותך עושה את זה בצהריים

 

זה אולי אתה, אבל כבר למדנו שאתה מעגל פינות איפה שנוח לך, ובו זמנית משתלח בכל מי שמעגל פינות איפה שנוח לו.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, Blaz00r כתב:

 

אוף אתה מתיש.

רואים סרטונים כאלה כל הזמן (זוכר מימי הסגר את האמא בים? ואת ההוא שישב בפארק בת"א? אותם סרטונים בדיוק), והמטרה של מי שמעלה אותם היא בכלל "למחות" על האלימות המשטרתית ולא על עצם האכיפה, אין שום קשר.

 

הנה חזקת את מה שאמרתי

בסגר באמת הייתה אכיפה !!! בגלל ירדנו במספרים !!!

נגמר הסגר נגמרו הסרטונים

זה  מה שעצוב !! בשניה שנגמר הסגר פתאום נתנו לכולם כאן הרגשה שזהו לא צריך ריחוק, לא בידוד, לא מסכה, הכל  טוב

 

רק בשבוע האחרון יש מבול של סרטונים על אכיפה של מסכות ואכיפה של כללים בכלל

 

Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

שוב, מה הקשר בין השפעה של אכיפה על עבריינות ובין מה שהוא טען פה:

 

פשוט מאוד

פעם אחת בנאדם מסתובב בצהריים ברחוב בלי מסכה  כי באמת שכח  אותה בבית, רואה שהכל טוב ויש עוד 20% מהאנשים כמוהו

פעם הבאה הוא פשוט לא טורח לקחת איתו מסכה כי כבר ראה שהכל טוב

לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

זה אולי אתה, אבל כבר למדנו שאתה מעגל פינות איפה שנוח לך, ובו זמנית משתלח בכל מי שמעגל פינות איפה שנוח לו.

 

ממש לא

אני בדיוק פעם אחת בחיים שילמתי 5000 כדי למחוק נקודות מדוח טלפון

מאז הטלפון באוטו רחוק ממני ככה שגם אם אני חייב אני לא יכול להגיע אליו עם היד

לא בשבילי לשבת בנהיגה מונעת במקום לצאת לעבודה

רק ככה אנשים מבינים

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

פשוט מאוד

פעם אחת בנאדם מסתובב בצהריים ברחוב בלי מסכה  כי באמת שכח  אותה בבית, רואה שהכל טוב ויש עוד 20% מהאנשים כמוהו

פעם הבאה הוא פשוט לא טורח לקחת איתו מסכה כי כבר ראה שהכל טוב

 

קשה הבנה, מה הקשר בין זה, ובין מה שטענת פה:

ציטוט

3 חודשים שבהם מאשימים את מי? את בעלי האולמות, את בעלי המסעדות, בעלי חדרי הכושר

את כולם חוץ מאת מי שהיה אמור לדאוג לאכיפה

 

או במילים יותר פשוטות, טענה אחת היא שחוסר אכיפה גורמת לאנשים לבצע יותר עבירות שלא נאכפות.

סבבה, עד לפה אני איתך.

 

טענה אחרת (ומטומטמת) היא שמי שאשם זה השוטר שלא אכף, במקום העבריין שביצע את העבירה.

פה אתה לבד, כי טענה כזו מטומטמת לא שמעתי הרבה זמן.

לפני 5 דקות, Transporter כתב:

ממש לא

אני בדיוק פעם אחת בחיים שילמתי 5000 כדי למחוק נקודות מדוח טלפון

מאז הטלפון באוטו רחוק ממני ככה שגם אם אני חייב אני לא יכול להגיע אליו עם היד

לא בשבילי לשבת בנהיגה מונעת במקום לצאת לעבודה

רק ככה אנשים מבינים

 

בוא, אתה מעגל פשוט איפה שנראה לך לנכון זה הכל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

טענה אחרת (ומטומטמת) היא שמי שאשם זה השוטר שלא אכף

וגם, זה לא שהשוטר אוכף מה שבא לו על דעת עצמו.  או לפחות כך אני מקווה.

או שאני תמים?

 

  

לפני 8 דקות, Transporter כתב:

ממש לא

אני בדיוק פעם אחת בחיים שילמתי 5000 כדי למחוק נקודות מדוח טלפון

מאז הטלפון באוטו רחוק ממני ככה שגם אם אני חייב אני לא יכול להגיע אליו עם היד

בציטוט אתה מדבר על פרסה איפה שאסור וכניסה ב "אין כניסה" לא בטלפון.

אבל אני חושב שכולם כבר הבינו...

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, m3x7r3m3 כתב:

טענה אחרת (ומטומטמת) היא שמי שאשם זה השוטר שלא אכף, במקום העבריין שביצע את העבירה.

 

אולי להאשים את השוטרים בזה שאנשים עוברים עבירות זה ללכת קצת רחוק מדי. אבל שוטר שאמור לחלק קנסות על אי עטיית מסכה ולא עושה את זה הוא חלק מהבעיה, או לכל הפחות, אם רוצים להיות סופר שמרניים, לא חלק מהפתרון.

עריכה אחרונה על ידי RedLabel

"ai motoare capul doare"

×
×
  • תוכן חדש...