Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לעשות stage 1 לרכב, יש לי את הקובץ המקורי של הרכב.

אני רוצה להתייעץ עם מישהו שניסה לקנות תתוכנה מחול.

גם אם התוכנה גלובלית זה לא אמור לשנות הרבה בסטייג 1 לפי מה שהבנתי, כי לא מוסיפים או משפרים כלום חוץ מהתוכנה עצמה.

ראיתי חברה מבריטניה(tc-performance) שגם יש תמיכה אם קורה משהו בתהליך הצריבה.

(יש לי דרך לצרוב תתוכנה)

 

מישהו ניסה או יש המלצה לחברה שמתעסקת?

 

פורסם

שלום

איזה תמיכה תקבל משם אם דפקת פה משהו במחשב הרכב?

אתה תישאר עם רכב מושבת פה.

שווה לך את החיסכון בכסף,

מאשר להיכנס פה לסדנא עם אבא ואמא ולשבת בראש שקט?

פורסם

לא נראה לי משתלם, בטח שלא מבחינת כאב ראש.

צריך גם דרך לצרוב את התוכנה, מכשיר כזה יכול להעלות את המחיר מעבר למחיר של תוכנה בארץ.

 

מה הבעיה עם התוכנות שיש פה בעצם?

They are trying to ban me...

פורסם
לפני 16 דקות, HybridBoy כתב:

לא נראה לי משתלם, בטח שלא מבחינת כאב ראש.

צריך גם דרך לצרוב את התוכנה, מכשיר כזה יכול להעלות את המחיר מעבר למחיר של תוכנה בארץ.

 

מה הבעיה עם התוכנות שיש פה בעצם?

את המכשיר יש לי אני צריך נטו קובץ מוכן לצרוב

×
×
  • תוכן חדש...