Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצולם: שימוש במסרטה 8 מ"מ מודל 1965


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2122 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעניין.

 

באיזה מצלמה מדובר ומה מקורה? איך אתה משיג את הסרט ואת החומרים לפיתוח?

 

האם יש לך גם מקרנה?

 

ועוד הערה - סוף סוף מישהו שכותב "פילם". משום מה בכל מקום אחר אנשים כותבים "פילים". יכול לשגע פילים.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לאבא שלי יש עד היום את המסרטה והמקרן בבית.

יש לנו עשרות סרטים, כולם בני 30 שניות. כל הילדות שלי נמצאת שם.

נראה לי שהוא פשוט לא היה מודע לעניין של מתיחת הקפיץ. שווה בדיקה.

את הפיתוח הוא לא ביצע לבד, אלא שלח למעבדה כלשהיא בחיפה שהיתה מחזירה לו סלילים. יש לו גם כמה סרטים מסחריים שהוא קנה לראות במקרן.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

איך אתה משיג את הסרט ואת החומרים לפיתוח?

 

פעם אחרונה שהשתמשתי במסרטה הזו הייתה לפני כ 30 שנה, כשבאותו זמן המסרטה הנ"ל כבר הייתה ענתיקה מיושנת...

 

היא עדיין עובדת תקין, שומר אותה יחד עם חלק מהציוד כפריטי אספנות. להשתמש בה היום?....יש גבול. 

 

זה היה תהליך ארוך ומורכב מואד להפיק סרט באורך 5 דקות, וכל טעות הייתה יכולה להרוס אותו. 

 

לא נראה לי שאפשר להשיג היום את החומרים לפיתוח, זה גם מיותר לחלוטין.

 

סתן נחמד להיזכר איך זה היה פעם...

 

 

פורסם

סיזיפי להפליא! תודה על השיתוף, מרתק כרגיל.

מן הסתם, יש גבול די נמוך לאיכות שאפשר להפיק מהמסרטה הזאת, אבל מה שכן, לא מעט תוכניות טלוויזיה שצולמו ב-8 מ"מ (עם ציוד מוצלח בהרבה) נראות סבירות לגמרי - ולעתים קרובות טוב יותר מתוכניות שצולמו בשנות ה-90 עם מצלמות וידאו ברזולוציה סטנדרטית באולפן הוליוודי. נפלאות הרזולוציה והטווח הדינמי וגמישות המדיה בכללי.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האיכות הייתה על הפנים. אבל בתור נער, כמה הייתי מבסוט אחרי שהצלחתי לצלם, לפתח, להדביק ולערוך סרט כזה שהיו רואים בו משהו...זה היה הרבה יותר קשה מפילם רגיל 35 מ"מ של מצלמה, בעיקר בגגל האורך 7.5 מטר של הפילם שמסתבך לך בחדר חושך...

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פוסט מעולה, אבל אני מרגיש קצת מרומה - איפה הסרטון שיצא??

  • מצחיק 1
פורסם

הילדות שלי גם על סרטים כאלה.

אבל של אבא שלי ז"ל הייתה ממונעת וצילמה על פילם שהגיע בקסטה 8 מ"מ מוכנה.

אני זוכר שהוא חזר מחו"ל, הוא ישב שעות לחתוך ולהדביק את הסרטים על סוג של "מכונת עריכה".

 

אבל הכי נהניתי מזה בתור נער, הצעתי שירותי המרה של סרטי 8 מ"מ לוידיאו.

הקרנתי את הפילמים של הלקוחות על מסך להקרנת שקופיות וצילמתי עם מצלמת וידיאו את התמונה. 

הרווחתי יפה.

  • אהבתי 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

כמה שנים לאחר מכן כבר היה חצ'מלי על בטריה כמובן ופיתוח היה 8 מ"מ סופר.

 

הסרט היה בא בקסטה מוכנה סגורה כך שיכולת לטעון אפילו באור , אבל היה רצוי בחשיכה.

 

והיית שולח לפיתוח ומקבל מוכן להקרנה.

 

עד עכשיו צריכים להיות באיזה פינה במחסן סרטונים ממנה

 

דומה לאלה בלינק

 

https://www.ebay.com/itm/Bell-Howell-430-Auto-Load-Super-8-Movie-Camera-/401534805299

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
לפני 24 דקות, ישה כתב:

8 מ"מ סופר.

 

זה פורמט שהחליף את ה 8 מ"מ הרגיל וההבדל הוא בכך שחורי ה Perforation שבצד הפילם שמשמשים להנעתו בתוך המסרטה הפכו להיות אנכיים במקום אופקיים וקטנים יותר, מה שהשאיר יותר שטח לפריים עצמו. 

 

12.jpg.eef32d8cfb21992e6d639fd0ed4b8be4.jpg

 

המסרטה שלי היא עדיין 8 מ"מ ה"ישן", מה שמימין בתרשים. 

  • מעניין 2

 

 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, hans כתב:

מן הסתם, יש גבול די נמוך לאיכות שאפשר להפיק מהמסרטה הזאת, אבל מה שכן, לא מעט תוכניות טלוויזיה שצולמו ב-8 מ"מ (עם ציוד מוצלח בהרבה) נראות סבירות לגמרי - ולעתים קרובות טוב יותר מתוכניות שצולמו בשנות ה-90 עם מצלמות וידאו ברזולוציה סטנדרטית באולפן הוליוודי. נפלאות הרזולוציה והטווח הדינמי וגמישות המדיה בכללי.

 

הממ...

 

בעקרון, 8 מילימטר שקול לרזולוציה של פחות מ-480p. מה שכן, ייתכן שהיו לו יתרונות בטווח הדינמי וגם לפעמים יש לרעש הפוטוכימי השפעה חיובית על תפיסת החדות כי (א) הוא משנה מיקום בכל פריים, כך שעל פני כ-24 פריימים בשניה, מתקבל הרושם של יותר אינפורמציה ממה שקיים בכל פריים אינדיבידואלי וגם (ב) הוא מהווה אינדיקציה שהתמונה בפוקוס.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
לפני 15 שעות, locus כתב:

לא הבנתי

איך עושים בזה סלפי?

 

 

 

יש את הכפתור כזה.

 

מצב 1 - צילום פריים אחד בכל לחצה על ההדק. 

 

מצב KC - הסרטה רגילה, המסרטה מצלמת כל עוד לוחצים על ההדק.

 

מצב CC - המסרטה מצלמת בלי לחיצה על ההדק.

 

אתה מציב אותה על חצובה ומצלם סלפי כמה שבא לך, מה שתספיק ב 30 שניות עד שנגמרת המתיחה של הקפיץ...

 

Screenshot_20200831-095920_(1).thumb.png.5a7ca4b6baaaece28bfd06b0ed20eb32.png

 

אולי לא ציפית לקבל תשובה אבל אם שואלים, אני עונה :-)

 

  • אהבתי 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...