Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצולם: שימוש במסרטה 8 מ"מ מודל 1965


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2123 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש מצב לעלות כאן סרטון לדוגמא ממסרטה כזאת?

 

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

מצטער אבל לא המרתי שום סרט לדיגיטלי ואין לי מקרנה זמינה, לא יכול לעלות דוגמא...

 

הסרטים לא נראים גרוע במיוחד. הצבעים כמובן קצת דהוים וחלשים, המיקוד לא אידיאלי,  אין מייצב תמונה ולכן כל תנועה קלה של היד משפיעה ורואים כמובן את נקודות ההדבקה של הפילם ואת השריטות. 

 

מקרינים את זה על מסך בד/ניילון בגודל 1.5 על 1.3 מטר בערך או על קיר לבן.

 

מיותר לציין שאין סאונד. ציוד לחובבים באותן תקופות לא יכל להקליט סאונד. 

 

אפשר היה להקליט את הסאונד על טייפ נפרד ולהשמיע בנפרד במקביל להקרנת הסרט. לא יודע איך דאגו לסנכרון בין הסאונד לוידאו כי לא נסיתי את זה אף פעם. אבל כנראה הייתה איזה שיטה.

 

 

פורסם

אני מחזיק באוסף דומה אך שונה... מצלמות וידאו ישנות.
כולל אחד מהדגמים של סוני שידע לצלם "מתחת לבגדים" - שזה לכשעצמו סיפר מעניין!
https://fossbytes.com/sony-accidentally-launched-camcorders-see-peoples-clothes/

רובן תקינות לחלוטין ואפילו בקופסאות מקוריות...
 

 

IMG_3724.jpg

IMG_7068.jpg

IMG_9567.jpg

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

מיותר לציין שאין סאונד. ציוד לחובבים באותן תקופות לא יכל להקליט סאונד

 

למסרטה שלנו היה מיקרופון שהתחבר עם כבל אבל נראה לי שאצלנו היה סופר 8 (כי השם הזה מצלצל לי מוכר מהילדות)

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אני מדבר על מסרטות משנות ה 60 כמו הנ"ל, שלכם די בטוח הייתה יותר חדשה ה 10-20 שנה.

 

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, סולל הדרך כתב:

כולל אחד מהדגמים של סוני שידע לצלם "מתחת לבגדים" - שזה לכשעצמו סיפר מעניין!

אני זוכר כשזה יצא ודיברו על זה. זה באמת עשה הדמיה של מה שנמצא מתחת לבגדים, או שזאת אגדה אורבנית?

אם אני זוכר נכון זה היה בגלל שהיתה אפשרות לצלם במצב לילה עם נורת IR באור יום.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם
לפני 7 שעות, rafi_vk כתב:

יש מצב לעלות כאן סרטון לדוגמא ממסרטה כזאת?

 

טוב, צילמתי משהו מהסרט שנותן

 מושג איך רואים. כמובן סטטי עם מקרן מאולתר. 

 

 

20200831_220653_HDR_(1).thumb.jpg.5f9f0a7ace570c9843a395291edda51a.jpg

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני 5 שעות, bobi כתב:

אני זוכר כשזה יצא ודיברו על זה. זה באמת עשה הדמיה של מה שנמצא מתחת לבגדים, או שזאת אגדה אורבנית?

אם אני זוכר נכון זה היה בגלל שהיתה אפשרות לצלם במצב לילה עם נורת IR באור יום.


נכון מאוד!
הצמצם האוטומטי המשיך לעבוד במצב של "צילום לילה" ובשילוב עם פילטר מכני שחוסם את התחום הנראה + חיישן עם תחום אורכי גל רחב לתחום שכולל את תחום ה IR הקרוב קיבלנו מצלמת IR
הדגם שיש לי הוא לא המקורי, אלא אחד שעבר הסבה פשוטה (ניתוק מיקרו סוויטש) ושימוש בפילטר 750 ננו מטר חיצוני.
התוצאה זהה.
להגיד לך שזה עובד?... בתנאים מאוד מסויימים וגם זה לא מה שסיפרו לנו...
אבל זה מאוד מעניין לצלם בתחום ה IR ולראות המון פרטים שלא רואים בעין האנושית

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מי שמסוקרן לקרוא על התהליך מוזמן לקרוא פוסט שכתבתי ב HT Israel

 

https://www.htmag.co.il/vt302765.html

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם (נערך)
בתאריך 31.8.2020 בשעה 22:10, Buki כתב:

צילמתי משהו מהסרט שנותן מושג איך רואים. כמובן סטטי

 

זו אינדיקציה יחסית מוגבלת. פילם נראה יותר טוב כשהוא "רץ" מאשר בסטילס.

 

מאחר והרעש הפוטוכימי (ויש הרבה ממנו ב-8 מילימטר) מתפזר באקראי בכל פריים, התוצאה היא שלאורך 24 פריימים בשניה, העיניים שלנו מחברות כל כמה פריימים סמוכים, ומאחר ויש בכל אחד מהם פרטים שמסותרים באחרים על ידי רעש, נוצרת אשליה של חדות של אפילו פי שתיים מאשר בסטילס, גם בצילומים יחסית סטטיים.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
לפני 3 שעות, חן ג. כתב:

זו אינדיקציה יחסית מוגבלת

אין ספק אבל מה אפשר לעשות ללא מקרנה?

 

אני חושב שצילמתי במהירות 16 פריימים בשניה, לא 24. 16 פריימים בשניה זו הייתה מהירות מקובלת לצילום חובבים אז, בשביל צריכת פילם נמוכה יותר. 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...