Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

 

איך אני עושה איתות אמריקאי ברכב? 

אני יסביר.. 

 

אני רוצה שהאיתות בכנף והאיתות בפנס הקדמי ידלקו קבועה, וכאשר אני מאותת, הם יאותתו כרגיל

 

הבנתי שיש צורך להחליף את בית המנורה שני מגעים

זאת אומרת שיהיו 3 גידים

פלוס קבועה 

פלוס לטובת האיתות עצמו

ומינוס, אדמה

 

אשמח להסבר, מדריך, סרטון. 

 

מאזדה 3 2008 

 

תודה. 

IMG_20200722_182958.jpg

IMG_20200722_182942.jpg

IMG_20200722_180509.jpg

IMG_20200722_180505.jpg

IMG_20200722_180503.jpg

עריכה אחרונה על ידי HEBO
פורסם

ומה אתה חושב שיקרה כשתחבר עוד + לפלוס הקבוע? אתה צריך גם נורה מתאימה, שאני לא יודע אם קיימת כזאת בכלל.
לא יותר פשוט להחליף את הממסר שיש מnormally open ל normally closed? או להוסיף עוד ממסר אחריו אם זה לא אפשרי?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

השאלה האמיתית למה לעשות את זה?

נתחיל בזה שזה לא בדיוק חוקי כי הרכב שלך הגיע לארץ בתקן אירופאי.

ושנית זה בלאי מואץ לנורות וחימום מיותר של הפלסטיקה בפנסים שגם ככה נוטים להתפרק במאזדה 3 מהדור הראשון.

פורסם
לפני 17 שעות, trademark כתב:

השאלה האמיתית למה לעשות את זה?

נתחיל בזה שזה לא בדיוק חוקי כי הרכב שלך הגיע לארץ בתקן אירופאי.

ושנית זה בלאי מואץ לנורות וחימום מיותר של הפלסטיקה בפנסים שגם ככה נוטים להתפרק במאזדה 3 מהדור הראשון.

מיכיוון שאני אוהב את זה אני רוצה לבצעה זאת

 

האם אפשר הסבר לתהליך?

 

תודה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

פשוט ולא מסובך.פרק את פנס האיתות מהפח בכנף . בתקע יש מתח כשהאיתות עובד .נתק את החוט   מינוס של הפנס וחבר במקומו חוט של האור חניה מהפנס הראשי.לא צריך להחליף בית מנורה הכל נשאר מקורי

 

פורסם (נערך)

כמו NINYO כתב. אם לא מובן לך בדיוק אז תשאל. שלא תעשה קצר.

ואז הווינקרים בכנף ידלקו עם האורות קבוע ויהבהבו בקצב הפוך מהוונקרים בפנסים הקדמיים. אבל הפנסים הקדמיים לא ידלקו קבוע. רק הפנסים בכנפיים.

 

עריכה אחרונה על ידי דני זומרשטיין

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...