Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Doron_Z

ייעוץ לפני קניית 208 משומשת

Recommended Posts

פורסם (נערכה)
לפני 13 שעות, eyalkar כתב:

 


"לגבי צריכת הדלת בנסיעה בין עירונית צפויה להיות 
בתחום 13.5 עד 15 ק"מ לליטר תלוי באופי הנהיגה."

 

אני לא יודע מאיפה הבאת את הנתון הזה, אני עם נסיעה בין עירונית בלבד, ללא פקקים במהירות של 100-110 קמש ומזגן דולק קבוע לא מצליח לחצות את ה13 קמ"ל.
לא יודע מה עוד ניתן לעשות כדי לחסוך בדלק,במהירות הזאת הסל"ד נמצא אחרי 3 אלף וזאת הסיבה לצריכת דלק הגבוהה.
הרכב ממש לא עגלה, סהכ עושה את העבודה מחוץ לעיר, דווקא בעיר הוא מרגיש נמרץ מאוד.
אם המחיר המוצע עליו 33, ואין אפשרות להעלות את התקציב, הייתי מנהל עוד קצת מו"מ ועל פניו זאת נשמעת עסקה לא רעה.

אך חשוב לדעת מה אתה קונה לטוב ולרע.

 

 

עריכה אחרונה על ידי alex321
  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 18 שעות, Doron_Z כתב:

לדעתכם, בהנחה שהוא לא יכול להוסיף תקציב ל 40-45 אלף ש"ח, עדיף ללכת על רכב אחר ולא על ה 208 בגרסת ה 1.6?

 

אמינות זה פקטור חשוב מאוד, יש אופציות עדיפות? 

ברור שיש.

באותה קטגוריה הייתי מחליף למאזדה 2 בלי להסס בכלל.

מה שכן זה יכול להיות טיפה יותר קטן. אבל זה גם יקנה לך ראש שקט. מה שפיגו סביר להניח שלא תקבל.

לגבי עגלה או לא, לדעתי ה-208 בגירסת ה1.6 היא לא מספקת מבחינת ביצועים ואם כבר פיגו אז הייתי הולך על ה1.2 ושולל לגמרי את ה1.6

רק לפני מוודא את תקינות רצועת התזמון

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 34 דקות, alex321 כתב:

 

לא חושב שיש קשר לסל"ד, אצלי יש מנוי ה1.2 ללא הטורבו (82 כ"ס) וב100 קמ"ש המחוג סל"ד עומד על 3000, והצריכה? סביב 16-20 ק"מ לליטר, תלוי אם מדובר במישור עליה תלולה וכו...

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצלך מדובר במנוע 3 צילינדר בטכנולוגיה אחרת לגמרי, מכאן הצריכה הנמוכה בכל תוואי דרך.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה, 

אך כתבתה שאצלך הרכב בבינעירוני יושב על מספר תורים זהה וכתבתה שזו הסיבה לצריכת דלק גבוהה, שזה לא נכון.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשווה צריכה של מנוע 4 צילינדר 1.6 עם תיבה פלנטרית עתיקת יומין לעומת 1.2 מנוע 3 צילינדר מודרני שמוכוון לחסכון.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין את המזוכיזם.

רכב עם אמינות חצי כוח (כן כן ״רגיש״ץ תקראו לזה איך שתרצו) ואז ממליצים לך להחלחף לדגם החדש יותר עם מנוע אחר שגם לו אמינות בעייתית.

תעשה לעצמך טובה ודלג הלאה לא חסר רכבי סופר מיני טובים.

  • תודה 3

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 35 דקות, roy007 כתב:

ברור שיש.

באותה קטגוריה הייתי מחליף למאזדה 2 בלי להסס בכלל.

מה שכן זה יכול להיות טיפה יותר קטן. אבל זה גם יקנה לך ראש שקט. מה שפיגו סביר להניח שלא תקבל.

לגבי עגלה או לא, לדעתי ה-208 בגירסת ה1.6 היא לא מספקת מבחינת ביצועים ואם כבר פיגו אז הייתי הולך על ה1.2 ושולל לגמרי את ה1.6

רק לפני מוודא את תקינות רצועת התזמון

 

השאלה היא איזה מאזדה 2 הוא יקבל באותו התקציב, אתה חושב שמאזדה 2 עתיקה יותר ו/או עם קילומטר גבוה יותר באופן משמעותי עדיפה על 208 בגרסת 1.6 במצב כמעט חדש? 

 

לפני 5 דקות, wa11a כתב:

לא מבין את המזוכיזם.

רכב עם אמינות חצי כוח (כן כן ״רגיש״ץ תקראו לזה איך שתרצו) ואז ממליצים לך להחלחף לדגם החדש יותר עם מנוע אחר שגם לו אמינות בעייתית.

תעשה לעצמך טובה ודלג הלאה לא חסר רכבי סופר מיני טובים.

 

מה היית ממליץ באותו התקציב? 

 

אתם חושבים ששווה אולי לרדת ברמה של הרכב וכבר להביא ספייסטאר או מיקרה מקבילות? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למיקרה יש מחלה עם הגיר הרציף + מחלות מיסבים.

בכל מקרה גם המיקרה וגם הספייס סטאר כנראה ירגישו לך ״פחות רכב״ מהפיג'ו.

הספייס סטאר אמורה להיות לא רעה כ״כ אבל היא קטנה יותר אם אני לא טועה.

י לך גם את ה- i20/mazda 2/yaris/rio/jazz ועוד

  • תודה 1

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להסכים עם זה שה1.6 הוא באמת עם פוטנציאל לתקלות וגם אז, פשוט צריך לדעת לבחור נכון במחיר הנכון.
הדגם הטורבו במידה ומחליפים את הרצועה כבר הזעקה לא כצעקתה.
מאזדה 2 רכב מצויין, אך מיושן יותר ולא חסכוני בעליל.
ספייס סטאר ושות' אין מה לדבר.....

 

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
Just now, alex321 כתב:

אפשר להסכים עם זה שה1.6 הוא באמת עם פוטנציאל לתקלות וגם אז, פשוט צריך לדעת לבחור נכון במחיר הנכון.
הדגם הטורבו במידה ומחליפים את הרצועה כבר הזעקה לא כצעקתה.
מאזדה 2 רכב מצויין, אך מיושן יותר ולא חסכוני בעליל.
ספייס סטאר ושות' אין מה לדבר.....

 

אם אני לא טועה החלפת הרצועה הטבולה זה יקר מאוד ביחס לטיפול טיימינג רגיל.

מאזדה 2 באמת קצת מיושן אם לוקחים את הדגם הישן, החדש לא מיושן בכלל.

הכל שאלה מה חשוב. אם לא הייתי לוקח רכב עם מוניטין אמינות רעוע, בסופו של דבר מעבר לחיבה לרכבים אני רוצה שהוא יקח אותי מא ל ב בלי בעיות ביום יום ובלי תקלות. 

  • תודה 1

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

החלפת רצועה במוסך מומחה שאינו מורשה(שם אנחנו מדברים על מחירים אחרים) הינה סביב 2000 שח, סדר גודל של מחיר בכל רכב סטנדרטי אחר.
הדגם החדש של מאזדה 2 רחוק שנות אור מהתקציב שהוגדר שם.
אם הצורך הוא ברכב בסיסי לק"מ סביר בתוואי עירוני בלי חשק להרפתקאות הייתי מתמקד בסוויפט\אי 20-הראשון מבינהם שאמצע במצב תחזוקה טוב יותר.
אם רוצים קצת מעבר מבחינת נוחות\התנהגות ויודעים לאן נכנסים(והשד לא כזה נורא) אז ללא ספק ה208 1.2.

  • תודה 1
  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 דקות, wa11a כתב:

רכב עם אמינות חצי כוח (כן כן ״רגיש״ץ תקראו לזה איך שתרצו) ואז ממליצים לך להחלחף לדגם החדש יותר עם מנוע אחר שגם לו אמינות בעייתית.

חוץ מהרצועה (שגם זה לפי מה שאומרים ככל הנראה נפתר החל מ-2017 ולא רלוונטי לרצועות החדשות), על מה אתה מדבר?

אגב, למאזדה 2 החדשה שאתה ממליץ עליה, לפחות לפי הפורום, יש מחלה של מדחס מזגן שמתקלקל אחרי האחריות והתיקון עולה כמה אלפי שקלים.

  • תודה 1

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

אל תשכחו שהתקציב שלו הוא עד 35 אלף נכון לרגע זה. שאלתי אותו והוא לא מעוניין למתוח אותו. 

 

ה 1.2 לא רלוונטי לתקציב הזה וכל אופציה אסייתית שאתם מביאים, תנסו לחשוב מה 35 אלף ש"ח מביאים שם. 

 

למשל יאריס ב 35 אלף זה בטח רכב טחון ומיושן למוות, כנ"ל מאזדה 2, זה באמת עדיף מ 208 בגרסת 1.6 מ 2015 עם קילומטר אפסי? 

לפני 28 דקות, alex321 כתב:

אפשר להסכים עם זה שה1.6 הוא באמת עם פוטנציאל לתקלות וגם אז, פשוט צריך לדעת לבחור נכון במחיר הנכון.
הדגם הטורבו במידה ומחליפים את הרצועה כבר הזעקה לא כצעקתה.
מאזדה 2 רכב מצויין, אך מיושן יותר ולא חסכוני בעליל.
ספייס סטאר ושות' אין מה לדבר.....

 

 

מה זה אומר "צריך לדעת לבחור נכון", נגיד והוא הולך על ה 1.6 הנוכחית עם הקילומטר הנמוך, מעבר לזה שהוא יקח אותה לגבע לבדיקה מה עוד הוא צריך לבדוק שם? 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יאריס בתקציב הנ"ל תהיה ישנה יותר, ולדעתי זה רכב לא נוח בעליל שמתומחר מאוד גבוה.
אבל יש כאלה(לא מעטים) שמוכנים לשלם על השקט הנפשי שנלווה לסמל על הגריל.
בנוגע ל208 הייתי בודק את הדברים השגרתיים כגון-טיפולים סדורים כל שנה במוסך מורשה\מומחה. העדר תאונות ובעיקר ממשיך בתחזוקה קפדנית אצל גבע כל 10 אלף.
זהו בגדול אין קסמים..
 

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • תכנים דומים

    • מאת alex2
      שלום לחברי פורום
       
      לאחר כמעט 10 (!) שנים עם יונדאי גטס 2007 (1600) אני מתחיל לחשוב שהגיע הזמן לרכב חדש (יד שניה). לאחר מחשבות והתלבטויות מצאתי שלושה רכבים שאני שוקל בתור חלופה הולמת לגטס ששירתה אותי באופן מופתי. כאמור, מחפש מיני או סופר מיני, אוטומטית, נסיעה מעורבת וממוצעת.
       
      מה חשוב לי:
      - אמינות, אמינות ועוד פעם אמינות. מחפש רכב שיתן לי ראש שקט לכמה שנים הבאות. כשאני אומר אמינות אני לגמרי יכול להשוות לאמינות של הגטס שלי, שמלבד חוטי הצתה שהחפלתי כתוצאה מקצר לפני חצי שנה, שני מצברים ו-4 פנצ'רים ב-10 שנים, הרכב מעולם לא ראה מוסך מלבד טיפולים שוטפים.
       
      מה קצת חשוב לי:
      צריכת דלק. מחפש צריכה באיזור ה-1 ל-15.
       
      מה פחות חשוב לי:
      - סחירות. לא מתכוון להחליף רכב בזמן הנראה לעין.
      - נוחות לא מהווה פקטור. הגטס היתה מספיק נוחה בשבילי.
       
      המועמדות:
      - פיג'ו 208 (דגם אקטיב, מנוע 1200T), איזור שנת 2015.
      - יונדאי I20, כנראה בתקציב אוכל להכניס עד 2014.
      - שברולט ספארק (דגם LTZ, מנוע 1400), 2015.
       
      אודה לתובונותיכם. כמו כן, אשמח להמלצה למגרש\טרייד אמין.
    • מאת Idanttt
      היי כולם
      רציתי להתייעץ לגבי פ'יגו 208 Active Blue Hdi ידני דיזל 1.6 (100 כ"ס)
      עושה 40000 ק"מ בשנה וצריך רכב יד 2 חסכוני במחיר סביר, נוסע רוב הזמן בבין עירוני
      כרגע מצאתי רק ש פ'גו 208 (הדגם הנ"ל) וסיטרואן C3 Picasso דיזל מתאימות
      לגבי הפ'יגו - האם מישהו יכול לאמת שצריכת הדלק היא 28~ בבין עירוני? לגבי מערכת הBlue Hdi - האם היא אמינה (ראיתי פה שירשור מפחיד על משאבת אוריאה? ומה העניין עם רצועת הטיימינג המתפוררת, כל כמה זמן צריך להחליף? ויש בעיות נוספות לדגם?
       
      תודה! (וסליחה על השאלות המרובות
       
      עידן
    • מאת T-Maxximum
      מחפש פיג'ו 208 ידנית, שנתונים 2013-2016, יד 1, ק"מ עד 100,000
       
      עדיפות ל:

      טופלה במוסך מורשה
      דגם Active

       
      אשמח לקבל פרטים:
      054-6316683
      [email protected]
      גונן
    • מאת ik3
      כבר תקופה מחפש שמחפש סופר מיני ידנית, בגדול עיקר החיפוש התקמד ב208 1.2 שנותנת הכי הרבה value for money עד כמה שמצאתי נכון לעכשיו.
      היום עלה בראשי הרעיון הפרוע הבא 208HDI לא חשבתי עד עכשיו בכלל בכיוון של רכב דיזל כי אני לא נוסע המון (בעיקר נסיעות מהבית לעבודה ופעמים בשבוע נסיעה מרכז- צפון וחזרה מאמין שזה איזור ה14-15K בשנה)
      למה בכל זאת חשבתי בכיוון הזה
      א. הפעם הראשונה שראיתי 208 למכירה בצבע שאני רוצה.
      ב. 100 כ"ס- נראלי שהרכב לא יהיה עגלה כמו ששלי כרגע(מאזדה 3), וזה בכלל בלי להתייחס ל(torque)
      ג. חסכון- כרגע נושא נורא כאוב כי המאזדה שלי חזירת דלק, וכאן מדובר על צריכה של 1ל25(דיי מדהים)
       
      שאלות למומחים-
      האם זה הגיוני לקנות רכב דיזל לנסועה לא מאוד גבוהה בשנה?
      אשמח לשמוע מבעלי רכבים עם אותו המנוע(1600 דיזל של PSA) על אמינות המנוע, לא מצאתי כלכך בעיות עם המנוע הנל עד עכשיו מחיפוש באינטרנט.
      עד עכשיו נהגתי על בנזין, רציתי לדעת עד כמה שונה התחזוקה בין רכב בנזין לדיזל?
      מה ההבדלים בין האבזור בין ה208 1.2 ACTIVE לHDI? (בינתיים מה שמצאתי זה הגה וידית הילכים מצופים בעור)
      האם דעתכם זה רעיון טוב לקחת את ה208HDI על פני ה208 הרגילה?- מבחינת מחיר מדובר על בערך
      פי 2 על הדיזל(+-65 בדיזל - 30 וקצת בבנזין) ושנתון מתקדם בשנתיים(16בדיזל, 14 בבנזין)
    • מאת ik3
      אשמח לקצת הכוונה-
      אם כתבתי משהו לא נכון אשמח שתתקנו אותי
      כבר תקופה שאני מחפש את המחליפה, הדרישות שלי היו דיי ברורות מבחנתי-
      1.רכב קטן
      2. רכב חסכוני
       
      הכיוון הראשוני שלי היה פיזו 208 ידנית 1.2 ACTIVE שנתון 14 שבגדול עונה על הדרישות שלי בצורה טובה,
      ממה שחקרתי גם רכב אמין למדי בלי יותר מדי מחלות ובתקציב הראשוני שהגדרתי לעצמי- 30K ודרומה.
      מבחינת השכל הישר זה יהיה הרכב האידיאלי בשבילי(נראלי, שכל- הכוונה כלכלית).
      מחיר ביטוח שהוצע לי על הרכב הזה הוא איזוור ה4700.
       
      רכב נוסף שאני עדין לא לגמרי ויתרתי על הרעיון שלו הוא הגרסה היותר מפולפלת של ה208- ה208GTI
      זה רכב שכבר תקופה מאוד מאוד ארוכה אני חושב האם ללכת על זה, מצד אחד זה סוג של חלום שלי נקרא לזה כך, מצד שני זה החלטה כלכלית מאוד לא פשוטה(לא חושב שהרכב לגמרי ירושש אותי אבל בכל זאת זה יהיה משמעותית יותר יקר מה208 הרגילה). כרגע הדגמים שראיתי הם באיזור המחיר של 60-70K בשנתון 13
      מבחינתי זה יהיה רכב ששונה בתכלית מכל מה ששאני רגיל ברכב שלי(כפול כוח ו3/4 אם לא לכיוון ה1/2 מהמשקל) ויהיה מין רכב מעבר לרכבים קצת יותר ספורטיביים.
      הנקודות העיקריות לשלילה לרכב הזה כרגע הן- רעש- למיטב הבנתי זו בהחלט בעיה עם הרכב הזה שרעש שלו הוא ממש לא מה שהיית מצפה מאוטו עם 200 כס.
      מנוע- למרות שלהבנתי מדובר במנוע אמין למדי, אמנם THP אבל להבנתי טיפלו ברוב המחלות ולא שמעתי כלכך על תלונות מהמנוע. אבל- ב2015 היה מעין מתיחה והוכנס מנוע של 208 כס, לא שה8 כס משנה לי משהו אבל הבנתי שנתנו עוד שיפורים למנוע שיתורגם באמינות וגם קצת טיפלו בנושא הרעש(אם כי להבנתי לא מספיק)
      לכן לפי מה שקראתי אם קונים אז כבר עדיף משנתון 15 ומעלה וכאן כבר המחיר קניה יהיה איזור ה90K וגם כמובן ירידת ערך תלולה בהרבה מה שגורם לי לחשוב אולי לדחות את הרכב הזה להיות אחרי המחליפה הקרובה(וגם כמובן העניין שמדובר בקפיצה מדרגה ממש משמעותית מבחינתי בנושא הרכב מה שידרוש ממני לימוד רב- לא חושש מללמוד אבל אולי יש משהו שיתן לי קפיצה מתונה יותר).
      מחיר ביטוח שהוצא לי הוא איזור ה9500(בסוכנות שלי רצו בכלל 14:shock:).
       
      ופה נכנסת לסיפור האלפא מיטו-
      (וכאן ממש אשמח לקצת הכוונה מבעלי אלפות ומיטו בפרט)
      ממש בשבוע וחצי האחרונים עלה לי הרעיון הזה ולעומת רכבים אחרים שעלו גם כן- אני משום מה דבק ברעיון הזה יותר.
      בקיצור הדגם המדובר הוא אלפא מיטו 1.4 שנתונים 9-11 כאשר שני רכבים שתפסו לי את העין הם מ2010
      אז כן גם כאן כמו בGTI הדרישה של רכב חסכוני יורדת מהפרק(אמנם עדין אמור להיות משמעותית חסכוני משלי)
      ואני נשאר פה רק עם רכב קטן אבל עם קצת פלפל וחיוך על הפנים.
      עכשיו מס תהיות שיש לי לגבי הרכב הזה:
      1.לגבי הדגם מה שאני מחפש הוא הדגם של ה155 כס להבנתי זה המנוע ללא הmultiair, אלא מנוע tjet
      עכשיו ראיתי שיש דגם שנקרא distinctive multiair שהוא בעל 155 כס.
      כאן קצת התבלבלתי האם קיים דגם של 155 כס שהוא tjet וגם דגם של 155 כס שהוא multiair?
      הדגם שאני רואה שאני מניח שהוא בעל הtjet נקרא move.
      האם אני מפספס כאן משהו? כי לפי מה שאני מבין הדגם שנקרא mito move הוא בעל מנוע הtjet, ודגם שנקא distinctive multiair הוא בעל מנוע multi air, רק אציין שחיצונית שניהם נראים זהים לגמרי, אשמח להערות בנושא
      2.נושא האמינות להבנתי יש שני בעיות עיקריות עם המיטו: multi air שנוטה לשבוק חיים- להבנתי עלות של 15K, אבל אם בעצם אני עם המנוע tjet אני נמנע מזה, והשני שיותר נדיר איזשהו חיישן בהגה כוח שעלול להתקלקל ועלות התיקון היא כ10K שוב לפי מה שקראתי, אשמח שתאירו את עיניי בנושא.
      מבחינת רכישה מדובר במתיחה מתונה יותר של התקציב( דגמי 2010 לפי מה שאני רואה מוצעים באיזור ה40K)
      עכשיו ברור לי שעלויות האחזקה כאן יהיו יקרות יותר מה208 הפשוטה, וגם מדובר בירידת שנתון דיי גבוהה.
      אבל זה נראה האמת דגם מעבר הרבה יותר מתאים כי מדובר על עליה בכח הרבה יותר מתונה מ100 ל155 במקום ל200 בGTI (האמת הייתי רוצה לראות השוק יותר רכבים כאלו סופר מיני בהספקים שח 130-160 כס כי כרגע מה שאני רואה הוא בעיקר רכבים של 80-90 כס לדגמים ידניים ואיזור ה100-110 לאוטומט וסופר מיני על סטרואידים של 200+- כס, חסר לי משהו באמצע והייתי שמח לראות יותר רכבים בהספקים האלו).
      מחיר הביטוח שהוצא לי הוא 6200.



       

      ברור לי שאני אצטרך להחליט האם ללכת עם המוח( הבחירה הסולידית) או הלב(הבחירה היותר

      מפולפלת), מקווה שזה לא היה מבלבל מדי ואשמח להערות והארות, וסורי על החפירה.

       

      רק אציין אני בן 22, והרכב הנוכחי הוא מאזדה 3 סאדן 2007

       

      *משום מה העורך טקסט החליט להשתגע לקראת הסוף לכן אין נקודות

  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.

×
×
  • Create New...