Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Doron_Z

ייעוץ לפני קניית 208 משומשת

Recommended Posts

אני לא אוהב להרגיש כאחד שדוחף את היונדאי שלי לכול מקום, אבל באמת, קשה לי שלא להמליץ עליה למי שרוצה ראש שקט ורכב שלא מרגיש כמו טרנטה.

כשירדתי מה 208 , החלטתי ללכת על יונדאי i30 , i35, קיה פורטה. שמקסימום יאכל טיפה יותר דלק אבל לפחות מוניטין האמינות יהיה בסדר. 

 

בנתיים מוניטין האמינות טוב מאוד, וגם צריכת הדלק לדעתי יותר טובה מאשר פיזו 208 1.6 עם גיר 4 הילוכים מיושן. 

 

ואחרי כול החפירה הזאת, אתה לא חייב להצמד לסופרמיני, אתה יכול ללכת גם על משפחתיות שנחשבות לאמינות ומודרניות יחסית, ואפילו צריכת הדלק לא באמת תפגע

  • תודה 1

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, alex321 כתב:

אבל יש כאלה(לא מעטים) שמוכנים לשלם על השקט הנפשי שנלווה לסמל על הגריל.

מי מבטיח לך שקט נפשי ברכב בן 7-10? איזו יאריס סבירה אפשר לקנות בתקציב הזה?

עם כל זה שזו טויוטה, גם לטויוטה יש בלאי.

  • תודה 2

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, davemustaine87 כתב:

אני לא אוהב להרגיש כאחד שדוחף את היונדאי שלי לכול מקום, אבל באמת, קשה לי שלא להמליץ עליה למי שרוצה ראש שקט ורכב שלא מרגיש כמו טרנטה.

כשירדתי מה 208 , החלטתי ללכת על יונדאי i30 , i35, קיה פורטה. שמקסימום יאכל טיפה יותר דלק אבל לפחות מוניטין האמינות יהיה בסדר. 

 

בנתיים מוניטין האמינות טוב מאוד, וגם צריכת הדלק לדעתי יותר טובה מאשר פיזו 208 1.6 עם גיר 4 הילוכים מיושן. 

 

ואחרי כול החפירה הזאת, אתה לא חייב להצמד לסופרמיני, אתה יכול ללכת גם על משפחתיות שנחשבות לאמינות ומודרניות יחסית, ואפילו צריכת הדלק לא באמת תפגע

 

איזו יונדאי קנית וכמה היא עלתה לך? כאמור התקציב עד 35 אש"ח. 

 

בנוגע למשפחתיות, הוא גר במרכז והוא רווק ללא ילדים, נראה לי סופר מיני זה המסלול הטבעי עבורו, בכל זאת כדאי להכנס לחניות בסוף. 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

I30

את שלי קניתי ב 42 , אבל שלי היא הדגם המאובזר וגם יקר יותר מקיה פורטה למשל. אז אני מניח שאפשר למצוא סביב ה 35 אלף

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • תודה 1

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 1 שעה, Doron_Z כתב:

 

השאלה היא איזה מאזדה 2 הוא יקבל באותו התקציב, אתה חושב שמאזדה 2 עתיקה יותר ו/או עם קילומטר גבוה יותר באופן משמעותי עדיפה על 208 בגרסת 1.6 במצב כמעט חדש? 

 

 

מה היית ממליץ באותו התקציב? 

 

אתם חושבים ששווה אולי לרדת ברמה של הרכב וכבר להביא ספייסטאר או מיקרה מקבילות? 

זה נכון שבתקציב הזה המאזדה תהיה ״ישנה״ יותר.

אך אם אתה שואל אותי אני עדיין מעדיף אותה על פני הפיג׳ו מהסיבה הפשוטה שאני יכול לסמוך עליה!

עדיף לי רכב נוסע ואמין וטיפה פחות טכנולוגי מאשר רכב עם מוניטין לא משהו ותקלות שידועות מראש.

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שאתה צודק, כי כשמזדה תתקלקל תדע בוודאות שזה פשוט קורה וכל אוטו ישן ( ולפעמים גם יותר חדש ) מועד לתקלות ואתה בהחלט יכול להמשיך ולסמוך עליו, אחרי התיקון כמובן. מצד שני אם ה 208 תתקלקל תדע, ובאותה רמה של וודאות אגב, שזה קרה כי זו פז'ו ופז'ו זה אוטו שמתקלקל כי זה ב DNA שלו.

  • מצחיק 2
  • עצה טובה! 2

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי הרבה על 207 עם המנוע 1.6 פרינס, והוא היה בסדר. טיפס יפה בעליות, שייט בנינוחות בנסיעות ארוכות לצפון וסהכ היה אחלה.

במקומך הייתי מסתכל על משהו יותר זריז כמו ה 1.2 , או רכב אחר. 

 

  • תודה 2

Peugeot 206 XS

Hyundai Tucson 1.6T 2019 :-D

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019-Sold

Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה אומר שעושה את העבודה אז למה בעצם לחפש משהו אחר? 

 

יש אנשים שהדרישות שלהם מרכבים ומנהיגה צנועים יותר, מחפשים משהו שעושה את העבודה בסדר ולא הרבה יותר מזה. הוא כבר אמר שהוא לא הולך למתוח עוד את התקציב, כנראה גם ככה מתח אותו מספיק מבחינתו, אז זה הולך להיות ה 208 הנ״ל או רכב אחר בתקציב דומה.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 שעות, davemustaine87 כתב:

אני לא אוהב להרגיש כאחד שדוחף את היונדאי שלי לכול מקום, אבל באמת, קשה לי שלא להמליץ עליה למי שרוצה ראש שקט ורכב שלא מרגיש כמו טרנטה.

כשירדתי מה 208 , החלטתי ללכת על יונדאי i30 , i35, קיה פורטה. שמקסימום יאכל טיפה יותר דלק אבל לפחות מוניטין האמינות יהיה בסדר. 

 

בנתיים מוניטין האמינות טוב מאוד, וגם צריכת הדלק לדעתי יותר טובה מאשר פיזו 208 1.6 עם גיר 4 הילוכים מיושן. 

 

ואחרי כול החפירה הזאת, אתה לא חייב להצמד לסופרמיני, אתה יכול ללכת גם על משפחתיות שנחשבות לאמינות ומודרניות יחסית, ואפילו צריכת הדלק לא באמת תפגע

 

ב35 אלף יש לך יונדאי שנושקות ל200 אלף ק"מ כאשר ה208 בתקציב הזה אפשר למצוא עם פחות מ100 אלף ק"מ.

ביונדאי בקילומטראז כזה אפשר לצפות כבר לבלאי טבעי (משולשים, תושבות וכו...)  שזה כאמור לא תקלות אבל יעלה כמה אלפים ליישור קו לכן אני כמעט בטוח שהאחזקה של ה208 תהיה זולה יותר למרות המוניטין שלה.

 

למרות שאישית הייתי מעדיף את ה1.2 פיורטק כי גם יש לדגם הזה פחות בעיות ידועות (רק רצועת תזמון בניגוד לגיר שסטומים ושרשרת תזמון) ולדעתי ב35 אלף תוכלו למצוא אחת שמורה.

 

אגב אפשר לבדוק גם את הc4 1.2 אותו שילוב מנוע גיר כמו ב208 ומרווחת יותר אך פחות מודרנית וזולה יותר (אפשר למצוא אקזמפלר שמור ב35 אלף שקל)

עריכה אחרונה על ידי Gavrik

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בינואר האחרון רכשתי מסוכנות טרייד אין פיג'ו כזו בדיוק, יד ראשונה עם 75,000 ק"מ.

המטרה של הרכב היתה לקחת אותי לעבודה מדי יום וגם להחזיר. להיות רכב קטן ונוח לשימושים עירוניים - חוגים, קניות וכד'. ושיהיה עם מזגן. 

הרכב סבבה עם כל המטלות, אבל הגיר שלו הוא פשוט לא מוצלח. אחרי שאתה נוהג על מכוניות עם תיבות הילוכים אוטומטיות בעלות 6 ו 8 הילוכים, לעבור לרכב עם גיר בעל 4 הילוכים זה הכי 'מההה' שאפשר. 

אין בעיה לנסוע עם הרכב מהר, סה"כ 120 כ"ס על מרכב שאינו כבד מדי, מספק ביצועים סבירים. 

צריכת הדלק תלויה מאוד בעוצמת הלחיצה. בנסיעה שגרתית הוא יעבור לא יותר מ 13 ק"מ לליטר. 

בבקרים האחרונים עשיתי בדיקה של נהיגה חסכונית, אבל דרך הפקקים של כביש 4, והגעתי לקרוב ל 20 ק"מ לליטר, אבל זה נסיעה במהירות של 85-90 קמ"ש, עם מינימום האצות ובלימות. 

שורה תחתונה, הוא יוחלף מתישהו בקקטוס ידני משומש, או שהבת הגדולה שלי תקבל אותו כאשר תוציא רישיון נהיגה. 

  • תודה 2

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 35 דקות, discoTD5 כתב:

בינואר האחרון רכשתי מסוכנות טרייד אין פיג'ו כזו בדיוק, יד ראשונה עם 75,000 ק"מ.

המטרה של הרכב היתה לקחת אותי לעבודה מדי יום וגם להחזיר. להיות רכב קטן ונוח לשימושים עירוניים - חוגים, קניות וכד'. ושיהיה עם מזגן. 

הרכב סבבה עם כל המטלות, אבל הגיר שלו הוא פשוט לא מוצלח. אחרי שאתה נוהג על מכוניות עם תיבות הילוכים אוטומטיות בעלות 6 ו 8 הילוכים, לעבור לרכב עם גיר בעל 4 הילוכים זה הכי 'מההה' שאפשר. 

אין בעיה לנסוע עם הרכב מהר, סה"כ 120 כ"ס על מרכב שאינו כבד מדי, מספק ביצועים סבירים. 

צריכת הדלק תלויה מאוד בעוצמת הלחיצה. בנסיעה שגרתית הוא יעבור לא יותר מ 13 ק"מ לליטר. 

בבקרים האחרונים עשיתי בדיקה של נהיגה חסכונית, אבל דרך הפקקים של כביש 4, והגעתי לקרוב ל 20 ק"מ לליטר, אבל זה נסיעה במהירות של 85-90 קמ"ש, עם מינימום האצות ובלימות. 

שורה תחתונה, הוא יוחלף מתישהו בקקטוס ידני משומש, או שהבת הגדולה שלי תקבל אותו כאשר תוציא רישיון נהיגה. 

 

20 ק"מ לליטרזה נתון מדהים! זה לא כזאת בעיה להגיע למצב של 90 קמ"ש ללא בלימות והאצות, בערך רוב הנסיעות הבין עירוניות הן כאלה ועשית את זה גם בתנאים של פקקים אז בכלל. 

 

מה זה נסיעה שגרתית בהגדרה שלך? אם היא כוללת תוואי עירוני רציני אז ברור שיצא סביב ה 13 ק"מ לליטר, זה נתון שגרתי לכל רכב סופר מיני  בנזין כולל כאלו עם טורבו אז אני לא רואה מה התצרוכת הרעה פה במיוחד.

 

זה שנגעת בנתון של 20 ק"מ לליטר זה מראה שהרכב יכול להיות חסכוני בתנאים הנכונים וזה מה שחשוב לדעתי. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כ 3000 ק"מ, אל תשכח שחודש וחצי הרכב בגדול עמד. 

מתבייש לומר שלא פתחתי מכסה מנוע מאז שקניתי את הרכב. 

הרכב עבר טיפול חודש לפני שנרכש. 

לפני 1 דקה, Doron_Z כתב:

זה שנגעת בנתון של 20 ק"מ לליטר זה מראה שהרכב יכול להיות חסכוני בתנאים הנכונים וזה מה שחשוב לדעתי. 

אם היה לרכב קרוז קונטרול - אז כן. לשמור על כזו מהירות כשאתה נרדם משעמום, ללא קרוז, זה קשה. 


כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

וואלה לא ידעתי שאין לרכב קרוז קונטרול. חשבתי זה בסיסי לרכבים מהדור הזה, במיוחד שזה דגם מ 2015. קצת הזוי. 

 

כן אני מסכים שללא קרוז זה מוריד קצת, קשה לשמור על לחיצה מדודה של 90 קמ"ש בעצמך לאורך זמן מבלי להשתגע ולהעלות מהירות. 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 16 דקות, discoTD5 כתב:

כ 3000 ק"מ, אל תשכח שחודש וחצי הרכב בגדול עמד. 

מתבייש לומר שלא פתחתי מכסה מנוע מאז שקניתי את הרכב. 

הרכב עבר טיפול חודש לפני שנרכש. 

המנועים האלה ידועים כמנועים אוכלי שמן כאשר עוברים את ה 100k, שלך רחוק מכך אבל עדיין מעניין אם מפלס השמן לא ירד כלל 15k קילומטרים. מוקדם מדי לדעת.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • תכנים דומים

    • מאת alex2
      שלום לחברי פורום
       
      לאחר כמעט 10 (!) שנים עם יונדאי גטס 2007 (1600) אני מתחיל לחשוב שהגיע הזמן לרכב חדש (יד שניה). לאחר מחשבות והתלבטויות מצאתי שלושה רכבים שאני שוקל בתור חלופה הולמת לגטס ששירתה אותי באופן מופתי. כאמור, מחפש מיני או סופר מיני, אוטומטית, נסיעה מעורבת וממוצעת.
       
      מה חשוב לי:
      - אמינות, אמינות ועוד פעם אמינות. מחפש רכב שיתן לי ראש שקט לכמה שנים הבאות. כשאני אומר אמינות אני לגמרי יכול להשוות לאמינות של הגטס שלי, שמלבד חוטי הצתה שהחפלתי כתוצאה מקצר לפני חצי שנה, שני מצברים ו-4 פנצ'רים ב-10 שנים, הרכב מעולם לא ראה מוסך מלבד טיפולים שוטפים.
       
      מה קצת חשוב לי:
      צריכת דלק. מחפש צריכה באיזור ה-1 ל-15.
       
      מה פחות חשוב לי:
      - סחירות. לא מתכוון להחליף רכב בזמן הנראה לעין.
      - נוחות לא מהווה פקטור. הגטס היתה מספיק נוחה בשבילי.
       
      המועמדות:
      - פיג'ו 208 (דגם אקטיב, מנוע 1200T), איזור שנת 2015.
      - יונדאי I20, כנראה בתקציב אוכל להכניס עד 2014.
      - שברולט ספארק (דגם LTZ, מנוע 1400), 2015.
       
      אודה לתובונותיכם. כמו כן, אשמח להמלצה למגרש\טרייד אמין.
    • מאת Idanttt
      היי כולם
      רציתי להתייעץ לגבי פ'יגו 208 Active Blue Hdi ידני דיזל 1.6 (100 כ"ס)
      עושה 40000 ק"מ בשנה וצריך רכב יד 2 חסכוני במחיר סביר, נוסע רוב הזמן בבין עירוני
      כרגע מצאתי רק ש פ'גו 208 (הדגם הנ"ל) וסיטרואן C3 Picasso דיזל מתאימות
      לגבי הפ'יגו - האם מישהו יכול לאמת שצריכת הדלק היא 28~ בבין עירוני? לגבי מערכת הBlue Hdi - האם היא אמינה (ראיתי פה שירשור מפחיד על משאבת אוריאה? ומה העניין עם רצועת הטיימינג המתפוררת, כל כמה זמן צריך להחליף? ויש בעיות נוספות לדגם?
       
      תודה! (וסליחה על השאלות המרובות
       
      עידן
    • מאת T-Maxximum
      מחפש פיג'ו 208 ידנית, שנתונים 2013-2016, יד 1, ק"מ עד 100,000
       
      עדיפות ל:

      טופלה במוסך מורשה
      דגם Active

       
      אשמח לקבל פרטים:
      054-6316683
      [email protected]
      גונן
    • מאת ik3
      כבר תקופה מחפש שמחפש סופר מיני ידנית, בגדול עיקר החיפוש התקמד ב208 1.2 שנותנת הכי הרבה value for money עד כמה שמצאתי נכון לעכשיו.
      היום עלה בראשי הרעיון הפרוע הבא 208HDI לא חשבתי עד עכשיו בכלל בכיוון של רכב דיזל כי אני לא נוסע המון (בעיקר נסיעות מהבית לעבודה ופעמים בשבוע נסיעה מרכז- צפון וחזרה מאמין שזה איזור ה14-15K בשנה)
      למה בכל זאת חשבתי בכיוון הזה
      א. הפעם הראשונה שראיתי 208 למכירה בצבע שאני רוצה.
      ב. 100 כ"ס- נראלי שהרכב לא יהיה עגלה כמו ששלי כרגע(מאזדה 3), וזה בכלל בלי להתייחס ל(torque)
      ג. חסכון- כרגע נושא נורא כאוב כי המאזדה שלי חזירת דלק, וכאן מדובר על צריכה של 1ל25(דיי מדהים)
       
      שאלות למומחים-
      האם זה הגיוני לקנות רכב דיזל לנסועה לא מאוד גבוהה בשנה?
      אשמח לשמוע מבעלי רכבים עם אותו המנוע(1600 דיזל של PSA) על אמינות המנוע, לא מצאתי כלכך בעיות עם המנוע הנל עד עכשיו מחיפוש באינטרנט.
      עד עכשיו נהגתי על בנזין, רציתי לדעת עד כמה שונה התחזוקה בין רכב בנזין לדיזל?
      מה ההבדלים בין האבזור בין ה208 1.2 ACTIVE לHDI? (בינתיים מה שמצאתי זה הגה וידית הילכים מצופים בעור)
      האם דעתכם זה רעיון טוב לקחת את ה208HDI על פני ה208 הרגילה?- מבחינת מחיר מדובר על בערך
      פי 2 על הדיזל(+-65 בדיזל - 30 וקצת בבנזין) ושנתון מתקדם בשנתיים(16בדיזל, 14 בבנזין)
    • מאת ik3
      אשמח לקצת הכוונה-
      אם כתבתי משהו לא נכון אשמח שתתקנו אותי
      כבר תקופה שאני מחפש את המחליפה, הדרישות שלי היו דיי ברורות מבחנתי-
      1.רכב קטן
      2. רכב חסכוני
       
      הכיוון הראשוני שלי היה פיזו 208 ידנית 1.2 ACTIVE שנתון 14 שבגדול עונה על הדרישות שלי בצורה טובה,
      ממה שחקרתי גם רכב אמין למדי בלי יותר מדי מחלות ובתקציב הראשוני שהגדרתי לעצמי- 30K ודרומה.
      מבחינת השכל הישר זה יהיה הרכב האידיאלי בשבילי(נראלי, שכל- הכוונה כלכלית).
      מחיר ביטוח שהוצע לי על הרכב הזה הוא איזוור ה4700.
       
      רכב נוסף שאני עדין לא לגמרי ויתרתי על הרעיון שלו הוא הגרסה היותר מפולפלת של ה208- ה208GTI
      זה רכב שכבר תקופה מאוד מאוד ארוכה אני חושב האם ללכת על זה, מצד אחד זה סוג של חלום שלי נקרא לזה כך, מצד שני זה החלטה כלכלית מאוד לא פשוטה(לא חושב שהרכב לגמרי ירושש אותי אבל בכל זאת זה יהיה משמעותית יותר יקר מה208 הרגילה). כרגע הדגמים שראיתי הם באיזור המחיר של 60-70K בשנתון 13
      מבחינתי זה יהיה רכב ששונה בתכלית מכל מה ששאני רגיל ברכב שלי(כפול כוח ו3/4 אם לא לכיוון ה1/2 מהמשקל) ויהיה מין רכב מעבר לרכבים קצת יותר ספורטיביים.
      הנקודות העיקריות לשלילה לרכב הזה כרגע הן- רעש- למיטב הבנתי זו בהחלט בעיה עם הרכב הזה שרעש שלו הוא ממש לא מה שהיית מצפה מאוטו עם 200 כס.
      מנוע- למרות שלהבנתי מדובר במנוע אמין למדי, אמנם THP אבל להבנתי טיפלו ברוב המחלות ולא שמעתי כלכך על תלונות מהמנוע. אבל- ב2015 היה מעין מתיחה והוכנס מנוע של 208 כס, לא שה8 כס משנה לי משהו אבל הבנתי שנתנו עוד שיפורים למנוע שיתורגם באמינות וגם קצת טיפלו בנושא הרעש(אם כי להבנתי לא מספיק)
      לכן לפי מה שקראתי אם קונים אז כבר עדיף משנתון 15 ומעלה וכאן כבר המחיר קניה יהיה איזור ה90K וגם כמובן ירידת ערך תלולה בהרבה מה שגורם לי לחשוב אולי לדחות את הרכב הזה להיות אחרי המחליפה הקרובה(וגם כמובן העניין שמדובר בקפיצה מדרגה ממש משמעותית מבחינתי בנושא הרכב מה שידרוש ממני לימוד רב- לא חושש מללמוד אבל אולי יש משהו שיתן לי קפיצה מתונה יותר).
      מחיר ביטוח שהוצא לי הוא איזור ה9500(בסוכנות שלי רצו בכלל 14:shock:).
       
      ופה נכנסת לסיפור האלפא מיטו-
      (וכאן ממש אשמח לקצת הכוונה מבעלי אלפות ומיטו בפרט)
      ממש בשבוע וחצי האחרונים עלה לי הרעיון הזה ולעומת רכבים אחרים שעלו גם כן- אני משום מה דבק ברעיון הזה יותר.
      בקיצור הדגם המדובר הוא אלפא מיטו 1.4 שנתונים 9-11 כאשר שני רכבים שתפסו לי את העין הם מ2010
      אז כן גם כאן כמו בGTI הדרישה של רכב חסכוני יורדת מהפרק(אמנם עדין אמור להיות משמעותית חסכוני משלי)
      ואני נשאר פה רק עם רכב קטן אבל עם קצת פלפל וחיוך על הפנים.
      עכשיו מס תהיות שיש לי לגבי הרכב הזה:
      1.לגבי הדגם מה שאני מחפש הוא הדגם של ה155 כס להבנתי זה המנוע ללא הmultiair, אלא מנוע tjet
      עכשיו ראיתי שיש דגם שנקרא distinctive multiair שהוא בעל 155 כס.
      כאן קצת התבלבלתי האם קיים דגם של 155 כס שהוא tjet וגם דגם של 155 כס שהוא multiair?
      הדגם שאני רואה שאני מניח שהוא בעל הtjet נקרא move.
      האם אני מפספס כאן משהו? כי לפי מה שאני מבין הדגם שנקרא mito move הוא בעל מנוע הtjet, ודגם שנקא distinctive multiair הוא בעל מנוע multi air, רק אציין שחיצונית שניהם נראים זהים לגמרי, אשמח להערות בנושא
      2.נושא האמינות להבנתי יש שני בעיות עיקריות עם המיטו: multi air שנוטה לשבוק חיים- להבנתי עלות של 15K, אבל אם בעצם אני עם המנוע tjet אני נמנע מזה, והשני שיותר נדיר איזשהו חיישן בהגה כוח שעלול להתקלקל ועלות התיקון היא כ10K שוב לפי מה שקראתי, אשמח שתאירו את עיניי בנושא.
      מבחינת רכישה מדובר במתיחה מתונה יותר של התקציב( דגמי 2010 לפי מה שאני רואה מוצעים באיזור ה40K)
      עכשיו ברור לי שעלויות האחזקה כאן יהיו יקרות יותר מה208 הפשוטה, וגם מדובר בירידת שנתון דיי גבוהה.
      אבל זה נראה האמת דגם מעבר הרבה יותר מתאים כי מדובר על עליה בכח הרבה יותר מתונה מ100 ל155 במקום ל200 בGTI (האמת הייתי רוצה לראות השוק יותר רכבים כאלו סופר מיני בהספקים שח 130-160 כס כי כרגע מה שאני רואה הוא בעיקר רכבים של 80-90 כס לדגמים ידניים ואיזור ה100-110 לאוטומט וסופר מיני על סטרואידים של 200+- כס, חסר לי משהו באמצע והייתי שמח לראות יותר רכבים בהספקים האלו).
      מחיר הביטוח שהוצא לי הוא 6200.



       

      ברור לי שאני אצטרך להחליט האם ללכת עם המוח( הבחירה הסולידית) או הלב(הבחירה היותר

      מפולפלת), מקווה שזה לא היה מבלבל מדי ואשמח להערות והארות, וסורי על החפירה.

       

      רק אציין אני בן 22, והרכב הנוכחי הוא מאזדה 3 סאדן 2007

       

      *משום מה העורך טקסט החליט להשתגע לקראת הסוף לכן אין נקודות

  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.

×
×
  • Create New...