Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Doron_Z

ייעוץ לפני קניית 208 משומשת

Recommended Posts

פורסם (נערכה)

היי. חבר מעוניין לקנות 208 מסוכנות טרייד מוביל. הרכב המדובר הוא מ 2015, בנזין, אוטומטית ברמת גימור ACTIVE. 

 

לפי הרישום במשרד התחבורה המנוע הוא בנפח 1598 ועם 120 כ"ס. 

 

הרכב יד ראשונה פרטית, עשה רק 26,000 ק"מ והמחיר הנדרש עליו הוא 33K.

 

קודם כל אני מבין שעניין הרצועות לא רלוונטי לדגם הזה אלא רק ל 1.2, אני צודק?

 

דבר שני, מה דעתכם על הסוכנות עצמה, ועל העסקה באופן כללי, המחיר טוב? 

 

המנוע בנזין בגרסת 1.6 מרגיש מספיק טוב ונמרץ? 

 

כדאי לקחת לבדיקה מטעמו באחד המכונים באזור או שעדיף לעבור דווקא בגבע או אורן? 

 

תודה לעוזרים. 

 

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
פורסם (נערכה)

בתור בעלים של אחת כזאת, במידה והציעו לו את הדגם של 2015 כנראה שהתקציב שלכם, עם מתיחה קלה יאפשר לכם לקחת את ה1.2 שעדיף עליו בכל פרמטר אפשרי.
עניין הרצועה לא רלוונטי ב1.6, אבל תקרא בפורום על מנועי הפרינס EP6, בדגם נטול הטורבו המצב לא עד כדי כך גרוע, אך צריך לדעת מה אתה קונה ובעיקר איך הוא תוזחק לפניך.
אך אני חושב שאם התקציב שלכם מאפשר להגיע ל40-45 אלף חד משמעית עדיף לקחת את הדגם הטורבו, הוא מרגיש קפיצת מדרגה משמעותית אל מול ה1.6 וללא ספק שווה את ההפרש.
אני גם כן רכשתי בסניף טרייד מוביל ויצאתי מרוצה, סה"כ בתנאי שאתה עושה את הבדיקה במקום שבו אתה סומך עליו.  קיבלתי שירות טוב ולא היו הפתעות חריגות ברכב.
מבחינת בדיקה של הרכב, לדעתי חד משמעית משמעית כדאי שמוסך שמבין ברכבים האלה יעיף מבט על הרכב ולא מכון בדיקה.

נ.ב
יש לי 2 רכבי פיג'ו בבית, ואני ממליץ בחום רב על גבע-פשוט אין דברים כאלה.
חשוב מאוד לבדוק היסטוריית טיפולים עקבית ולבצע יישור קו.

עריכה אחרונה על ידי alex321

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה. רגע מנוע 1.6 פחות אמין באופן כללי? 

 

עזוב את העניין של תחזוקה נכונה, זה מנוע שיותר רגיש להזנחה ושיש לו בעיות אמינות פוטנציאליות בניגוד ל 1.2?

 

אני לא רוצה לשגע אותו, מתאר לעצמי שגם אם ימתח את התקציב ל 40 הוא לא יקבל גרסת 1.2 שמורה במיוחד מבחינת קילומטר ו/או שנתון? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע 1.6 רגיש יותר ובעל פוטנציאל גדול יותר לתקלות, במיוחד אם הוא טופל במוסכים שאינם מבינים ברכבים האלה. כמוכן הגיר שמשודך אליו גם הוא די מיושן ועלול לעשות בעיות(על אף שתיקונם לא יהיה יקר).
זה רכב טוב בסה"כ, אבל צריך לדעת מה קונים. ואם התקציב המדובר הוא סביבות ה35-40, אני הייתי משקיע עוד קצת בדגם ה1.2 גם אם זה אומר עוד ק"מ(בתנאי שטופל כהלה).
אם הוא ימתח את התקציב ל40, הוא יוכל להסתכל על מספר 208 מדגם אקסס שנסחרות סביב המחיר הזה בלוח( אני מאמין שבמו"מ עם המוכר אפשר להגיע לאזור הזה פחות או יותר).
במעמד של יישור קו הייתי מחליף את הרצועה,ובלי קשר לכל רכב הייתי מכין בצד עוד 2-3 ליישור קו יסודי.
גם מבחינת חווית נהיגה,זמינות כוח חסכון בדלק-הטורבו זה עולם אחר בהשוואה ל1.6.
אם חבר שלך לא חייב רכב קטן-אתה מוזמן לבדוק את ה308 2014+. הם נסחרים במחירים נוחים יותר עקב ביקוש נמוך יותר, ואתה מקבל רכב נפלא בתמורה

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חבר מחזיק בכזאת מסוף 2014 עם מעל 100 אלף ק״מ, למעט משאבת מים שהוחלפה לא היו בעיות.

מנוע 1.6 סך הכול סביר בהחלט, הרכב לא סוזוקי אלטו 

אבל מורגש ההבדל בינו לבין ה 1.2 טורבו.

  • תודה 1

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, alex321 כתב:

מנוע 1.6 רגיש יותר ובעל פוטנציאל גדול יותר לתקלות, במיוחד אם הוא טופל במוסכים שאינם מבינים ברכבים האלה. כמוכן הגיר שמשודך אליו גם הוא די מיושן ועלול לעשות בעיות(על אף שתיקונם לא יהיה יקר).
זה רכב טוב בסה"כ, אבל צריך לדעת מה קונים. ואם התקציב המדובר הוא סביבות ה35-40, אני הייתי משקיע עוד קצת בדגם ה1.2 גם אם זה אומר עוד ק"מ(בתנאי שטופל כהלה).
אם הוא ימתח את התקציב ל40, הוא יוכל להסתכל על מספר 208 מדגם אקסס שנסחרות סביב המחיר הזה בלוח( אני מאמין שבמו"מ עם המוכר אפשר להגיע לאזור הזה פחות או יותר).
במעמד של יישור קו הייתי מחליף את הרצועה,ובלי קשר לכל רכב הייתי מכין בצד עוד 2-3 ליישור קו יסודי.
גם מבחינת חווית נהיגה,זמינות כוח חסכון בדלק-הטורבו זה עולם אחר בהשוואה ל1.6.
אם חבר שלך לא חייב רכב קטן-אתה מוזמן לבדוק את ה308 2014+. הם נסחרים במחירים נוחים יותר עקב ביקוש נמוך יותר, ואתה מקבל רכב נפלא בתמורה

 אקסס זה ממש ערום מאבזור ממה שאני זוכר, לא יודע מה עדיף במקרה הזה. 

 

קצת מוזרות לי כל ההערות על כך שהגרסה הזו עגלה, 120 כ"ס ונלון של 10.7 ל 100 לא נשמעים לי רע בכלל.

 

כמובן כדאי שיעשה סיבוב יראה בעצמו אם זה מספיק עבורו. 

 

ה 1.6 שותה דלק בשביל מנוע אטמוספרי? אתה יודע לאיזו צריכה אפשר לצפות? 

 

הבעיה העיקרית זה עד כמה המנוע עצמו רגיש, בקושי נהגו על הרכב, מה כבר יכול להיות בקילומטר כל כך נמוך?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר מסרס את המנוע.

אבל עדיין, בעליות אין בעיה לנסוע מהר.

  • תודה 1
  • עצה טובה! 1

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 42 דקות, Doron_Z כתב:

קצת מוזרות לי כל ההערות על כך שהגרסה הזו עגלה, 120 כ"ס ונלון של 10.7 ל 100 לא נשמעים לי רע בכלל.

זה לא רע.

אבל זמינות הכוח בטורבו טובה יותר בסל"ד נמוך.

גם הגיר עדיף משמעותית, יאפשר שיוט בסל"ד נמוך יותר, חיסכון בדלק והוא גם אמין יותר מ-AL4.

  • תודה 1
  • עצה טובה! 1

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 & Mazda 3 Sport 2.0 Automatic

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתכם, בהנחה שהוא לא יכול להוסיף תקציב ל 40-45 אלף ש"ח, עדיף ללכת על רכב אחר ולא על ה 208 בגרסת ה 1.6?

 

אמינות זה פקטור חשוב מאוד, יש אופציות עדיפות? 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ה1.6 ממש לא עגלה, גם בעליות לירושלים ונסיעה בבין עירוני הרכב לא מרגיש עגלה(אומר לך את זה אחרי שירדתי מקליאו דור 4 1.2 75 כס).
המנוע בהחלט עושה את העבודה, הגיר מסרס מאוד את הרכב אך עדיין מספיק לכל הצרכים היום יומיים, בטח אם מדובר ברכב שיסע בתוך העיר.
אצלי ה208 בנסיעה שהיא בין עירוני בלבד במוד רגוע(כמובן עם מזגן דולק) הניבה צריכת מדודה במשאבה של 12.4 קמל.
בתוואי נסיעה שרובו עירוני,אנחנו עושים סביבות 10 קמ"ל.

  • תודה 1
  • עצה טובה! 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בין עירוני רגוע ורק 12.4? זה באמת לא מעט. 

 

בתור מי שיש לו את הדגם הזה, היית אומר שהחיסרון העיקרי מבחינתך זה צריכת דלק וביצועים טובים אבל לא מרגשים, בגלל זה אתה ממליץ לשדרג? כי נשמע לי שבסכ"ה אתה מרוצה מהרכב גם בגרסה של ה 1.6. 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מרוצה כי הרכב עונה לכל הצרכים שלי.
רכב שני במשפחה שנדיר מאוד שיצא מהעיר,שיהיה מרווח בטוח ונוח לנסיעה וחניה בעיר צפופה.
קניתי אותו במחיר טוב,השקעתי עליו ביישור קו ייסודי ועכשיו אני צופה לשנים של שקט(צופה ומקווה).
לכן לא מעניין אותי הצריכת דלק שלו,או גיר שמסרס את המנוע.
בתור אחד שעושה 100 קמ ביום בבין עירוני עם 308 1.2, חד משמעית לא הייתי עושה את זה על בסיס יומי עם ה208 שלי, לא כי הוא לא יכול לעמוד בזה אלא כי זה פשוט פחות כיף ויעלה לי יותר בדלק ובבלאי.
לכן אם מדובר ברכב יחידי, ואתה גם ככה מתכנן להוציא סביבות 35 אלף על הקניה-הקפיצה בין ה1.6 ל1.2 היא משמעותית מאוד בכל תחום שאפשר לחשוב עליו.

ולכן בהחלט שווה להוסיף עוד כמה אלפים במעמד הקניה והיישור קו.
עשיתי נסיעת מבחן על ה208 טורבו ומאוד מאוד נהנתי מהרכב(אך מצאתי 308 במחיר זהה והחלטתי ללכת עליו).
 

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבין למה יעלה יותר בדלק אבל למה בבלאי, בגלל שהרכב מתאמץ יותר כי נמצא בסל״ד גבוה יותר?

 

בכל אופן אני לא יודע אם התקציב מאפשר לו לשדרג ל 1.2 כמו שאתה מציע, אני אעביר לו את מה שאמרת ונראה מה הוא יחליט, בכל מקרה גם אם יחליט לא למתוח את התקציב אני מבין שהרכב בסכ״ה בסדר, ועם קילומטר כזה נמוך אני מאמין שלא צפוי פה יישור קו משמעותי אלא אם כן יש בעיית אמינות כלשהי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

"הרכב יד ראשונה פרטית, עשה רק 26,000 ק"מ והמחיר הנדרש עליו הוא 33K."

 

הרכב מתאים בהחלט לדרישות חברך,
לא נראה שלחברך צפויות בעיות ברכב הנ"ל.
המנוע  ותיבת ההילוכים הנ"ל  מספיק חזקים
להניע גם את הפיג'ו 308 וגם את הפיג'ו 207
שמשקלם רב יותר מהפיג'ו 208.

לגבי צריכת הדלת בנסיעה בין עירונית צפויה להיות 
בתחום 13.5 עד 15 ק"מ לליטר תלוי באופי הנהיגה.

לגבי נסיעה בתחום העירוני לא ניתן להעריך
מאחר והצריכה משתנה בהתאם לעומס התנועה.
אין דין  נסיעה בתוואי הערים תל אביב, חיפה, ירושלים,
לנסיעה בערים שפחות צפופות ועמוסות בתנועה.

  • תודה 1

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בזמנו הייתי רגע מקניית הפיזו עם המנוע הנ"ל.

 

ירדתי מזה אך ורק בגלל ענייני אמינות לא ברורה של מנוע הפרינס(גם ללא הטורבו יש דיווחי אמינות בעייתית).

 

אבל אני נוסע 120 קילומטר ביום, אם זה היה משמעותית פחות, כניראה שהייתי הולך עליה בסופו של דבר.

  • תודה 1

משרת בקריה וסובל? האישה/חברה מרביצה לך? סתם מחפש כתף לבכות עליה? אין בעיה!

״גש לאפסנאות וחתום על שק אשכים״.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • תכנים דומים

    • מאת alex2
      שלום לחברי פורום
       
      לאחר כמעט 10 (!) שנים עם יונדאי גטס 2007 (1600) אני מתחיל לחשוב שהגיע הזמן לרכב חדש (יד שניה). לאחר מחשבות והתלבטויות מצאתי שלושה רכבים שאני שוקל בתור חלופה הולמת לגטס ששירתה אותי באופן מופתי. כאמור, מחפש מיני או סופר מיני, אוטומטית, נסיעה מעורבת וממוצעת.
       
      מה חשוב לי:
      - אמינות, אמינות ועוד פעם אמינות. מחפש רכב שיתן לי ראש שקט לכמה שנים הבאות. כשאני אומר אמינות אני לגמרי יכול להשוות לאמינות של הגטס שלי, שמלבד חוטי הצתה שהחפלתי כתוצאה מקצר לפני חצי שנה, שני מצברים ו-4 פנצ'רים ב-10 שנים, הרכב מעולם לא ראה מוסך מלבד טיפולים שוטפים.
       
      מה קצת חשוב לי:
      צריכת דלק. מחפש צריכה באיזור ה-1 ל-15.
       
      מה פחות חשוב לי:
      - סחירות. לא מתכוון להחליף רכב בזמן הנראה לעין.
      - נוחות לא מהווה פקטור. הגטס היתה מספיק נוחה בשבילי.
       
      המועמדות:
      - פיג'ו 208 (דגם אקטיב, מנוע 1200T), איזור שנת 2015.
      - יונדאי I20, כנראה בתקציב אוכל להכניס עד 2014.
      - שברולט ספארק (דגם LTZ, מנוע 1400), 2015.
       
      אודה לתובונותיכם. כמו כן, אשמח להמלצה למגרש\טרייד אמין.
    • מאת Idanttt
      היי כולם
      רציתי להתייעץ לגבי פ'יגו 208 Active Blue Hdi ידני דיזל 1.6 (100 כ"ס)
      עושה 40000 ק"מ בשנה וצריך רכב יד 2 חסכוני במחיר סביר, נוסע רוב הזמן בבין עירוני
      כרגע מצאתי רק ש פ'גו 208 (הדגם הנ"ל) וסיטרואן C3 Picasso דיזל מתאימות
      לגבי הפ'יגו - האם מישהו יכול לאמת שצריכת הדלק היא 28~ בבין עירוני? לגבי מערכת הBlue Hdi - האם היא אמינה (ראיתי פה שירשור מפחיד על משאבת אוריאה? ומה העניין עם רצועת הטיימינג המתפוררת, כל כמה זמן צריך להחליף? ויש בעיות נוספות לדגם?
       
      תודה! (וסליחה על השאלות המרובות
       
      עידן
    • מאת T-Maxximum
      מחפש פיג'ו 208 ידנית, שנתונים 2013-2016, יד 1, ק"מ עד 100,000
       
      עדיפות ל:

      טופלה במוסך מורשה
      דגם Active

       
      אשמח לקבל פרטים:
      054-6316683
      [email protected]
      גונן
    • מאת ik3
      כבר תקופה מחפש שמחפש סופר מיני ידנית, בגדול עיקר החיפוש התקמד ב208 1.2 שנותנת הכי הרבה value for money עד כמה שמצאתי נכון לעכשיו.
      היום עלה בראשי הרעיון הפרוע הבא 208HDI לא חשבתי עד עכשיו בכלל בכיוון של רכב דיזל כי אני לא נוסע המון (בעיקר נסיעות מהבית לעבודה ופעמים בשבוע נסיעה מרכז- צפון וחזרה מאמין שזה איזור ה14-15K בשנה)
      למה בכל זאת חשבתי בכיוון הזה
      א. הפעם הראשונה שראיתי 208 למכירה בצבע שאני רוצה.
      ב. 100 כ"ס- נראלי שהרכב לא יהיה עגלה כמו ששלי כרגע(מאזדה 3), וזה בכלל בלי להתייחס ל(torque)
      ג. חסכון- כרגע נושא נורא כאוב כי המאזדה שלי חזירת דלק, וכאן מדובר על צריכה של 1ל25(דיי מדהים)
       
      שאלות למומחים-
      האם זה הגיוני לקנות רכב דיזל לנסועה לא מאוד גבוהה בשנה?
      אשמח לשמוע מבעלי רכבים עם אותו המנוע(1600 דיזל של PSA) על אמינות המנוע, לא מצאתי כלכך בעיות עם המנוע הנל עד עכשיו מחיפוש באינטרנט.
      עד עכשיו נהגתי על בנזין, רציתי לדעת עד כמה שונה התחזוקה בין רכב בנזין לדיזל?
      מה ההבדלים בין האבזור בין ה208 1.2 ACTIVE לHDI? (בינתיים מה שמצאתי זה הגה וידית הילכים מצופים בעור)
      האם דעתכם זה רעיון טוב לקחת את ה208HDI על פני ה208 הרגילה?- מבחינת מחיר מדובר על בערך
      פי 2 על הדיזל(+-65 בדיזל - 30 וקצת בבנזין) ושנתון מתקדם בשנתיים(16בדיזל, 14 בבנזין)
    • מאת ik3
      אשמח לקצת הכוונה-
      אם כתבתי משהו לא נכון אשמח שתתקנו אותי
      כבר תקופה שאני מחפש את המחליפה, הדרישות שלי היו דיי ברורות מבחנתי-
      1.רכב קטן
      2. רכב חסכוני
       
      הכיוון הראשוני שלי היה פיזו 208 ידנית 1.2 ACTIVE שנתון 14 שבגדול עונה על הדרישות שלי בצורה טובה,
      ממה שחקרתי גם רכב אמין למדי בלי יותר מדי מחלות ובתקציב הראשוני שהגדרתי לעצמי- 30K ודרומה.
      מבחינת השכל הישר זה יהיה הרכב האידיאלי בשבילי(נראלי, שכל- הכוונה כלכלית).
      מחיר ביטוח שהוצע לי על הרכב הזה הוא איזוור ה4700.
       
      רכב נוסף שאני עדין לא לגמרי ויתרתי על הרעיון שלו הוא הגרסה היותר מפולפלת של ה208- ה208GTI
      זה רכב שכבר תקופה מאוד מאוד ארוכה אני חושב האם ללכת על זה, מצד אחד זה סוג של חלום שלי נקרא לזה כך, מצד שני זה החלטה כלכלית מאוד לא פשוטה(לא חושב שהרכב לגמרי ירושש אותי אבל בכל זאת זה יהיה משמעותית יותר יקר מה208 הרגילה). כרגע הדגמים שראיתי הם באיזור המחיר של 60-70K בשנתון 13
      מבחינתי זה יהיה רכב ששונה בתכלית מכל מה ששאני רגיל ברכב שלי(כפול כוח ו3/4 אם לא לכיוון ה1/2 מהמשקל) ויהיה מין רכב מעבר לרכבים קצת יותר ספורטיביים.
      הנקודות העיקריות לשלילה לרכב הזה כרגע הן- רעש- למיטב הבנתי זו בהחלט בעיה עם הרכב הזה שרעש שלו הוא ממש לא מה שהיית מצפה מאוטו עם 200 כס.
      מנוע- למרות שלהבנתי מדובר במנוע אמין למדי, אמנם THP אבל להבנתי טיפלו ברוב המחלות ולא שמעתי כלכך על תלונות מהמנוע. אבל- ב2015 היה מעין מתיחה והוכנס מנוע של 208 כס, לא שה8 כס משנה לי משהו אבל הבנתי שנתנו עוד שיפורים למנוע שיתורגם באמינות וגם קצת טיפלו בנושא הרעש(אם כי להבנתי לא מספיק)
      לכן לפי מה שקראתי אם קונים אז כבר עדיף משנתון 15 ומעלה וכאן כבר המחיר קניה יהיה איזור ה90K וגם כמובן ירידת ערך תלולה בהרבה מה שגורם לי לחשוב אולי לדחות את הרכב הזה להיות אחרי המחליפה הקרובה(וגם כמובן העניין שמדובר בקפיצה מדרגה ממש משמעותית מבחינתי בנושא הרכב מה שידרוש ממני לימוד רב- לא חושש מללמוד אבל אולי יש משהו שיתן לי קפיצה מתונה יותר).
      מחיר ביטוח שהוצא לי הוא איזור ה9500(בסוכנות שלי רצו בכלל 14:shock:).
       
      ופה נכנסת לסיפור האלפא מיטו-
      (וכאן ממש אשמח לקצת הכוונה מבעלי אלפות ומיטו בפרט)
      ממש בשבוע וחצי האחרונים עלה לי הרעיון הזה ולעומת רכבים אחרים שעלו גם כן- אני משום מה דבק ברעיון הזה יותר.
      בקיצור הדגם המדובר הוא אלפא מיטו 1.4 שנתונים 9-11 כאשר שני רכבים שתפסו לי את העין הם מ2010
      אז כן גם כאן כמו בGTI הדרישה של רכב חסכוני יורדת מהפרק(אמנם עדין אמור להיות משמעותית חסכוני משלי)
      ואני נשאר פה רק עם רכב קטן אבל עם קצת פלפל וחיוך על הפנים.
      עכשיו מס תהיות שיש לי לגבי הרכב הזה:
      1.לגבי הדגם מה שאני מחפש הוא הדגם של ה155 כס להבנתי זה המנוע ללא הmultiair, אלא מנוע tjet
      עכשיו ראיתי שיש דגם שנקרא distinctive multiair שהוא בעל 155 כס.
      כאן קצת התבלבלתי האם קיים דגם של 155 כס שהוא tjet וגם דגם של 155 כס שהוא multiair?
      הדגם שאני רואה שאני מניח שהוא בעל הtjet נקרא move.
      האם אני מפספס כאן משהו? כי לפי מה שאני מבין הדגם שנקרא mito move הוא בעל מנוע הtjet, ודגם שנקא distinctive multiair הוא בעל מנוע multi air, רק אציין שחיצונית שניהם נראים זהים לגמרי, אשמח להערות בנושא
      2.נושא האמינות להבנתי יש שני בעיות עיקריות עם המיטו: multi air שנוטה לשבוק חיים- להבנתי עלות של 15K, אבל אם בעצם אני עם המנוע tjet אני נמנע מזה, והשני שיותר נדיר איזשהו חיישן בהגה כוח שעלול להתקלקל ועלות התיקון היא כ10K שוב לפי מה שקראתי, אשמח שתאירו את עיניי בנושא.
      מבחינת רכישה מדובר במתיחה מתונה יותר של התקציב( דגמי 2010 לפי מה שאני רואה מוצעים באיזור ה40K)
      עכשיו ברור לי שעלויות האחזקה כאן יהיו יקרות יותר מה208 הפשוטה, וגם מדובר בירידת שנתון דיי גבוהה.
      אבל זה נראה האמת דגם מעבר הרבה יותר מתאים כי מדובר על עליה בכח הרבה יותר מתונה מ100 ל155 במקום ל200 בGTI (האמת הייתי רוצה לראות השוק יותר רכבים כאלו סופר מיני בהספקים שח 130-160 כס כי כרגע מה שאני רואה הוא בעיקר רכבים של 80-90 כס לדגמים ידניים ואיזור ה100-110 לאוטומט וסופר מיני על סטרואידים של 200+- כס, חסר לי משהו באמצע והייתי שמח לראות יותר רכבים בהספקים האלו).
      מחיר הביטוח שהוצא לי הוא 6200.



       

      ברור לי שאני אצטרך להחליט האם ללכת עם המוח( הבחירה הסולידית) או הלב(הבחירה היותר

      מפולפלת), מקווה שזה לא היה מבלבל מדי ואשמח להערות והארות, וסורי על החפירה.

       

      רק אציין אני בן 22, והרכב הנוכחי הוא מאזדה 3 סאדן 2007

       

      *משום מה העורך טקסט החליט להשתגע לקראת הסוף לכן אין נקודות

  • נושאים פופולריים

  • נושאים מתעדכנים

  • צפיות אחרונות   0 משתמשים רשומים

    אין משתמשים רשומים הצופים בעמוד זה.

×
×
  • Create New...