Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 3008 או סקודה קארוק


shahari
שימו לב! השרשור הזה בן 1438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

90 אחוז מהנסיעה בעיר בפקקים פחות מתאים לגיר הרובוטי שבקארוק מבחינת שחיקת מצמדים

 

ב- 3008 יש גיר פלנטרי שיתן לך שקט נפשי מבחינת אמינות.

 

הביצועים בדיזל 1.6 בקארוק בפועל איטיים משמעותית מרכבי הדיזל המתחרים.

 

למה צימצמת לדיזל, מה הקילומטרז' השנתי שלך?

 

דיזל גם לא מתאים למתווה עירוני עקב סתימות של מסנן החלקיקים ותלוי מהי תדירות הנסיעות הבינעירוניות שלך.

 

בקארוק יש יתרון של מערכת אוטו הולד שמאד מוסיפה לנוחיות בנסיעה במתווה עירוני וכן בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילה בפקקים, שני פיצ'רים חסרים ב- 3008.

 

מרווח הרגליים בצד הימני ב- 3008, הן לנוסע ליד הנהג והן לנוסע מאחוריו מצומצם. ברוחב המושב האחורי הוא בסדר כמו המתחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני חודשיים היתה לי אותה התלבטות, רק עם מנועי הבנזין של הדגמים הללו.

בשל העדפות אישיות קניתי בסוף את הקארוק.

הרגיש לי יותר איכותי, ושילוב מנוע גיר יותר ספורטיבי. היה גם את עניין מערכות הבטיחות העדיפות על הדגם של הפיג'ו שבאותה רמת מחיר.

אבל ההתלבטות היתה לא פשוטה. שתיהן מעולות.

תראה לאיזו אחת אתה מתחבר יותר וזהו...

Kia Sportage Premium 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, shahari כתב:

קודם כול, תודה לכול המגיבים.

דיון מעניין התפתח פה.

בגדול, רכב זאת הוצאה חודשית לכול דבר, נכון שרכב חדש באחריות בד"כ מוריד מהראש בעיות וטיפולים אבל לא בהכרח.

אובדן ערך ב-3 שנים הראשונות נע בין 33-45% מערך הרכב שזה יותר מכול טיפול שרכב יד 2 יצטרך לעשות בתקופה זהה (אולי חוץ מלהחליף גיר או מנוע).

בקיצור, מבחינה כלכלית רכב חדש זה ממש לא.

מבחינה פסיכולוגית, לקרוע את הניילונים זה כיף,

אבל כמו שנאמר פה, אחרי חצי שנה אין הבדל בין רכב שמטופל טוב לרכב חדש.

מבחינת קשקאי וקיה לשניהם תא מטען קטן משמעותית מהפיגו' והסקודה ולכן הם לא אופציה.

אנחנו משפחה של 5 שעושים נסיעות ארוכות וצריכים תא מטען גדול.

 

 

לפי התיאורים שלך, הייתי הולך דווקא על הסיטרואן סי 5 איירקרוס החדשה.

רכב מרווח יותר מהפג'ו עם תא מטען גדול יותר והבונוס - 5 שנות אחריות.

מבחינת מנוע הוא בדיוק כמו ה-3008.

עריכה אחרונה על ידי yuvalganim

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, yuvalganim כתב:

 

לפי התיאורים שלך, הייתי הולך דווקא על הסיטרואן סי 5 איירקרוס החדשה.

רכב מרווח יותר מהפג'ו עם תא מטען גדול יותר והבונוס - 5 שנות אחריות.

מבחינת מנוע הוא בדיוק כמו ה-3008.

 

השבוע הלכנו לראות את ה 3008 וה- סי 5 איירקרוס החדשה. הייתי בטוח שהסי 5 לוקחת בהליכה (גם בזכות המילים החמות עליה כאן בסקירה בפורום), אבל אחרי שעה ארוכה ליד שניהם גם אשתי וגם אני הכתרנו את ה 3008 כמנצחת (לפי נתונים יבשים, בלי נסיעת מבחן).

 

יש משהו ב 3008 שגם 4 שנים אחרי ההשקה עדיין גורם לה להראות רכב מתקדם הרבה יותר, כאילו עוד 10 שנים כולם יראו ככה.

הסי 5? בפנים נראה רגיל כמו כולם, וחיצונית הוא בין לא משהו לבין ממש מכוער - תלוי בצבע.

מבחינת חלל פנימי וישיבה לא שמנו לב להבדלים גדולים. ותא מטען - למרות שעל הנייר קיים פער מעשית נראה כאילו הוא נובע מאופן מדידה שונה. ה3008 לא מרגיש קטן יותר, ואולי אפילו טיפה יותר רחב ויותר נח.

הזזת מושבים קדימה בשביל לקבל נפח של 720 נראה כמו גימיק ולא יותר. בצורה הזו לא נח לשבת מאחורה.

 

לפחות השורה התחתונה של אשתי היתה שצריך סיבה טובה להעדיף את ה סי 5 על פני ה 3008. עוד לא מצאנו סיבה כזו מעבר לפער הכספי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכשתי 3008 מודל 2018 לפני פחות מחודש וזה השני סנט שלי.

הייתי ממליץ לך לעשות איתה סיבוב אבל אין מצב שבשעה סיבוב על הרכב אתה מגבש דעה אמיתית על ה i-cocpit אבל זה מה יש אז תעשה סיבוב.

לקח לי כמאט שבוע למצוא תנוחת ישיבה טובה ולהתרגל להגה הקטן והמסך (בעיקר כי אני 1.93 וכל הרכבים בסגמנט כולל ה 3008 נמוכים לי) אבל בסוף מצאתי תנוחת ישיבה מעולה ואכשיו אני ממש נהנה וקשה לי לעבור לאיוניק.

הרכב מאובזר, עם כל מערכות הבטיחות, מאד נוח ושקט ובגירסה שלי המנוע מאד חזק. אני יודע שזה לא מדד לכלום אבל הילדים (בני 4 ו6) חולים על הרכב ולא מוכנים לנסוע באיוניק.

 

כשחיפשתי לרכוש רכב מבחנתי הספורטז נפל ברגע שניכנסתי לרכב, מאד פשוט והמנוע אטמוספרי כבד. בגירסת הטורבו יש גיר רובוטי עם בעיית התחממות קטנה ומבחנתי רק המחשבה שביום חם כמו היום אני צריך לחשוב פעמיים אם לנסוע ברכב או לא סגר את הסיפור.

לגבי הסקודה קארוק, בפנים נראה כמו כל רכב משפחתי רגיל ופשוט ולמרות שילוב גיר ומנוע מעולים רק המחשבה על ה DSG הורידה אותי ממנו.

נישקל גם מאזדה CX-5 (והגיע לטופ 2) אבל מחסור במערכות בטיחות בדגמים שלפני סוף 2018 גרמו לי לחפש מודל 2019 מה שמייקר את הקניה ובנוסף אחרי 5 מאזדות ברצף החלטתי לשנות.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, motizkn כתב:

רכשתי 3008 מודל 2018 לפני פחות מחודש וזה השני סנט שלי.

הייתי ממליץ לך לעשות איתה סיבוב אבל אין מצב שבשעה סיבוב על הרכב אתה מגבש דעה אמיתית על ה i-cocpit אבל זה מה יש אז תעשה סיבוב.

לקח לי כמאט שבוע למצוא תנוחת ישיבה טובה ולהתרגל להגה הקטן והמסך (בעיקר כי אני 1.93 וכל הרכבים בסגמנט כולל ה 3008 נמוכים לי) אבל בסוף מצאתי תנוחת ישיבה מעולה ואכשיו אני ממש נהנה וקשה לי לעבור לאיוניק.

הרכב מאובזר, עם כל מערכות הבטיחות, מאד נוח ושקט ובגירסה שלי המנוע מאד חזק. אני יודע שזה לא מדד לכלום אבל הילדים (בני 4 ו6) חולים על הרכב ולא מוכנים לנסוע באיוניק.

 

כשחיפשתי לרכוש רכב מבחנתי הספורטז נפל ברגע שניכנסתי לרכב, מאד פשוט והמנוע אטמוספרי כבד. בגירסת הטורבו יש גיר רובוטי עם בעיית התחממות קטנה ומבחנתי רק המחשבה שביום חם כמו היום אני צריך לחשוב פעמיים אם לנסוע ברכב או לא סגר את הסיפור.

לגבי הסקודה קארוק, בפנים נראה כמו כל רכב משפחתי רגיל ופשוט ולמרות שילוב גיר ומנוע מעולים רק המחשבה על ה DSG הורידה אותי ממנו.

נישקל גם מאזדה CX-5 (והגיע לטופ 2) אבל מחסור במערכות בטיחות בדגמים שלפני סוף 2018 גרמו לי לחפש מודל 2019 מה שמייקר את הקניה ובנוסף אחרי 5 מאזדות ברצף החלטתי לשנות.

 

נהגתי על ה 3008 (חמי קנה את הפרימיום לפני שנה) ואין לי בעיה עם הישיבה.

מכול הרכבים שראיתי הפיגו' נותנת value for money הכי טוב.

הבעיה היחידה שלי וכנראה זאת הסטיגמה היא שאני מפחד לאכול בעיות חשמל בגלל כול התחכום בתא הנוסעים.

אני פחות מוטרד מהמנוע והגיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני חשבתי על זה, אבל בסוף חיים פעם ואני רוצה להתפנק :). ה 3008 החדש יצא ב 2017 ונכון להיום עוד אין בעיות מהותיות וגם אם היה אז נתקן, מקרה הכי גרוע נימכור בעוד שנתיים במקום חמש.

טסלה 3 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1438 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...