Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2173 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הJOYING שלי הגיע גם ובימים הקרובים אתחיל במודל טכני אבל זה כבר יגרור פתיחת שרשור פרוייקט חדש. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 שעות, vad1 כתב:

אני רק שאלה,

יש רק יציאת rca אחת לסאב, איך לחבר לתוצאה הכי טובה?

Y splitter?

חשבתי על לחבר לערוצים האחוריים אבל אז אני מאבד אפשרויות של זמנים וlpf וכו

תגדיר את יציאת rca אחת לסאב כ-mono 

רוב הסיכויים שהיא כבר תהיה מוגדרת ככה (sum/mono),

ואת הכבל RCA תחבר למפצל Y splitter

 

 

spacer.png

 

-

פורסם

לא בדיוק קשור למערכת עצמה. במערכת אנדרואיד לרכב אתם משתמשים בחשבון גוגל הרגיל שלכם או פותחים אחד חדש? יש לי דברים רגישים על חשבון הגוגל שלי ולא הייתי רוצה במקרה של גניבת הרכב שחשבון הגוגל שלי יהיה זמין, ברור לי שאפשר שאני יכול להחליף סיסמה וכו' אבל בכל זאת. הבעיה שלי היא שעם חשבון גוגל אחר, לא יהיה ניתן לסנכרן את אנשי הקשר באופן קבוע. יש לזה פתרון? 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מה היתרונות של מכשיר אנדרואיד לעומת היי אנד ?

למעט מחיר כמובן.

  • אהבתי 1

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

קודם אתה צריך להבין ש"היי-אנד" זה מושג מופשט וזה מאוד תלוי בתקופה\זמן ובסוג הטכנולוגיה שבה אתה מבצע השוואה מסויימת. 

 

אם אתה מדבר על מכשיר כמו קלריון HXD3 למשל שנחשב בהחלט יחידת ראש היי-אנד  - למה? 

 

כי מדובר ביחידת ראש עם ספק כוח חיצוני

גוף ממתכת 

רכיבים סופר איכותיים

תכנון מוצר יוצא מן הכלל גם ברמה האלקטרונית וגם בחוויית המשתמש 

שמונה יציאות מגברים מאוד איכותיות עם סיגנל חזק מאוד ושקט מאוד שיוצאות דרך חיווט נחושת מלא 

DSP הכי סופר דופר שמופר שיש ועוד שמופר סופר דופר ועוד עוד 

 

ואתה מקבל באמת - יציאה אנלוגית מהאיכותיות שיש 

 

ואז תיקח JOYING סיני - בהחלט סיני! רק שיש לבן #@) הקטן הזה יציאת SPDIF... 

 

לא רק שאתה חוסך כאן המרה מאנלוגי לדיגיטלי שכבר כאן - אתה די מביס את הקלריון הנפלא הזה (הוא באמת נפלא ומדהים!!!) 

אתה גם מעלים כאן כל תשתית רועשת שיכולה להיות לך בדרך על הDSP או אל הDSP משולב הגברה (אינגרטור) 

 

חסכת המרה וחסכת תשתית רועשת - על מכשיר שעלה לך חמישית! 

 

ומה אתה מקבל בנוסף לכך? אתה מקבל יחידת ראש שהיא מחשב לכל דבר ודבר - אנדרואיד מלא. 

 

אפשר למצוא היום בארץ מכשירים של סינקופה\לנובו עם יציאה אופטית ומסך LED באיכות מאוד גבוהה. 

 

בוא נגיד שהלכת על יחידת היי אנד שהיא גם מולטימדיה - עדיין לא מדובר על אנדרואיד ויהיה מדובר כנראה על יחידה עם טכנולוגיית שיקוף כזו או אחרת - לאיזה מערכות הפעלה וטלפונים ולמשך כמה זמן זה יפעל טוב? לך תדע. 

 

ואני לא אומר שיחידת היי אנד לא שווה את זה - לא לא, אתה מקבל את התמורה למה שאתה משלם. 

 

אם אתה תיקח את היחידות הסיניות וגם יחידות שהן לא היי אנד אבל אתה תבחר בתשתית אנלוגית - כלומר יציאות מגברים סטנדרטיות - מן הסתם אתה תמצא את עצמך עם יציאות חלשות יותר ורועשות יותר וגם לא חסכת כאן שום המרה ושום תשתית. 

 

ואז גם מגיעים לזה שעדיין למרות כל בקרות האיכות - הסבירות שלך לתקלות שיגיעו מיד עם הגעת המכשיר אליך או שנה אחרי - הרבה יותר גדולות אל מול יחידת היי אנד שכנראה תעבוד 10 שנים בלי אף תקלה במקרה הרע.  

 

שילמת פי חמש וכנראה שגם קיבלת פי חמש - אבל לא בהכרח בתחום הסאונד - אלא פשוט בטיב המוצר. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אדי, אני קורא את התגובה שלך ולא יכול שלא לחשוב על השוואה של שעון חכם לרולקס.

 

חסכת פה וחסכת שם וחסכת זה וחסכת זה.

כבודם של מכשירי ההיי-אנד במקומם מונח, נכון שאפשר לעשות שרשרת של רכיבים זולים יותר שישמיעו מוזיקה אולי גם יותר טוב ויעשו הרבה דברים מעבר, אבל זה לא כמו להיות עם מכשיר היי-אנד אמיתי.

 

 

  • אהבתי 1

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אליקו - האם ציפורים עדיין מעשנות בסתר? 

 

זה בערך מה שכתבתי - מכשירי ההיי-אנד, אתה מקבל מוצר ברמה שהוא בהתאם למה ששילמת. 

 

אתה מקבל מוצר מוקפד - מתכונן היטב וכזה שגם מבצע נפלא. 

 

אבל בין זה לבין המרוץ הטכנולוגי והתמורה האפילו טובה יותר שאתה יכול לקבל היום ממוצרים זולים יותר - מוצרי ההיי אנד לא תמיד יהיו עדיפים. יש אנשים שמעדיפים רולקס - ואין בזה שום דבר פסול או לא נכון - זה פשוט מה שזה. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
בתאריך 16.3.2020 בשעה 10:46, orel_v כתב:

@lanosforce

הזכרת בדפים הקודמים פתרון זול יותר למעבר מspdif לrca.

אשמח להמלצה אם יש משהו הוא לא ביט 1(מבחינת מחיר) ויכול לתמוך ב4/6 ערוצים.

אני גם אשמח להמלצה.
הזמנתי את ה JOYING אתמול לפוקוס 2016 כולל פלסטיקה מתאימה ומתאמים להגה ולהתראות.
בחיפושים אחר DAC מצאתי רק 2 ערוצים או כאלו הכוללים פרוססור ויקרים משמעותית

בעלים של Custom Powder Coat

צביעה חשמלית בתנור

הפרוייקטים שלי:

שיפוץ virago 500, שיפוץ VX80

פורסם

למה אתה צריך DAC? לJOYING יש גם יציאות מגברים סטנדטריות. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא יודע מה ציפורים עושות בסתר אבל מיינה אחת קיבלה ממני פצצה השבוע אחרי שתקפה אותי מהחלון בתוך הבית שלי

לימדתי אותה מה זה לעוף על 100 קמש מחלון של בית.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

לא אליקו, בליאט - זה השטויות שהינו כותבים בתקופה שלכולם היו אייקונים של חתולים דינגי.  :-P

 

בתאריך 23.6.2020 בשעה 18:48, Righter כתב:

מכיוון שלפי מה שהבנתי היא ללא רעשים ועדיפה על היציאות הרגילות (גם אם סבירות סך הכל),
אני טועה?

 

להיות כנה אני לא חושב שהיציאות של הRCA בJOYING לא טובות - אני חושב שהן מספיק טובות בכדי שזה לא יצדיק תוספת של DAC - להוסיף DAC תמיד אפשר, קודם תנסה בלי. 

  • רעיון טוב! 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חבר'ה ראיתי שבמערכת הנ"ל אין יציאות למסכי משענות ראש.

יש איזה אופציה לחבר בכל זאת? אבל שלא ידלקו עם המערכת יחד?

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

פורסם

זה בגלל שהמסכים האלו היום הם עצמאיים לחלוטין ולא תלויים ביחידת הראש או אחד בשני. רובן היום בכלל מבוססות אנדרואיד, רק לתת להן רשת. 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...