Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צריך לחלץ בורג תקוע באיזור חולון - למי ללכת?


roee
שימו לב! השרשור הזה בן 1506 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי קרב ארוך ומייגע.. סתם :)

בהתחלה לא רציתי לקדוח ישירות את הבורג, כי היה ממש מסובך לפלס את השלדה על המחרטה, אבל זה הלך ככה

ראשית כל הורדנו את הראש של הבורג, ממש גילחנו אותו על המיקרון, בגלל שהראש הוא קונוס שקוע בשלדה והבורג עצמו הוא M8 עם שרוול שטוח, השתמשנו במקדח 8 מ"מ עד שעף הראש

בגלל שלא הייתי בטוח שהשלדה ישרה בהתחלה לא רציתי להסתכן ולקדוח את הבורג THROUGH, אז מה שעשינו בעצם החרט זה לבוא מהצד השני של הבורג ולהבריז לתוכו בורג M5 קטן שיגיע ל BOTTOM OUT בתוך הבורג ועצם זה שנבריג אותו לכיוון הרגיל, הוא ינסה לפתוח את הבורג מהצד השני - כמובן עם המון חימום לכל הקונסטרוקציה שם

 

הבורג הזה היה תפוס כלכך שנשבר הראש של הבורג בתוך הבורג התקוע גם אחרי חימום מאסיבי והתעקשות [מטופשת] מצידי שזה מה שיפתח את הבורג :)

אז החלטנו להשקיע את מרבית הזמן בלפלס את השלדה על המחרטה עד שנהיה בטוחים שהשלדה ישרה מול הדרייבר

 

בגלל שאנחנו יודעים שהבורג הוא M8 עם שרוול חלק של 8 ממ ו M8 הוא עם קדח של 6.8 ממ מה שעשינו היה

לקדוח חור 5 ממ ולוודא שאנחנו ישרים

לקדוח חור 6 ולוודא שאנחנו ישרים

ואז בשביל השקט הנפשי שלי ביקשתי לעלות בעשיריות ממ,

אז קדחנו 6.2

ואז 6.3

ואז כשהגענו ל6.5 הגענו למצב שכל מה שנשאר זה לקלף את הבורג הישן מהתבריג של השילדה

השאריות של הבורג התקלפו כמו ביסלי, שזה היה מגניב

בדקנו את התבריג שבשלדה, לא נפגע בכלל כי לא עלינו במידה של המקדח, בדקנו עם מכשיר של GO-NOGO שההברגה תקינה ושמחנו לגלות שההברגה תקינה

 

הבורג עצמו היה מגנזיום

האינסרט של השלדה מגנזיום

הבושינג שעל הבולם החליד לחלוטין

מנסיון עם אופניים

 

ברגי מגנזיום ועצם זה שלא פותחים אותם כמה עונות רכיבה תופס להם את הדודה שלהם

אז קרה מה שקרה

וסוף טוב הכל טוב

 

כרוכב אני ייעצתי לא להמשיך להתעסק עם זה, להשיג בורג חדש ולדאוג לניקוי פעם בכמה חודשים

 

לדעתי אפשר להמשיך לרכב בראש שקט

 

הכי באסה היה הצבע שהתפוצץ סביב כל ההתעסקות בגלל חימומים חוזרים של האיזור

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בשמחה, אני מתפלא שהצלחתי לחבר כלכך הרבה משפטים בשעה כלכך מוקדמת בבוקר:-)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז החלטנו להשקיע את מרבית הזמן בלפלס את השלדה על המחרטה עד שנהיה בטוחים שהשלדה ישרה מול הדרייבר - מחרטה או כרסומת ?

הבורג עצמו היה מגנזיום - אתה בטוח שהבורג ממגנזיום ?

האינסרט של השלדה מגנזיום - אתה בטוח שהאינסרט גם עשוי ממגנזיום ?

כמה שאלות בכחול.

 

יש לך אולי קישור לרכישת ברגי מגנזיום כאלה שרכשת ?

 

תודה

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, זו כרסומת אני קורא לכל המכשירים אצלהם בעסק מחרטות, גם למכונת cnc 3 ו 4 צירים שלהם כן, אלו בירגי אופניים די סטנדרטיים בתעשייה, אני שונא אותם (ספשילייד, נורקו, ג'יאנט ועוד כמה חברות משתמשות בזה) כן, האינסרט גם מגנזיום, זה די ברור כי אחרת היו עושים הברגה ישירות באלומיניום או אינסרט מנירוסטה. הכרסם אכל את הבורג כאילו זה נייר לא רכשתי שום בורג נוסף, השארתי לרועי את יתר העבודה נהג לילה, לצערי אני לא מהמצלמים, יש לי תמונות בודדות אבל רק מעדכונים קטנים ששלחתי לרועי על הבעיות והמסקנות שגיליתי:-) אני לא הצלם הכי טוב בעולם.. סליחה מראש תמונות שלאחר מעשה התבריג לו ננגע כלל וכלל

IMG_20200301_135933.jpg

IMG_20200301_135956.jpg

IMG_20200301_140112.jpg

עריכה אחרונה על ידי elik0

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...