Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתם חייבים להבין שזה שמישהו רשם מחיר של 1000 שקל לא אומר שזה באמת המחיר שהוא מתכוון למכור בו..

פעם חיפשתי שם אודי TT ומצאתי אחת שנת 2003 אוטומטית עם גג נפתח ב3 שקל - אז? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתם חייבים להבין שזה שמישהו רשם מחיר של 1000 שקל לא אומר שזה באמת המחיר שהוא מתכוון למכור בו..

פעם חיפשתי שם אודי TT ומצאתי אחת שנת 2003 אוטומטית עם גג נפתח ב3 שקל - אז? :roll:

אתה לא נורמאלי! אם היו מציעים לי כל כלי רכב בשקל הייתי רץ, ועוד אאודי TT...וחוץ מזה, בדוק היית מוריד אותו ל 90אג'...אנשים השתגעו!!!:wink:

פורסם
אני חושב שפשוט צריכים לסגור את הקרטל.

כאילו, תראו:

אתם לא תראו בעיתון מודעות של "אופנוע ללא רשיון, אופנוע ללא רשיון" או "אופנוע גנוב, במציאה" נכון ???

אז אם הקרטל יסגר, יהיה פחות מכירות של אופנועים גנובים, ופחות גניבות.

למה אתה הולך רחוק ?!

בואו לא נקנה אופנועים !,אם לא נקנה אופנועים יהיו פחות מכירות של אופנועים גנובים, ופחות גניבות .

 

רוצה פתרון ?

דין גנב מאסר עולם, לא משנה למה, כמה, מה ואיך ,וגם לא משנה גילו של הגנב ביום שיתחילו להחמיר בעונשים יהיו פחות גניבות !!!

פורסם
אתם חייבים להבין שזה שמישהו רשם מחיר של 1000 שקל לא אומר שזה באמת המחיר שהוא מתכוון למכור בו..

אההההההה......

בטח הוא התכוון ל 10,000 , במיוחד אחרי שהוא כותב "המחיר הוא כזה בגלל שהאופנוע גנוב".......

 

 

-ארז-

פורסם

ברור שדין גנב הוא מאסר, אבל למי אתה יכול לפנות כשהשוטרים ה-$)@#&$*&$^* באים לחפש אותנו בקטנות, אנו הרוכבים אשר לא עושים שומדבר רע, במקום שיחפשו גנבים...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

קצת קצת הבנת הנקרא.לא קשה. CR 2005 ב 1000 ש"ח זה לא הגיוני, אז נכנסים למודעה ורואים שהוא מוכר פ ל ס טי ק ה (כן, רק את הפלסטיקה, בלי האופנוע שבפנים) ב 1000 ש"ח. אפילו קצת יקר.:roll:

פורסם
"עם אין אני לי, מי לי?"

עם המשטרה לא מוכנה לעשות כלום, זה לא אומר שאנחנו צריכים לשתוק...

אולי החרי שהבני-זונ*ת האלה יקבלו מה שמגיע להם, הם ילמדו שלגנוב אופנועים זה כבר עסק מסוכן.

מסכים איתך ב-100%.

 

ול-DISCOVER יש אחד שמוכר CRM ב-1000 ש"ח ובשיא החוצפה רושם שהאופנוע גנוב ובגלל זה המחיר נמוך.

ואני חושב אין צורך לסגור את קארטל פשוט צריך משגיח כמו בפורום, כדי שלא יווצר מצב בו האתר כיום.

פיאג'ו טייפון ז"ל

פורסם

לשימושכם, אפשרות דיווח אנונימי למשטרה על חשד לפלילים:

http://police.gov.il/ezrat_haziboor/msirat_meyda_modiini/xx0302bd_msirat.asp

 

לא יודע אם הם יעשו עם זה משהו, אבל לפחות לא מדובר בלשבת בחיבוק ידיים או לפנטז על לחפש את המוכר ולשבור לו את העצמות בשם האזרחות הטובה.

ואגב, יכול להיות שהם כן יעשו עם זה משהו אם הם מריחים אפשרות להוציא הודעה לתקשורת על "מבצע למיגור הסחר ברכב גנוב" עם צילומים יפים של שוטרי בילוש מחייכים מעל ערימה של סוחרי רכב כפותים ומדממים...


×
×
  • תוכן חדש...