Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2334 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם תמצא יאריס 2015 או איוניק 2017 במצב טוב קמ נמוך מיד פרטית ב75 אלף תגיד לי אני אקנה ממך ב85 הרווחת 10.

אין בפחות מ90.

לעניין , ליאריס אמינות מוכחת ולאיוניק אמינות אך לא רבת שנים מוכחת כמו היאריס. בכל מקרה לא נרשמו תקלות חריגות כלל באיוניק להבנתי.

נסעתי באיוניק וביאריס , בשנייה תנוחת נהיגה נוחה לדעתי , ולא מצאתי הרבה הבדלים מלבד שהראשונה פשוט חדשה יותר.

בהצלחה

 

גם את אוריס 2015 קשה למצוא בפחות ב 75K לרכב שמור/יד ראשונה. אני מחפש כמה שבועות וממש קשה למצוא

במיוחד את האצ'באק. (עכשיו עשיתי טלפון לטויוטה סלקט אולי נפל להם משהו מעניין)

 

יאריס זה אחד הרכבים הכי מבוקשים כיום, לכן המחיר שלו גבוה בלי קשר לשנה/מצבו/מתחרים.

פורסם

הייתה לי איוניק שחציתי איתה את ה120K ק"מ ללא בעיות מיוחדות (קלאצ'ים כבר היו חלשים),, האיוניק הייתה מרווחת מאובזר אבל לטעמי לא נוחה.

בטח תמצא את שלי למכירה בקרוב.

פורסם

אמליץ על האיוניק הייתה לי אחת 2017 במשך כמעט 90 אלף קמ הראתה אמינות מצוינת וצריכת דלק מעולה...

הרכב היה עושה 300 350 קמ מדי יוםולפעמים בתנאים לא קלים.

אחלה של אוטו ( שלי סיימה כטוטאלוסט) אבל אין לי ספק שאם הייתה נשארת הייתה ממשיכה להראות אמינות.

במקום העבודה שעבדתי הזדכו עליהם עכשיו והחליפו לאיוניק חדשות היי כאלה עם מעל 150 אלף קמ

שגם הראו אמינות מוחלטת.

החיסרון היחיד זה רעש לא נורמלי בתא נוסעים במהירות של 120 ומעלה.

על האוריס יצא לי לנהוג פעמים בודדות.

מבחינת הנאה מנהיגה וחיבור לרכב, האיוניק עולה עליה ב10 דרגות ( כמובן כמה שאפשר לצפות מרכב היברידי)

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

פורסם (נערך)

אפילו שאני חסיד של טויוטה ( וברשותי הטויטה ההברידית השישית שלי...)

א-ב-ל

במקרה דלהלן כמה נקודות

1. אוריס מבחינתי היא רכב מזעזע, היתה לי אוריס ושנאתי אותה..יש המון דברים קונקרטיים אבל אתן לך להרגיש....

2. הארכת סוללה עולה כבר 450+...וזה רק עולה ועולה..

3. באויונק יש מערכות בטיחות ( תיקון סטייה,בקרה אדפטיבית ועוד ועוד-) שאין לך באוריס

עם כל הכבוד- ויש כבוד- כנראה הרכב הבא שלי יהיה יונדאי היבריד

אני רק לא רואה מאיפה אתה מביא שיש איוניק ב75,000?...ממה שאני ראיתי המחיר גבוה משמעותית

עריכה אחרונה על ידי בנתיים אוטובוס
פורסם

מה לא אהבת באוריס? מה הכוונה מזעזעת? (חוץ ממערכות בטיחות)

עצוב שזה המחיר שהם גובים על הארכת אחריות, מבדיקה שלי לפני כמה ימים, הם דיברו על 350 ש"ח.

 

ואין יונדאי איוניק שמורה במחירים של 75K. (אחרת הייתי שוקל אותה בתור חלופה לאוריס, למרות שננעלתי על הרכב)

פורסם (נערך)
מה לא אהבת באוריס? מה הכוונה מזעזעת? (חוץ ממערכות בטיחות)

עצוב שזה המחיר שהם גובים על הארכת אחריות, מבדיקה שלי לפני כמה ימים, הם דיברו על 350 ש"ח.

 

ואין יונדאי איוניק שמורה במחירים של 75K. (אחרת הייתי שוקל אותה בתור חלופה לאוריס, למרות שננעלתי על הרכב)

 

 

שמע,כתבתי על זה מספר פעמים בפורום, עשה חיפוש...

אני רק אקדים ואומר שזה מאוד תלוי מאיזה רכב אתה מגיע לאוריס. חבר שעבר מסובארו B4 דווקא מרוצה, אני "צנחתי" מפריוס .

עריכה אחרונה על ידי בנתיים אוטובוס
הגזמתי
פורסם

התחדשתי!!

 

יונדאי איוניק 2017, 130,000 קמ מבפנים נראה חדש.

72א.שח ומרגיש נהדר:-D

 

הקילומטראג לא מפחיד אותי, היברידיות זה רכב עמיד מנסיון.

יונדאי בכלל...

 

תודה לעוזרים !

פורסם

נסועה מאוד גבוה.

העניין זה לא רק כמה הרכב יכול לנסוע, אלא רכב שהביקוש שלו יהיה נמוך.

במחיר הזה סביר להניח שהרכב מליסינג או דגם לא מאובזר ( אישית רוכש תמיד את הדגם המאובזר ביותר) כי גם חיפשתי

רכב כזה במסדרת התקציב שלי ולא היה שום רכב שמור/רמת גימור גבוה/נסועה ממוצעת - במחיר כזה.

 

כמובן תתחדש.

×
×
  • תוכן חדש...