Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לאחר סינונים רבים, בהם חיפשתי רכב משפחתי קטן, הגדול מסופר-מיני וקטן מסדאן, בהם חתכתי את ה C4, B3, 380, i30, CEED, LEON, MAZDA3, ועוד כמה.. נשארתי עם... גולף 1.4 (שהרגע ירדה 16K במחיר ואובזרה בשלל חסרים משנה שעברה) ועם טויוטה אוריס הייברידית (שתגיע בחודש הבא עם טיפ'לה שיפורים).

 

עיקר נסיעותי יהיו בבין-עירוני (כך שהיתרון המובהק של האוריס יורד), ואינני מתכנן לעבור את ה 15K ק"מ בשנה ואני מעוניין להשאיר את הרכב בחזקתי לפחות ל 6 שנים.

 

בנוסף שמעתי שלל שמועות מצד אחד על הגיר של הגולף (שלטענת היבואן סודר לפני 3 שנים) ומצד שני על הקרינה של האוריס (שישראל זו המדינה היחידה שבה עלתה התלונה הזו), ירידת מחיר קיצונית של האוריס, בעית אמינות ברכבים הייברידים, ועוד שלל אחרות...

 

אשמח לשמוע את דעתכם :)

עריכה אחרונה על ידי Guy Boyangu
פורסם

לגבי התיבה של הגולף לפי דעתי זה קצת דייל בריקר..

עכשיו לגבי האוריס היברידי שאיתה יש לי ניסיון, אז ככה לא הייתה עד עכשיו שום בעיה שנה ו3 חודשים אצלנו עם 69 אלף קילומטר על השעון ובוא נגיד שיחסית מתעללים בה(ליסיניג) ובנתיים מראה 100% אמינות

לא מכיר שום בעיה לגבי קרינה..

×
×
  • תוכן חדש...