Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לחוץ בזמן לקראת הטיול הגדול. אני טס לחצי שנה במזרח

לקראת הטיול אני רוצה לחמש את עצמי ברשיון אופנוע, שיהיה את האופציה בלי כאב ראש ובלי לפחד מחברת הביטוח

האם לדעתכם אצליח לעבור טסט תוך 5 שבועות מעכשיו?

יש לציין שאני יודע לרכב על אופניים, ויש לי רשיון לרכב ואני נוהג שנה באופן יומיומי

 

בנוסף - להסתפק ברשיון איי-1 אוטומט או להשקיע או שעדיף להשקיע עוד קצת זמן, מאמץ וכסף כדי להרחיב לידני?

פורסם

תעשה על ידני. עם קצת רצון אפשר לסגור את הסיפור בשבוע, שבועיים זה כבר לקחת באיזי

יום טוב גם לך

פורסם

יש מינימום שעורים ל A1 , לא בטוח שתסתדר עם האופנוע בשבוע, שליטה עם קלאץ' , ביצוע התרגילים בצורה מושלמת,

היום הטסטרים מחמירים עם התרגילים, שינו לפני שנה את התרגילים של המסלול שעושים בטסט ,

גם להזמין טסט יכול לקחת זמן, לא בטוח שיהיה לך טסט בזמן שאתה רוצה,

ובכללי אם אתה חושב שתוציא רישיון אחרי שנהגת קצת בכביש פה בישראל ותוכל לעלות על כל אופנוע ולנהוג מבלי להכיר את השטח, וגם כשאתה עדיין לא מנוסה ברכיבה על אופנוע אז אתה טועה,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

יכול לקחת גם חודש בכיף.

תתחיל מזה שתוציא טופס ירוק.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

אפשרי. היום לפחות ברכב פתרו את הבעיה של הטסטים. לא יודע מה עם אופנוע.

לי הספיקו בעבר 9 שיעורים שבוצעו תוך שבוע וחצי (שיעור כל יום ) בשביל לעבור טסט.

 

שתף את המורה בדרישה שמע את הדיעה שלו.

 

עריכה : רק קח בחשבון שבשיעור מלמדים אותך לעבור טסט. לא מלמדים אותך לרכב. ובטח לא במהירות גבוהה.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

יש מינימום 15 שיעורים וזה מאוד תלוי אם עוברים בטסט ראשון או בטסט שני או שמיני.

 

תנסה. לדעתי לקחת שיעירים כפולים כל יום ברצף זה לא יעיל, אם תקח כל יום שיעיר אחד רק השיעירים יארכו כ 3 שבועות. וזה בדרך כלל לא מסתדר כל יום שיעיר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...