Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בגרות בספרות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום :-) ,

 

יש פה מישהו שנבחן השנה בספרות?

 

היום הגיע המיקוד, אבל מאחר ומתי שהייתי בבי"ס לא בדיוק למדתי ואין לי חומר בספרות בכלל אז אין לי מושג מה צריך ללמוד.

במיקוד מצויין רק מה שלא יהיה...

 

מישהו אולי יודע מה בדיקו צריך ללמוד?

פורסם

אם זה יעזור מחר אני הולך ללמד בבית ספר(תראו מה זה נשבעתי שאני לא אהיה מורה אפילו שזה עבודה זמנית.....) ואני אגנוב איזה מילה עם מורה לספרות.

 

אולי יש גם באתר משרד החינוך את חומר הלימוד.כמו שנאמר כל מורה יכול לבחור את היצירות שאותן הוא רוצה ללמד מתוך האפשרויות הנתונות לו.

פורסם
אם זה יעזור מחר אני הולך ללמד בבית ספר(תראו מה זה נשבעתי שאני לא אהיה מורה אפילו שזה עבודה זמנית.....) ואני אגנוב איזה מילה עם מורה לספרות.

 

אולי יש גם באתר משרד החינוך את חומר הלימוד.כמו שנאמר כל מורה יכול לבחור את היצירות שאותן הוא רוצה ללמד מתוך האפשרויות הנתונות לו.

סתם שאלה, מה אתה הולך ללמד, את מי, ולמה??

פורסם
אם זה יעזור מחר אני הולך ללמד בבית ספר(תראו מה זה נשבעתי שאני לא אהיה מורה אפילו שזה עבודה זמנית.....) ואני אגנוב איזה מילה עם מורה לספרות.

 

אולי יש גם באתר משרד החינוך את חומר הלימוד.כמו שנאמר כל מורה יכול לבחור את היצירות שאותן הוא רוצה ללמד מתוך האפשרויות הנתונות לו.

חיפשתי באתר של משרד החינוך, ויש שם את תוכנית הלימודים רק לחלק מהמקצועות וספרות לא בינהם ..

אז אני מאוד אשמח אם תוכל לעזור לי..

פורסם

חומר הלימוד בספרות הוא ענק ומגוון, ובמהלך הלימודים בתיכון לומדים אולי עשירית מכל החומר בהיצע.

כל בית ספר בוחר לו מס' יצירות שהוא מלמד, וכל מורה ככל הנראה מחלק את היצירות האהובות עליו בין הכיתות השונות.

 

נסי לבקש מידידיך לכיתה את רשימת החומר שנלמד בכיתתכם במהלך השנה.

כמובן שאת גם יכולה ללמוד לבד יצירות חביבות, ישנן המון יצירות שאף מושכות ללמדן וניתן אף להפיק מהן תועלת כלשהי.

אם אני אומר זאת (שונא את המקצוע, קיבלתי במבחן הבגרות עצמו 54, הציון הכי נמוך בין הבגרויות שלי, לפחות כך אני מקווה), סימן שיש בכך אמת.

 

אני יודע שאני נהניתי מאוד מהספר "בעל זבוב". התחלתי לקרוא אותו ביום כיפור שנה שעברה, קראתי כחמישים עמודים והפסקתי, ואז יום לפני מבחן הכרחתי את עצמי וסיימתי את כולו. מאוד נהניתי מהספר ואני ממליץ עליו בחום.

 

בכל מקרה, גם אם תראי את תכנית הלימודים לא נראה לי שזה ממש יועיל לך, רשימה של מאות יצירות שמתוכן למדת כעשרים לא תועיל במידה ואינך בקיאה בשמות היצירות לכל הפחות.

בהצלחה בכל מקרה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

תסלחי לי מאיה, אבל יש גבול. תתייעצי עם חברים שלך בקשר לבגרות בספרות, לא באוף טופיק של פורום רכב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7752 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...