Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם הייתם עושים ?

התרשמות מאוטופיה מודיעין

א. יש ברשותי טיוטה אוריס סטיישן הייבריד 120000 א'ק' בתוך תקופת הרחבת אחריות שחידשתי בחודש האחרון

 

לאחרונה פעם בכמה זמן יש תקלה במערכת ההיברידית האוטו לא סוחב בכלל ולא מגיב ללחיצות בדוושה (זה ממש מסוכן זה קורה גם באמצע נסיעה)הלכתי לבדוק במוסך (לא מורשה) הראו לי במחשב שיש תקלה מספר

POA80

צריך להחליף סוללה.

 

ניגשתי לאוטופיה מודיעין אחרי 4 שעות הוא אומר שהם לא רואים קוד תקלה גם לא בהיסטוריה ושהם עשו סיבוב על הרכב ולא הרגישו. (איך אפשר להרגיש אם זה קורה פעם ביום או יומיים??) ניגשתי ישר למוסך שאני מטפל בו חיבר את המחשב וישר הראה את הקוד תקלה שוב.

אמינות?? ממש לא!

 

ב. באתי להארכת אחריות על בטריה היברידי. בפירוט חשבון נכתב שנעשה גם ניקוי / החלפת מסננים. אחרי שבוע נדלקת הערה במחשב דרך שהמסננים סתומים. הגעתי שוב לאוטופיה הוא הכניס את האוטו לבדיקה והמכונאי צועק עלי שיש לי קוד תקלה אחר ושאני הורס את האוטו וכו' באותו יום חיפשתי איפה נמצא המסנן וראיתי שהוא סתום לגמרי.! ! לא נכנס טיפת אוויר למערכת!! לא ניקו ולא החליפו חלק ממש קריטי ובסיסי! ! ישר הלכתי אליהם שוב אחרי שהראתי להם תמונות הם הוציאו עובד החוצה שהחליף את המסננת בחוץ בשביל שלא יהיה תיעוד לחוסר אחריות וזריקת אשמה על הלקוח! !!

העליתי תמונות במפות גוגל ביקורות. על אוטופיה לא יודע איך אפשר לעלות תמונות לפה.

שפטו בעצמכם אם יש תקלה או לא.

אם המחשב של אוטופיה לא מזהה את זה יש עוד סיבה למה לא לדרוך שם

תגובת היבואן על התלונה שהם לא יכולים להתייחס לבדיקה שעשיתי במוסך לא מורשה. ולגבי המסנן אין להן כח לחקור את העניין הם סומכים על אוטופיה..

בקיצור. אין אופציה אף פעם לדעת מה עשו או טיפלו ברכב שנכנס לטיוטה.

רק מה שכתוב בחשבונית וכבר יש ניסיון מר ..

מה אתם ממליצים לעשות בעניין?

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

התגובה שלך אימפולסיבית ידידי, הפעל שיקול דעת. סך הכל מדובר במורשה יבואן, פנה ליבואן להבהרת התנהלות המוסך. בד בבד, תתנהל גם מול המוסך. יש לא מעט מוסכים במדינת ישראל שהתנהלותם מחפירה, גם עצם היותם מורשי היבואן.

היבואנים בדרך כלל עם אפס סבלנות להתנהגות שאתה מתאר כאן, תפנה אליהם, תאמין לי שתטופל אחרת.

פורסם

אימפולסיבית?!

כנראה לא קראת את סוף ההודעה

אני כתבתי את תגובת היבואן

בשבילך שוב

תגובת היבואן על התלונה שהם לא יכולים להתייחס לבדיקה שעשיתי במוסך לא מורשה. ולגבי המסנן אין להן כח לחקור את העניין הם סומכים על אוטופיה..

אם ככה היבואן מגיב אפילו לא טורח לעשות שוב בדיקה

אם המוסך שאמור להיות סופר מקצועי מתנהל בצורה כזאת רשלנית וכמובן לא לוקח אחריות בשתי המקרים. אפילו לא בודק.

במקרה של המסנן אחרי שהם זרקו אותי משם חיפשתי באינטנט עד שמצאתי איפה החלק הזה רק אז הם החליפו.. זה נשמע הגיוני? ?

לאחרונה יבואן טיוטה לא הכי נחמד. תראה ביקורות. משהו מתחיל לחרוק..

פורסם

אתה קודם נוגח ואז מושיט יד לעזרה, במידה וצורת הכתיבה שלך זהה בפנייה ליבואן ולזו שהתנסחת כאן, אל תצפה לתגובה אוהדת מצדו של היבואן.

 

תתנסח בצורה נכונה\ מכבדת והגיונית. סך הכל ההבדל בין כתיבה אפקטיבית ללא אפקטיבית היא שלווה (בעיקר) וענווה.

 

מבטיח לך, אם וכאשר תחליט לפנות בצורה פורמלית ליבואן (זה בדרך כלל בצורות לא הכי טריויאליות כגון: שליחת מכתב חתום על ידך בצירוף תמונות, מציאת שמות של אנשי מפתח בחברת היבואן שתוכל למצוא ב DUNS ולהפנות אפילו לשמם וכו'...) ההתייחסות אליך תהיה אחרת.

 

"לֹא תִשְׂנָא אֶת אָחִיךָ בִּלְבָבֶךָ הוֹכֵחַ תּוֹכִיחַ אֶת עֲמִיתֶךָ וְלֹא תִשָּׂא עָלָיו חֵטְא"



 

שא ברכה ושבת שלום.

פעל בנועם ותראה שתצליח. סה"כ מדובר במוצר שמשרת אותך, אבל הצלחת לגרום לו לכלות אותך.

פורסם

אתה קודם מניח הנחות שגויות (פעם שניה כבר) ואז מגיב..

ככה הם הדברים.

א. פניתי ליבואן בצורה יפה כולל המסמכים לפני פרסום הסיפור וזה הייתה תגובתם.

ב. כן זה מתסכל שעושים שגיאות ולא לוקחים אחריות. זה כמעט פלילי. לכן ככה נכתבים הדברים

אתה מצפה שאני יתחנן למישהו שגונב אותי שאולי יסכים לתת את מה ששילמתי עליו ??שילמתי על טיפול שלא נעשה ה (החלפת מסננים)

הבאתי אותו לבדיקה אבל מתחמקים מלתת הסברים שמניחים את הדעת

מזכיר קצת את קרסו.

ג. קצת מוזר שהחלטת שהבעיה בנגנב ולא בגונב

מה הקשר של הפסוק שהבאת. ?! שלחתי מיילים ודיברתי גם עם אוטופיה וגם עם יוניון מוטורס ולכזאת תגובה מזלזלת לא ציפיתי..

תקרא תגובות תעשה עבודה מקיפה לפני שאתה מגיב תראה שאני לא הראשון שנכווה מחוסר אמינות ומקצועיות של אוטופיה ..

ד. יש מוסכים מורשים לא רחוקים שהשירות שלהם טוב הרבה יותר .. אלכס בראשון רייכמן בבני ברק. בכור באור יהודה כתבתי את הדברים לידיעת הציבור ואולי למישהו תהיה עצה הוגנת להתנהלות מולם אז יש מישהו שמשרת אותי בצורה הוגנת..

הדברים שלך מעוררים תמיהה

שבוע מבורך

פורסם

תודה על הערה.

קשה לעמוד מול אטימות של מערכת שאתה רק "עוד" לקוח שלהם..

אין לי בעיה שהיתה טעות זה אנושי.

הבעיה זה החיפוי וההכחשה שהם עושים עד שדוחקים אותם לפינה

אתה מכניס רכב למקום כזה אתה רוצה להיות בטוח שזה הטוב ביותר ומשלם הרבה יותר בשביל זה.

לחבר שלי קרה אותו סיפור בפריוס עם הבטריה עד שהרכב לא מת ונדלקו לו כל הנורות אמרו לו שאין שום תקלה למרות שהרכב גמגם ולא נסע טוב

זה אכזבה

פורסם

כל הסיפור שלך, שבאת להאריך את אחריות הסוללה, לא ברור מה סדר האירועים שקרו שם.

אולי תפרט בצורה יותר מסודרת מה בדחוק קרה שם עם המסנני אויר?

פורסם

מעל היבואן נמצא היצרן.

תנסח מכתב קצר, ענייני ועובדתי ליצרן.

אני משוכנע שהם יקבלו בראש.

זה יצרן עם אפס סובלנות לחאפריות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

באת התייעצת שאלת, תן קצת קרדיט, לא סתם אומרים לך לשים את הרגשות בצד ולהתייחס לעובדות.

 

שתה כוס מים.

שב עם עצמך דף ועט, תרשום בצורה כרונולוגית (לפי סדר האירועים שקרו) מה בדיוק קרה.

לא רגשות. לא ציפיות.

לא "אני אמא חד הורית קשה לי" ולא "הייתי הכי בסדר ודפקו אותי כי אני תמים". עובדות אך ורק עובדות.

 

כתבת ? סיימת ? עכשיו חשב כמה כסף הסיפור הזה עלה לך, עלויות הצעות מחיר, הפסד ימי עבודה, וכו' וכו'.

 

עכשיו שיש לך ביד מצד אחד מה עובדתית נעשה ולא נעשה, וביד השנייה, כמה עובדתית (מגובה בניירת) הפסדת מהסיפור.

 

פנה ליבואן, שוב.

תגובתו לא מספקת אותך ? פנה ליצרן.

 

לא מספק אותך ? פנה להתייעצות עם עורך דין אם יש פה קייס, (אפילו בתביעות קטנות).

 

לשרוף בעל עסק בפומבי, מבלי שעשית שיעורי בית וחשבת טוב טוב על כל מילה שכתבת, זה איך אומרים, לא חכם.

שהרי מחר היבואן יכול לבוא ולטעון שאתה מספר שקרים, הסיפור התנהל אחרת לגמריי ואז עוד לתבוע אותך על לשון הרע.

פורסם

לא לשרוף!! להזהיר..

אם אני קורא על מוסך מסוים אני נזהר ואומר מראש מה הדרישות שלי..

אני נמנע מלכתוב על המוסך הזה.

דרך אגב, זה חלק מהקיום של הפורום לא?

אם צריך לפרגן מפרגנים פה, אם המוסך רוצה פרגון שלא יקח תלמידים ושישקיע השתלמויות בעובדים.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

קשה לעלות על תקלות שמתרחשות פעם ב..

ומוסך כללי שחיבר את הרכב למחשב זה לא קו מנחה למוסך מורשה יבואן. גם סורק תקלות במוסך הכללי שונה ממחשב אבחון של יבואן.

אני לא מאמין שמורחים אותך כדי לא לכבד אחריות. פשוט הם לא רואים תקלה בזמן אמת.

הפוסט הזה כן אימפולסיבי כי הסיפור לא נגמר. התקלה כנראה בשלב מסויים כן תופיע באופן קבוע ( נדלקה לך נורת תקלה בלוח השעונים בכלל? )

באפשרותך גם לפנות למוסך מורשה יבואן אחר/ מרכזי ( אני יודע שצריך לנסוע יותר רחוק, אבל אתה מעוניין שהבעיה תטופל ) ולבקש בדיקה אצלם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...