Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית טורים לא יציבים בהונדה סיוויק 2002


Danieltz19
שימו לב! השרשור הזה בן 1657 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם חיישן מנוע צעדים ניבדק? נוקה בניפרד?

 

מנוע צעדים הוחלף לחדש! (קניתי באיביי אחד שהיה בשימוש זמן מועט והוצא מרכב שעשה תאונה, הכל נראה חדש ועובד טוב גם מקבל חשמל תקין)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לנסות להחליף לרגע עם רכב אחר עם מצבר חזק יותר, ולבדוק אולי יש חיבורים שהתיישנו , ולא מחוברים 100% .

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לנסות להחליף לרגע עם רכב אחר עם מצבר חזק יותר, ולבדוק אולי יש חיבורים שהתיישנו , ולא מחוברים 100% .

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אוקח תודה רבה אני אבדוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מגיע עם מצבר 46 אמפר מהיצרן, אני נסעתי עם מצבר גמור שנה, הייתי מנתק מינוס למה בקושי נסעתי ברכב, והמצבר לא היה מחזיק חשמל, אחרי 24 שעות לא מניע מתרוקן. עד שגמר לגמרי.

ולא היה בעיות טורים אף פעם. אין קשר למצבר, במיוחד אם הוא מניע לך ואין בעיות התנעה.

המצבר החדש שקניתי לפני חצי שנה זה 60 אמפר, לא היה מקום סידרתי מקום, ובנעילה למעלה היה צריך לקדוח חור חדש.

ממתי התחילה הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב מגיע עם מצבר 46 אמפר מהיצרן, אני נסעתי עם מצבר גמור שנה, הייתי מנתק מינוס למה בקושי נסעתי ברכב, והמצבר לא היה מחזיק חשמל, אחרי 24 שעות לא מניע מתרוקן. עד שגמר לגמרי.

ולא היה בעיות טורים אף פעם. אין קשר למצבר, במיוחד אם הוא מניע לך ואין בעיות התנעה.

המצבר החדש שקניתי לפני חצי שנה זה 60 אמפר, לא היה מקום סידרתי מקום, ובנעילה למעלה היה צריך לקדוח חור חדש.

ממתי התחילה הבעיה?

הבעיה התחילה לפני חצי שנה ואני לא זוכר ממה כנראה מניקוי מצערת אבל לא זוכר בדיוק

זה תקופה שהחלפתי אלטרנטור גם אז אני לא יודע ממה זה.

גם בנסיעה רגילה הטורים לא הכי יציבים ומתנהגים מוזר במיוחד בהילוכים 1 ו 2 אני לוחץ מגיע ל 3000rpm ועוזב אז הוא יורד מתחת ל 1 ואז עולה חזרה ל 2 או 3 ככה זה נורא מוזר לי ההתנהגות הזו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הגיר מחליק? הגיר נותן מכות? בדקת שמן גיר? בודקים אחרי נסיעה שהרכב חם טמפרטורת עבודה, מכבים את הרכב ומהר יוצאים למדוד, יש לך שתי דקות למדוד תראה שלא חסר שמן.

תבדוק פילטר אוויר צינורות אוויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי הגיר מחליק? הגיר נותן מכות? בדקת שמן גיר? בודקים אחרי נסיעה שהרכב חם טמפרטורת עבודה, מכבים את הרכב ומהר יוצאים למדוד, יש לך שתי דקות למדוד תראה שלא חסר שמן.

תבדוק פילטר אוויר צינורות אוויר.

 

החלפתי גיר לפני שנה וקצת.

הגיר ברכב הזה ידוע כ-לא מושלם אבל זה לא קשור לבעיה, הגיר הקודם שלי שנהרס גם ברגעים האחרונים שלו לא שיגע לי את הטורים.

 

כשאני נוסע ונמצא בהילוך 2, ברגע שהוא רוצה להעביר להילוך 3, במקום להישאר בסלד שהוא נמצא בו ולהעביר את ההילוך, הוא מוריד את הסלד ל 1000rpm מעביר את ההילוך ואז חוזר לסלד הגבוהה שהוא צריך. (אותו דבר בין 1 ל 2)

 

מה זה אומר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1657 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...