Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לדעת האם קיים - ואם כן איזה, שרות לחנייה כמו זה של פנגו. לטעמי, השרות של פנגו מזעזע. אם צריך לפנות אליהם, ההמתנה עד שעונים ארוכה כמו הגלות, חשבוניות עבור החיובים הם לא שולחים אלא רק את החיובים בכרטיס האשראי כך שאין אפשרות לדעת בגין מה החיוב. אם יש חברה נוספת, אשמח לעבור אליהם.

פורסם

cellopark

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אשמח לדעת האם קיים - ואם כן איזה, שרות לחנייה כמו זה של פנגו. לטעמי, השרות של פנגו מזעזע. אם צריך לפנות אליהם, ההמתנה עד שעונים ארוכה כמו הגלות, חשבוניות עבור החיובים הם לא שולחים אלא רק את החיובים בכרטיס האשראי כך שאין אפשרות לדעת בגין מה החיוב. אם יש חברה נוספת, אשמח לעבור אליהם.
בס"ד

 

אני מסכים איתך שההתנהלות שלהם לוקה בחסר.

באפליקציה בכל אופן, אתה יכול לראות בדיוק על מה חייבו אותך

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם
חשבוניות עבור החיובים הם לא שולחים אלא רק את החיובים בכרטיס האשראי כך שאין אפשרות לדעת בגין מה החיוב. .

 

יש באפליקציה עצמה תחת הגדרות את כל החשבוניות ופירוט כל החניות, אפשר משם לשלוח את זה למייל.

 

 

 

משתמש בפנגו הרבה שנים, אף פעם לא הייתי צריך לפנות לשרות שלהם או להתקשר טלפונית.

 

 

פורסם

כבר היו כאן דיונים על ההתנהלות הנלוזה של פנגו.

כאן וכאן

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני משתמש בשירותיהם כבר כמה שנים, עד כה ללא תלונות. צריך להתרגל לממשק, בעיקר להחלקה. ויש גם דבר נחמד - צילום המכוניות לצורך זיהוי. טוב למי שמשמתש עבור כמה מכוניות ולא רוצה לזכור מספרי רישוי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איזו בעיה יש בפנגו חוץ מחשבוניות באפליקציה וחיוב חודשי?

בסוף חניה אתה רואה את החיוב על החניה וזה נאסף

אני לא חונה כמעט על כחול לבן אז משתמש באפליקציה פעם בחודש או חודשיים ולכן מקבל חיובים פעם בכמה חודשים.

עד כה לא ראיתי חיובים מוזרים.

פורסם

קרא את הקישורים שלי מאתמול. בקצרה - חיוב על שירותים שלא ביקשת, ואיתור מאוחר של החיובים כיוון חשבונית נשלחת אחת לחצי שנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בסלופארק צריך להיזהר שלא ללחוץ על הבאנר/כפתור אדום שמופיעה לך באופן קבוע באפליקציה,

כי זה ירשום אותך אוטומטית לשירות שקר כלשהו בתלשום. ייאמר לזכותם שההרשמה גוררת אחריה

צלצול אישור ממחלקת הלקוחות שלהם, ואם לחצת על זה בטעות, קל לבטל והם לא עושים בעיות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

גם בפנגו אפשר להצטרף בטעות לחבילת שרותים שעולה 6.90 לחודש, כמו סיום חניה אוטומטי עם תחילת תנועה, תשלום אוטומטי בחניונים ועוד. פשוט לשים לב ולא ללחוץ על אייקונים בלי לקרוא מה כתוב.

 

 

פורסם

אפשר הסבר קצר לאיך האפלקציות האלה עובדות?

אני מתנייד בעיקר בתח"צ, וכשאני עם הרכב ויש צורך לחנות בכחול לבן (ממש פעם ב) תמיד משלם מזומן ומקבל פיתקית שאותה אני שם על הדשבורד.

 

איך האפלקציה מחליפה את הפעולה הזו?

 

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...