Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חולה על המוזרויות של היפנים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, זה מיקרו - ואן, שכחתי את ההגדרה. ובאנגליה - מיני- MPV

מיני מיני וואן - מיקרו וואן :D

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
תודה. זה לא היום, זה בנובמבר. כבר התחלתי להתרגש. גרתי לפני עשרים שנה בארה"ב, חרשתי אותה ואת אירופה וטעמתי בחיי הרבה צעצועים מוטוריים ייחודים יותר או פחות, כולל אופנועים. אבל אני בטוח שיפן לא תהייה דומה לשום דבר שחוויתי בחיי!

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

יש לי קטע שאני בחו"ל, זה להתחיל לחקור את שוק הרכב לפי מה שאני רואה ברחוב.

במקסיקו למשל גיליתי שמגיעים אליהם רכבים שמיועדים לשוק ההודי.

ככה שיש שם מעין מיקס של רכבים יפנים למדינות עולם שלישי, כמה רכבים אירופאים, רכבים שנועדו לאמריקה הלטינית ורכבים גדולים שנמכרים בארה"ב.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

^

גם בקפריסין יש מיקס של רכבים שמיועדים במקור לשוק היפני(משומשים שכנראה עשו עליה לקפריסין - גם מיקרווואנים יפנים חלקם אפילו רכבי השכרה) ורכבים שמיועדים לשוק האירופאי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

גם בגאורגיה. מיקס מאוד מעניין של מכוניות שיועדו במקור לשוק היפני הפנימי עם מכוניות אירופאיות.

 

 

פורסם
עבורי דווקא יפן נראתה כאילו קפאה בשנות ה-80.

לא יודע מה הלהיב אותך

 

( יש מלא מקומות יפים כמובן, אבל ארה"ב כבודו במקומו )

 

מה לא? התרבות, האנשים, האוכל.

אבל מבחינה טכנולוגית זוכר את רמת האוטומציה הגבוהה: ברכבות, במלון, במכונות ממכר מזון ועוד. אבל השוס האמיתי מבחינתי היה עולם הסלולר.

השנה הייתה 1998 או 9, הטלפון הסלולרי הנפוץ הישראל היה המוטורולה אלפא:

8_l.jpg

טיילתי באקיהברה וראיתי שם טלפון סלולרי עם מסך גדול ועדשה :shock:, לאחר שהחזרתי את הלסת למקום ולאחר בירור התברר לי שאלו מכשירים חדשים שיודעים לצלם ולשלוח בינהם תמונות ווידאו! זה היה שנים לפני שהדבר הגיע למערב והפך לנפוץ.

אז מכלול הדברים בהחלט הותיר בי רושם חיובי ורושם כללי שהיפנים מקדימים את המערב.

 

מבלי לפגוע בכבודה של ארהב שאוהב ונהנה מכל ביקור בה גם.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

  • אחראי פורום
פורסם
גם בגאורגיה. מיקס מאוד מעניין של מכוניות שיועדו במקור לשוק היפני הפנימי עם מכוניות אירופאיות.

 

המוני מיני-ואנים של טויוטה והונדה ששכחתי את שמם, היפה שם שמאפשרים יבוא של רכבים עם הגה ימני.

 

לעצם השרשור, kei cars זו אחת מהתופעות המוטוריות הכי מגניבות שיש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
המוני מיני-ואנים של טויוטה והונדה ששכחתי את שמם, היפה שם שמאפשרים יבוא של רכבים עם הגה ימני.

 

 

 

יש המון דגמים, מה שאני זוכר זה טויוטה Voxy, Noah, Ipsum, Estima, Alphard, הונדה Elgrand, Odissey, StepWGN, יש גם כלים דומים של ניסאן.

 

 

פורסם

השנה הייתה 1998 או 9, הטלפון הסלולרי הנפוץ הישראל היה המוטורולה אלפא.

 

אלו מכשירים חדשים שיודעים לצלם ולשלוח בינהם תמונות ווידאו! זה היה שנים לפני שהדבר הגיע למערב והפך לנפוץ.

אז מכלול הדברים בהחלט הותיר בי רושם חיובי ורושם כללי שהיפנים מקדימים את המערב.

 

[video=youtube_share;c1QcjsjjtRc]

 

הזכרת לי את הקטע הענק הזה :-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
^

גם בקפריסין יש מיקס של רכבים שמיועדים במקור לשוק היפני(משומשים שכנראה עשו עליה לקפריסין - גם מיקרווואנים יפנים חלקם אפילו רכבי השכרה) ורכבים שמיועדים לשוק האירופאי.

 

בקפריסין יש להם כנראה גם קטע עם מכוניות פתוחות.

בפאפוס נתקלתי בהמון רכבי רודסטר וקבריולטים.

והמון מכוניות קופה יפניות משנות התשעים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
גם בגאורגיה. מיקס מאוד מעניין של מכוניות שיועדו במקור לשוק היפני הפנימי עם מכוניות אירופאיות.

 

נכון בגיאורגיה ראיתי המון כאלה:

mitsubishi-space-gear-1997-mitsubishi-delica-space-gear-4x4-adventure-van-diesel-green_666692249.jpg

 

הבנתי בגלל הדרכים ההרריות, זה רכב מאוד נוח למקומות צרים (צר וגבוה\גדול יחסית).

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 


×
×
  • תוכן חדש...