Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חולה על המוזרויות של היפנים!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך לשים אזהרה על השירשור הזה..

 

"הכניסה על אחריותכם בלבד"

"לא לבעלי לב חלש"

"כניסה לעיוורים בלבד"

"יש להצטייד בשקית הקאה"

...

מוזמנים להמשיך את הרשימה

יום טוב גם לך

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הראש היפני אומר שאין מקום לרכבים גדולים אז קונים רכבים קטנים.

הראש הישראלי אומר שאין מקום בכביש אז צריך לקנות רק גיפים ושה**ינו כל השאר.

ועדיין בכל גיפ בארץ יש רק נוסע אחד, כי לשאר בני המשפחה יש רכבי סדאן ענקיים.

זה בסוף יגיע עד למצב שלא יהיה פיזית מקום לרכבים על הכביש.

 

ישראל צריכה ללמוד מלא ממדינות שסובלות מחוסר מקום וצפיפות וליישם את זה פה.

פורסם
צריך לשים אזהרה על השירשור הזה..

 

"הכניסה על אחריותכם בלבד"

"לא לבעלי לב חלש"

"כניסה לעיוורים בלבד"

"יש להצטייד בשקית הקאה"

...

מוזמנים להמשיך את הרשימה

 

אחרי העמוד הראשון כבר חשבתי שאני היחיד :p

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
הראש היפני אומר שאין מקום לרכבים גדולים אז קונים רכבים קטנים.

הראש הישראלי אומר שאין מקום בכביש אז צריך לקנות רק גיפים ושה**ינו כל השאר.

ועדיין בכל גיפ בארץ יש רק נוסע אחד, כי לשאר בני המשפחה יש רכבי סדאן ענקיים.

זה בסוף יגיע עד למצב שלא יהיה פיזית מקום לרכבים על הכביש.

 

ישראל צריכה ללמוד מלא ממדינות שסובלות מחוסר מקום וצפיפות וליישם את זה פה.

 

י**דינו בעתיד, ולא ה**דינו בעבר. אני מבקש להקפיד על עברית תקינה :p

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם
אני אהבתי את מכונית הספורט הקטנטנה daihatsu copen

נראית לי מאוד בעייתית אם למשל משאית תעבור עליה, אבל קונספט חמוד להדהים.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Daihatsu_Copen

 

ואם תעבור משאית על מאזדה מיאטה? כל מכונית פתוחה מהווה סוג של סכנה...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

אני עד היום לא ממש יודע ישר על הרגע הראשון עם מאזדה 121 נוסעת קדימה או שהיא מאיצה ברוורס

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

סוטה!

מה שכן, כיף לך, אחד המקומות שיותר נהנתי בהם בעולם.

ארה"ב נראתה לי כמו מדינת עולם שלישי מפגרת אחרי שביקרתי ביפן...

היו שם דברים שהפילו לי את הלסת בזמנו, מעניין מה אתה תראה היום.

תהנה

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם
ארה"ב נראתה לי כמו מדינת עולם שלישי מפגרת אחרי שביקרתי ביפן...

 

עבורי דווקא יפן נראתה כאילו קפאה בשנות ה-80.

לא יודע מה הלהיב אותך

 

( יש מלא מקומות יפים כמובן, אבל ארה"ב כבודו במקומו )

פורסם

מיני מיני וואן - מיקרו וואן :D

ועוד דגם שבוודאי לא מוכר. Daihatsu Thor. אמנם לא KEI, אבל מיני-מיניוואן מגניב. נראה לכם מוכר? מי מצליח לראות דימיון למאטריה? זה לא מקרי, Thor הוא הדגם שהחליף את המאטריה ולמעשה זו מאטריה עם שם אחר, כנראה ניסו לרענן את השם בכדי להצליח שיווקית טוב יותר.

 

[ATTACH=CONFIG]522096[/ATTACH]

פורסם

היום המיני-מיניואנים מגיעים לארץ דרך יצרנים סיניים.

כמו הואן של DFSK שהתחיל להיות משווק לאחרונה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
סוטה!

מה שכן, כיף לך, אחד המקומות שיותר נהנתי בהם בעולם.

ארה"ב נראתה לי כמו מדינת עולם שלישי מפגרת אחרי שביקרתי ביפן...

היו שם דברים שהפילו לי את הלסת בזמנו, מעניין מה אתה תראה היום.

תהנה

תודה. זה לא היום, זה בנובמבר. כבר התחלתי להתרגש. גרתי לפני עשרים שנה בארה"ב, חרשתי אותה ואת אירופה וטעמתי בחיי הרבה צעצועים מוטוריים ייחודים יותר או פחות, כולל אופנועים. אבל אני בטוח שיפן לא תהייה דומה לשום דבר שחוויתי בחיי!

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.


×
×
  • תוכן חדש...