Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1851 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה על המידע המפורט,

אם יש לי אפשרות בחירה בין מיצובישי אטראז' לבין ספיס סטאר, מי מביניהן מומלצת?

פורסם

האטארג זאת האחות הגדולה של הספייס סטאר, היא מרווחת יותר מאחור ובעלת תא מטען גדול יותר.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

היי יוליאן שבוע שעבר רכשתי ספייס סטאר 2014 עשתה 41000 יד ראשונה אוטומט ללא תאונות שמורה

בנסיעה איתה (לא תמיד) כשאני במהירות נמוכה ובאה להאיץ קורה לי מצב שהרכב "קופץ" נותן סוג של דחיפה (הרגשה דומה לזו של זריקת קלאצ') והעניין מאוד מציק לי...

אין לי נסיון עם רכבים קטנים נהגתי רק על טויוטה ראב 4 ולכן אשמח לדעת אם גם ברכב שלך יש את התופעה הזו, האם זה משהו שמאפיין את הרכב או שזו בעיה ספציפית אצלי?

תודה והמשך יום מקסים!! 

 

עריכה אחרונה על ידי קסם
פורסם

אתמול יצא לי לנסוע בספייס בכבישים בין עירונים, לא הרגשתי קפיצה או מכה, לפעמים מרגישים דחיפה אם מאיצים חזק בפתאומיות, אבל בנסיעה רגיל. לא הרגשתי משהו.

אני מציע לנסות לנזוע על רכב אחר, אפשר להתקשר לחברות הליסינג, לבדוק אם יש ספייס למכירה ולבתע עליה נסיעת מבחן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
היי יוליאן שבוע שעבר רכשתי ספייס סטאר 2014 עשתה 41000 יד ראשונה אוטומט ללא תאונות שמורה
בנסיעה איתה (לא תמיד) כשאני במהירות נמוכה ובאה להאיץ קורה לי מצב שהרכב "קופץ" נותן סוג של דחיפה (הרגשה דומה לזו של זריקת קלאצ') והעניין מאוד מציק לי...
אין לי נסיון עם רכבים קטנים נהגתי רק על טויוטה ראב 4 ולכן אשמח לדעת אם גם ברכב שלך יש את התופעה הזו, האם זה משהו שמאפיין את הרכב או שזו בעיה ספציפית אצלי?
תודה והמשך יום מקסים!! 
 
זהו הגיר הרציף המהמם ימח שמו,
תנסי קודם כל ללכת למוסך לאיפוס ולימוד מחדש.
אם לא עוזר אז הוא בתחילת מותו.

בדיוק העפתי ניסאן סנטרה עם גיר רציף עם בעיה כזאת (אחת מיני רבות שהייתה לי עם הגיר).

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

דווקא בספייס האמינות טובה.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 54 דקות, GABIUBOGI כתב:

זהו הגיר הרציף המהמם ימח שמו,
תנסי קודם כל ללכת למוסך לאיפוס ולימוד מחדש.
אם לא עוזר אז הוא בתחילת מותו.

בדיוק העפתי ניסאן סנטרה עם גיר רציף עם בעיה כזאת (אחת מיני רבות שהייתה לי עם הגיר).

Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
 

הקטע שהאוטו עבר 41000 והוא היה מטופל תמידית במוסך של מיצובישי בחולון אתה חושב באמת שייתכן שהוא לקראת מותו?

מה זה אומר איפוס ולימוד מחדש?

ובכל אופן אתה אומר שזה לא משהו שאמור לקרות ברכב?

פורסם

האם יש תיעוד להחלפת שמן גיר?

שמן גיר מוחלף כול 4 שנים או 80 אלף.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

אתמול יצא לי לנסוע בספייס בכבישים בין עירונים, לא הרגשתי קפיצה או מכה, לפעמים מרגישים דחיפה אם מאיצים חזק בפתאומיות, אבל בנסיעה רגיל. לא הרגשתי משהו.

אני מציע לנסות לנזוע על רכב אחר, אפשר להתקשר לחברות הליסינג, לבדוק אם יש ספייס למכירה ולבתע עליה נסיעת מבחן.

באמת בכבישים בין עירוניים כני לא 

מרבישה את זה אלא רק בסייטואציות שבהן  הרכב במהירות נמוכה לא תמיד זה קורה אבל קורה יחסית בתדירות גבוהה. אבא שלי לדוגמא, לא מרגיש את זה בנסיעותיו וגם אני לא הרגשתי את זה שעשיתי נסיעת מבחן. היום כשעמדתי ברמזור וגלשתי הרגשתי שמשהו בדוושות מתקשה מבלי שאלחץ עליהן ואז שנתתי גז "הדחיפה/קפיצה" קרו. 

אתה חושב שזו בעיה ספציפית ברכב שלי ושכדאי ללכת לבדיקה? או שאתה מכיר את התופעה? 

תודה, מעריכה מאוד.

לפני 2 דקות, yulianx כתב:

האם יש תיעוד להחלפת שמן גיר?

שמן גיר מוחלף כול 4 שנים או 80 אלף.

יש לי  היסטוריה טיפולים, היא ברכב. יכולה לבדוק  בערב.

פורסם

מאיזו בחינה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

האם יש תיעוד להחלפת שמן גיר?

שמן גיר מוחלף כול 4 שנים או 80 אלף.

עכשיו אבא שלי בדק בהיסטוריית הטיפולים והוא ראה שהשמן גיר לא הוחלף אף פעם.

פורסם

מציע להחליף.

העסק לא זול, כ 900 שקל במורשה יבואן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...