Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני נוהג בארץ על שברולט ספארק 2017 עם פחות מ100 כ"ס חח

רק שאני אבין, כנוהגים ברכב כזה לקצה, מי שיושב ליד הנהג ממש לא נהנה?

ולא יודע אם רוצה לקחת ממש לקצה, אבל כן להפיק מהם את המקסימום הנאה שאני יכול... "הבעיה" שיום מסלול בארץ עם BRZ עולה כמו השכרה של הM2 ל5 ימים בגרמניה.

בקשר לבחירה בין המכוניות - כמו שאמרתי עשיתי הזמנה גם לA35 (לא מובטח) וגם לM2 (מובטח) אבטל את מי שצריך במידת הצורך.. בכל מקרה אני אהיה מרוצה, זה בטוח.

אולי פספסתי אבל מאיפה אתה מתכוון להזמין את הרכב? כבר פעם שנייה שבחול ותמיד הזמנתי מכוניות בסיסיות ומעניין אותי מאיפה אתה מזמין

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אולי פספסתי אבל מאיפה אתה מתכוון להזמין את הרכב? כבר פעם שנייה שבחול ותמיד הזמנתי מכוניות בסיסיות ומעניין אותי מאיפה אתה מזמין

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

מSIXT במינכן. תזמין תמיד מהאתרים העולמיים (או המקומי במקום שממנו אתה לוקח) ולא דרך המתווך בארץ (שלמה סיקס\אלבר וכו') ואז יש להם המון מבחר.

לצורך העניין M2 עולה 1600 ש"ח ל5 ימים (עושה ביטוי כיסוי השתתפות עצמית בנפרד דרך RentalCover).

פורסם

לגבי השכרה מסיקסט והנאה מנהיגה:

 

הדבר החשוב ביותר לדעתי כשלוקחים רכב להשכרה למטרת הנאה בנהיגה הוא הצמיגים.

במכוניות הרגילות (כולל 420 ו 530) הרכב מגיע תמיד עם צמיגי חורף, שהורסים את כל ההתנהגות של האוטו.

רק רכבי הספורט מגיעים עם צמיגי קיץ ועם מדבקה ליד הקונסולה שמציינת את זה. "Dieses fahrzeug hat sommerreifen"

מהרשימה שלך אולי ה M140 וה A35 נכנסות לקטגוריה, אבל תוודא איתם.

 

היגואר לדעתי קיצונית מדי בשביל טיול. אני חושב שהפשרה הכי טובה הן הסדרות "חצי M" של ב.מ.וו.. את המרצדס המקבילה אני לא מכיר.

מבחינת הנאה מנהיגה ה 240 לוקחת את ה 140 (למרות שהנתונים שלהן זהים. כיול שונה של המתלים, כך הבנתי) אבל גם ה 140 חמודה לאללה. אתה לא צריך לחשוש מהכח וההנעה האחורית (עד שהכביש רטוב). אל תנתק את בקרות האחיזה והרכב יהיה בטוח וצפוי. לכן השאלה היחידה היא כמה ימים רטובים צפויים לך בטיול. אם התחזית היא לטיול יבש אני ממליץ על ה 140/240 בכל פה. אם רטוב אז A6 דיזל 4X4 S-line (יש לסיקסט גם כאלה) תהיה הרכב הכי מהיר, בטוח, נוח ומפנק על הכביש, ותעזוב אותך מתקיפת פניות.

It's life, Jim, but not as we know it

פורסם
אני נוהג בארץ על שברולט ספארק 2017 עם פחות מ100 כ"ס חח

רק שאני אבין, כנוהגים ברכב כזה לקצה, מי שיושב ליד הנהג ממש לא נהנה?

ולא יודע אם רוצה לקחת ממש לקצה, אבל כן להפיק מהם את המקסימום הנאה שאני יכול... "הבעיה" שיום מסלול בארץ עם BRZ עולה כמו השכרה של הM2 ל5 ימים בגרמניה.

בקשר לבחירה בין המכוניות - כמו שאמרתי עשיתי הזמנה גם לA35 (לא מובטח) וגם לM2 (מובטח) אבטל את מי שצריך במידת הצורך.. בכל מקרה אני אהיה מרוצה, זה בטוח.

 

אם אתה נוהג בארץ על שברולט ספארק, אתה תהנה מאוד מכל אחד מהרכבים שהצעת בהודעה הראשונה בשירשור בכל היבט שהוא.

כשנוהגים בכל רכב לקצה הנוסע לא נהנה. בטח לא אחד שלא רגיל לכך.

סלח לי אם זה נשמע מזלזל אבל אין שום סיכוי שאתה יכול לקחת אף אחד מהרכבים המדוברים לקצה. אני כבר לא מעט שנים נוהג ביומיום ושוכר רכבים חזקים ולא לקחתי אף אחד מהם לקצה. גם אחרי שלושה ימי מסלול, כנראה שלא תדע לקחת רכב לקצה. צריך הרבה יותר אימון וניסיון בשביל זה.

אין ספק שתהיה מרוצה מכל דבר שתשכור בסופו של דבר

 

תהנה


×
×
  • תוכן חדש...