Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב טורבו, מתחיל בטורים גבוהים למשך דקה


YogiBear2k
שימו לב! השרשור הזה בן 1831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קצת חדש בעולם המכוניות, אז סליחה אם זאת שאלה ברורה מדי.

יש לי סקודה פאביה 2016, TSI 1.2, טורבו אוטומט (DSG7).

 

כשאני מתניע את הרכב המכונית עם טורים "גבוהים" במצד פארקינג (1200 סלד) זה נמשך למשך כדקה ואז יורד ל800.

מה שמוזר הוא שזה לא תמיד מתניע וזה ככה. לפעמים איך שאני מתניע זה מתחיל ב800.

 

למה זה קורה? כשהאוטו במצב של טורים גבוהים אפשר ליסוע? (בלי קשר, הוא מרגיש לי מאוד "כבד" כשאני נוסע עם הטורים הגבוהים האלה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי זורם עם התשובה הזאת אם זה היה קורה כל פעם שאני מתניע.

 

כשהרכב נח כל הלילה, הוא מתחיל עם 800, וכשאני מסיים לעבוד הוא מתחיל עם הטורים הגבוהים.

זה לא אמור להיות בכל התנעה כשהרכב קר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון בכל הנעה קרה הטורים אמורים להיות גבוהים יותר.

אם יש חשש לתקלה, כדאי לחבר סורק OBD פשוט ולבדוק איזו טמפרטורה המחשב קורא בבוקר רגע לפני ההנעה.

קשה לי להאמין שברכב בן שנתיים ילך חיישן טמפרטורה, אבל בוואגית הכל יכול להיות :wink:

יום טוב גם לך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל בסדר, כשהרכב קר בעיקר בהתנעת בוקר הטורים עולים מעט אל אזור ה 1100-1200 וזה תקין, גם אצלי בגולף TSI 1.4 זה ככה.

ניתן לנסוע ככה בלי שום בעיה, אבל עדיף בדקות הראשונות של הנסיעה לא לאמץ את המנוע יותר מידי עד שהוא מגיע לטמפרטורת עבודה.

 

אתה אומר שזה לא תמיד קורה, וזה בגלל המחשב ניהול מנוע שמרגיש ע"י החיישנים השונים מתי יש צורך להעלות את הסל"ד לחימום מהיר יותר של המנוע, ומתי אין צורך ולכן הטורים נשארים סביבות 800.

 

סע לשלום המפתחות בפנים.

עריכה אחרונה על ידי makinen456

Current: Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1831 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...