Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יומן מעקב - רנו מגאן גרנד קופה


daido1

פוסטים מומלצים

בסוף ההפרשים במכירת הרכב לאחר 5 שנים בין רנו לבין טויוטה קורולה הם מזעריים...

לא שווה לנסוע על רכב שלא בא לך 5 שנים בגלל זה.

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

סקירה מקיפה ומעניינת -ניתן להרגיש שאתה נהנה מן הרכב אפיילו על פי צורת הכתיבה-תתחדש ותהנה.

 

תהיתי האם יצא לך לנהוג על אחת "הוואגיות" על מנת להשוות התנהגות הגיר הרובוטי הגרמני והצרפתי ?

 

קצת מפחיד אם כל ההיטק באוטו יתחיל לעשות בעיות (מאחל לך מכל הלב שזה לא יקרה !!!)

 

הרכב נראה מאוד מרשים

 

הרנו נראית בהחלט כאופציה טובה לאנשים שצריכים אוטו משפחתי ולא מעוניינים ללכת אחרי העדר -לרכוש ג'יפון .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר מקרוב את שני הגירים, העדפה אישית שלי היא לגיר של הרנו, הוא חלק יותר לטעמי ועם תגובה מהירה יותר לדוושה .

לא יכול להעיד לגבי האמינות כיוון שאצלי הרכבים תפקדו היטב בעת ההחזרה לאחר שלוש שנות שירות לחברת הליסינג.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוף.

כועס על עצמי (אך שמח בשבילך) שלא המתנתי עוד חודש אחד עד שהאינטנס המשודרגות יגיעו (ואכן הגיעו) לאפ"ק ולקחתי מאזדה 3 במקום. במיאוצים הן אולי משתוות, אך אין לי ספק שהרנו לוקחת את השלוש בכל פרמטר אחר, בתקווה שגם באמינות.

 

תתחדש ותהנה! :)

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלי לנהוג ברנו אני בטוח שהיא מרגישה יותר זריזה משמעותית מהמאזדה ביום יום ובטח שנוחה יותר וחסכונית יותר, מצד שני המאזדה בטח יותר מתנהגת ומהנה וכנראה אמינה יותר לטווח ארוך. זה תלוי בהעדפות של כל אחד מה עדיף אבל ברור שהרנו המחודשת יושבת כבר בצמרת של האיכות של הקטגוריה (וגם המאזדה שם), מה שלא היה נכון לפני השדרוג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי את המטרה בעריכת מבחני תאוצה שכאלו חוץ מהגדלת הבלאי של הרכב ובזבוז דלק, אבל העיקר שנהנית :) (וכנראה זאת התשובה לשאלה).

 

האם שקלת בזמנו את האוקטביה 2 ליטר, הביצועים שלה חזקים עוד יותר מהרנו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי את המטרה בעריכת מבחני תאוצה שכאלו חוץ מהגדלת הבלאי של הרכב ובזבוז דלק, אבל העיקר שנהנית :) (וכנראה זאת התשובה לשאלה).

 

האם שקלת בזמנו את האוקטביה 2 ליטר, הביצועים שלה חזקים עוד יותר מהרנו?

 

מעבר להנאה של סחיטת הדוושה ותחושת דחף (ממש קל במקרה זה...) , המטרה היא לקבל מדד אובייקטיבי של הביצועים ביחס למתחרות.

 

תאוצות ביניים (במיוחד מסל"ד נמוך) חשובות למטרת עקיפות מהירות ובטוחות, ותאוצה מ-0 עד 100 זה מדד יותר כללי שמשקף

 

את רמת הביצועים של הרכב.

 

שקלתי את האוקטביה 2.0 , והתאוצה שלה בהחלט בכמה רמות חזקה יותר מזו של המגאן!

פסלתי בגלל... מראה חיצוני, ועיצוב פנים מדכא. מכל שאר הבחינות - בהחלט מתחרה קטלנית! אילו המגאן היתה יותר יקרה וקרובה למחיר של האוקטביה, יש מצב שהייתי מעדיף בכל זאת את האוקטביה.

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך המזגן, במיוחד בשרב של השבוע החולף?

חזק מאד גם בשרב! מקרר במהירות וביעילות, ומדיווחים שקיבלתי - גם פתח המיזוג האחורי בהחלט תורם את שלו לפינוק היושבים מאחור.

חוזר רק על הערה שציינתי כאן קודם - במצב "חיסכון", החליטו ברנו שתושבי מדינות חמות מוכנים לסבול קצת למען סביבה ירוקה יותר.

בהחלט מרגישים "ריסון" מסויים של עוצמת המדחס... (מבאס בצהריים, פחות קריטי אחה"צ).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

שיא חיסכון הושג הערב.

איפסתי לאחר תדלוק ונסעתי 11 קמ' באיילון צפון (השלום עד הרצליה צפון) עם בקרת שיוט על 90 קמ"ש, ומצב נהיגה "ירוק" (eco).

אפילו ל"מורה לחיסכון" לא היה על מה להוריד,

אז נתנה לי ציון 100. (בד"כ היא ממש "קשוחה" איתי)

צריכה ממוצעת : 3.9 ל'/100 קמ' = 25.5 קמ'/ל'.

לפני חודש כיילתי את המחשב, אז יש להפחית כ-10%.

בסה"כ יוצא 23 קמ'/ל'. להזכירכם, זה בנזין , לא דיזל.

לרכב יש 6,100 קמ'.

 

שמעו המנוע הזה פשוט יהלום! כשצריך הוא בועט,

אבל במצב הטבעי למגאן - נסיעה רגועה ונינוחה - הוא חסכוני ביותר! (גם אם הנתונים הנ"ל לא הכי מעשיים רוב הזמן... )

20190615_020900.jpg

עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרשים מאוד!

 

בקליאו הכי גבוה שקיבלתי מהמורה היה 87 נראה לי, נדמה לי שהתאוצות מונעות ממני להגיע לציון גבוה מאוד כי הוא מצפה שאאיץ ממש כמו סבא ועם הרכב שלי זה לא אפשרי כי זה מאוד איטי ומעכב את התנועה.

 

השיא שלי לנסיעה רציפה מהדרום למרכז לאורך כביש 6 זה 4 ליטר ל 100 אבל במקרה שלך זה יותר מרשים כשמתחשבים בגודל הרכב ובמשקל לעומת הקליאו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מכיר מקרוב את שני הגירים, העדפה אישית שלי היא לגיר של הרנו, הוא חלק יותר לטעמי ועם תגובה מהירה יותר לדוושה .

לא יכול להעיד לגבי האמינות כיוון שאצלי הרכבים תפקדו היטב בעת ההחזרה לאחר שלוש שנות שירות לחברת הליסינג.

 

ההתרשמות שלי בדיוק הפוכה.

 

הגיר של הרנו הססן, מתקשה לבחור הילוך ודי מעצבן. לפעמים הוא מחליט םא להעלות הילוך ולפעמים םא להוריד.

 

הגיר של הואגית יותר חלק והרבה יותר שקוף לנהג.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתרשמות שלי בדיוק הפוכה.

 

הגיר של הרנו הססן, מתקשה לבחור הילוך ודי מעצבן. לפעמים הוא מחליט םא להעלות הילוך ולפעמים םא להוריד.

 

הגיר של הואגית יותר חלק והרבה יותר שקוף לנהג.

באיזה דגם / שנה?

במגאן החדשה הוא מעט איטי בתגובה הראשונית, אבל די החלטי בהחלפות הילוכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההתרשמות שלי בדיוק הפוכה.

 

הגיר של הרנו הססן, מתקשה לבחור הילוך ודי מעצבן. לפעמים הוא מחליט םא להעלות הילוך ולפעמים םא להוריד.

 

הגיר של הואגית יותר חלק והרבה יותר שקוף לנהג.

 

אני נוהג בedc הישן(הזה שיש בקליאו 1.2) והייתה לי איביזה 1.2 עם dsg(האמנם גם בדור הישן) ואני חייב להגיד שתהרוג אותי חוץ מ״שקיפות״(הילוך שרשום על המסך הכוונה בשקיפות??) אני לא מוצא הבדלים רבים בהססנות, באמת שלדעתי הedc של רנו הוא אחלה.

 

מה שכן? לdsg יש רושם ראשוני טוב יותר, בהתחלה הוא מרגיש חלק יותר מהedc אבל אחרי הנסיעת מבחן ובחיים עצמם עם שתיהם מגלים שהחסרונות שלהם דיי זהים וההתנהגות של שתיהם מצריכה את אותה הסתגלות והם סובלים מאותן ״בעיות״(שתיהם עלולים להיות הססנים מפעם לפעם, שתיהם יהיו מבולבלים בנסיעות עירוניות ארוכות ופקקים ארוכים ועלולים להשתהות בהעברת הילוך או להכות הילוך למעלה ולמטה).

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי מגאן סטיישן דיזל 2018 כרכב גישור במשך 3 חודשים ו 10,000 קילומטר וסבלתי מהגיר כל יום. היום עם קארוק דיזל בת חצי שנה ו 15,000 קילומטר והגיר עובד מעולה.

 

גיר שקוף לנהג הכוונה גיר שאני לא צריך לחכות שיואיל בטובו לעלות הילוך כי הוא החליט מסיבותיו הוא שלא צריך לעלות מיד הילוך כשהמנוע צועק ב 5000 סל"ד (דיזל. לא בנזין) במהירות קבועה במישור וללא האצות ואפשר לחכות שנייה או שתיים אולי תשתכנע להאט או שיחליט לרדת שני הילוכים ואז להעלות אחד (גיר תקין. אחרי שהתלוננתי נתנו לי אחרת אותו המודל והיה אותו הדבר בדיוק). ב DSG לא נתקלתי בדה אף פעם וגם לא בשום טילטול או העהרה ברוטאלית.

 

סגנון הנהיגה היומיומי שלי די רגוע.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...