Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יומן מעקב - רנו מגאן גרנד קופה


daido1

פוסטים מומלצים

הרכב הזה יפהיפה, נראה מאוד מרשים על גבול היוקרה. מרשים איך הפער בין רכבי יוקרה לבין רכבים עממיים חדשים הצטמצם היום כשזה נוגע לרמת אינטריור ועיצוב באופן כללי, פעם רמה כזו היתה רק ברכבים מאוד יקרים והיום זה נגיש הרבה יותר.

 

הצבע שבחרת גם מאוד מוצלח. תתחדש!

 

(אגב כדאי שתשפר את ציון האקו הזה, זה לא מקובל :-P)

עריכה אחרונה על ידי טירון רכבים
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה לפות"ש על הדיווח המפורט. אשמח לקבל בהמשך חוו"ד מעמיקה יותר לגבי המזגן.

 

נתקלתי באחת בצבע זהה ברחובות הלסינקי. תמהתי איך זה יכול להיות, הרי הגרנד קופה לא משווקת באיחוד (להוציא אירלנד). ואז קלטתי שאני מסתכל על טליסמן.

 

להבנתי הגיר החדש הוא רטוב עם הפעלה הידראולית, ולהבנתי (2) זה גם מה שיש בדגם הדיזל המחודש שמגיע עם מנוע מעודכן ועם מערכות הבטיחות המלאות. אשמח אם מישהו יכול לאמת זאת.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על ההתעניינות! ומתנצל אם מישהו כאן התעייף מכל "קידוחי העומק" שלי, אבל כל הקטע כאן זה "לרדת לפרטים".

במבחני דרכים מקצועיים פשוט לא יורדים ל-LEVEL הזה, בטח לא ברמה של תפעולי פונקציות במדיה.

כמו כן, אתם מוזמנים לנצל את השרשור ולשאול על דברים ספייציפים שמעניינים אותכם ואתם לא מקבלים מענה במבחנים או בסוכנות רנו.

חלקם אולי אני יכול לבדוק בקלות.

אבל המבחן הכי חשוב, זה כמובן אמינות לאורך זמן! חוזר על הצהרתי ביומן מעקב הקודם של ה-308 - אהיה הכי "שקוף" בעולם לטוב ולרע!

בגלל שאני יודע שזה נושא רגיש ומעורר ויכוחים, במיוחד ברכבים צרפתיים. ;-)

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לפות"ש על הדיווח המפורט. אשמח לקבל בהמשך חוו"ד מעמיקה יותר לגבי המזגן.

 

נתקלתי באחת בצבע זהה ברחובות הלסינקי. תמהתי איך זה יכול להיות, הרי הגרנד קופה לא משווקת באיחוד (להוציא אירלנד). ואז קלטתי שאני מסתכל על טליסמן.

 

להבנתי הגיר החדש הוא רטוב עם הפעלה הידראולית, ולהבנתי (2) זה גם מה שיש בדגם הדיזל המחודש שמגיע עם מנוע מעודכן ועם מערכות הבטיחות המלאות. אשמח אם מישהו יכול לאמת זאת.

 

 

 

הגרנד קופה נמכרת גם באיטליה.

 

לגבי הרכב, שמח על זה שאתה מרוצה - מעניין איך המנוע-גיר יהיו לטווח הארוך.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש,

 

סקירה יפה לרכב שנראה לי מעולה.

אני נהגתי ברכב לפני מתיחת הפנים עם מנוע דיזל ומאוד רהבתי את הנינוחות שהוא מעניק.

מנסיוני בעיקר ברכבי VAG, פג'ו וקיה-יונדאי - Android Auto עובד מצויין.

מעדיף הצגת הטלפון על חלק מהמסך מאשר על הטלפון עצמו

 

תודה!

בגדול, גם ברנו עובד מעולה, חוץ מהחסרונות שציינתי.

"הצגת על חלק מהמסך" - עוד אפשר להתפשר, אבל איך התגברת על בעיית הסנוור בלילה? כי זה כבר ממש מפריע!!

לא מצאתי שום דרך "להחשיך" את Waze או Google Maps בערב, כפי שמתבצע בטלפון עצמו (מצב לילה אוטומטי).

הדרך היחידה היא פשוט להחשיך לגמרי את כל מסך המדיה. וזה לא פיתרון.

ניסיתי לחפש קצת בפורומים אם זאת בעיה של אנדרואיד, או של יישומי הניווט או בכלל של הממשק שיקוף שמתוקן במדיה.

לא מצאתי כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, סקירה מקיפה וממצה מאוד. תמונות מרשימות והרכב נראה על סף היוקרה.

אצלי בקארוק, עד לא מזמן הרכב היה מחשיך את מסך הוויז שמשתקף במולטימדיה דרך האנדרואיד אוטו בשעות הערב. באחד העדכונים האחרונים של ה AA ההחשכה האוטומטית במולטימדיה נפסקה למרות שהוויז על מצב תאורה אוטומאטי. זה קצת בוהק בלילה כמו שאתה מתאר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראית מאוד הייטקית כזאת גם הרבה יפה מהדור הקודם בעיקר מהפלואנס שהרגישה לי פשוטה מידי

לא רק נראית, באמת יש שם מאות-אלפי שורות קוד מאחורי כל היישומים שמותקנים במערכות הרכב השונות (במיוחד במדיה).

זאת אחת הסיבות שהרכב הזה סיקרן אותי. (אני כבר בשלבי QA מתקדמים.. ;-) )

 

המסך הענק זה בונוס מטורף שהוא גדול וברור מצד שני זה יותר להוריד את הראש לפרק זמן ארוך...

נגעת בנקודה חשובה! אכן הסכנה קיימת, ומהרגע הראשון הכנסתי את עצמי למודעות שזה כבר סיפור חדש לגמרי נהיגה עם מדיה כזאת מורכבת.

בספר עצמו, ואפילו במערכת יש אזהרות והגנות רבות מפני התעסקות עם התפריטים בזמן נהיגה.

לכן גם השקיעו המון פיתוח בממשק הקולי עם כפתור ייעודי בהגה (שלמרבה הצער אינו תורגם לעברית).

העיצה שלי לכל מי ששוקל לרכוש את הרכב זה להקדיש כמה שיותר לימוד ותרגול לתפעול "על עיוור" - בעיקר מה שאפשר לעשות דרך הפקדים על ההגה, ומחוץ להגה - רק מה שממש הכרחי, כגון בקרת האקלים.

כל שאר המופעים האור-קוליים מסביב, פשוט להפחית בהירות ולשחק איתם רק בחנייה!

 

הסטייה מנתיב סטייל היסטרית מובילאיי או שסתם ליופי?

ההתרעות שלה יותר מדוייקות ממובילאיי, אבל רק בתנאי שהנתיבים מסומנים היטב כמקובל בכבישי צרפת. שזה אומר שאצלנו זה יותר נדיר.

אבל הכי חשוב - ניתן בקלות לנטרל דרך התפריט... ;-)

קורטוב רצינות - לדעתי, עדיף שנמתין כולנו שבקרת סטייה מנתיב אקטיבית תהיה כבר יותר אמינה ו"אוטונומית" לפחות ברמה כמו של השיוט האדפטיבי, כלומר שמירה במרכז הנתיב גם בלי ידיים מההגה. בחלק מהרכבים לכאורה יש כבר את זה.

אבל נדמה לי שאפילו באאודי שיש לה את אחת המערכות המתקדמות ביותר בשוק, המערכת עדיין לא אוטונומית ברמה של לעזוב את ההגה קבוע כל הנסיעה.

 

ושאלה קצת מצחיקה אבל איפה הם דחפו את הראדר לקרוז קונטורול בתוך הסמל?

היית קרוב... מאחורי הגריל הקדמי, מתחת לסמל. כך לפי הספר (עוד לא יצא לי לבדוק..)

 

הכי חשוב תתחדש ותהנה!!

תודה! בקרוב אצלך... :-D עריכה אחרונה על ידי daido1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

היתה לך אפשרות לבחור צבע סלון שחור?

צבע הסלון הוא לא בדיוק כמו שרואים בתמונה (נראה אפור), הוא יותר לכיוון צבע ב'ז. לטעמי מאוד יפה, לא הזמנתי את הרכב בצבע בהיר כדי לקבל את הסלון בצבע ב'ז במקום שחור.

 

קצת סדר לגבי הצבעים, כי עוד אנשים שאלו אותי גם מחוץ לפורום.

אז יש כאן משהו די מוזר, אני לא יודע אם בגלל רנו או קרסו.

ברמות האבזור הזולות יותר, יש מבחר די גדול של צבעים, כולל גם כחול ואדום ושלל צבעי הקשת.

ודווקא באקזקיוטיב שהיא הרמה המאובזרת ביותר, המבחר מצטמצם לשלושה צבעים בלבד! לבן פנינה, שחור ו.. אפור פלטינום אותו הזמנתי.

 

בצבעים שחור ופלטינום - העיצוב הפנימי בא בשילוב צבעים של שחור ובז', וגם הריפודים בצבע בז' (כמו אצלי באוטו).

לבן פנינה - העיצוב הפנימי בצבע שחור בלבד, כולל ריפודים.

 

זה מה יש, טייק איט אור ליב איט.

אני הייתי מעדיף בכלל כחול מטאלי , אבל מכיוון שגם ככה מספיק יפה (וזה השיקול הכי פחות חשוב מבחינתי), אז החלקתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש!

אמנם מלבטים על רכב שטח מצאת את עצמך מסיים בקרוזרית משפחתית רגועה - זה בפני עצמו היה תהליך די "מבדר" בעבורי אבל בסופו של דבר זו בחירה נבונה מאוד.

תודה!! אין סתירה בין הדברים, זה אותו בן אדם! אבל את "פנטזיית השטח" דחיתי פשוט להזדמנות אחרת בחיים... ;-)

 

לגבי ניהוג - אתה מקבל מומנט נאה בסל"ד נמוך, אין ספק - בשביל רכב במשקל כזה לנהיגה יומיומית זה (כמובן, בעיני) יותר ממספיק.

9 שניות אפס למאה? - לא חושב שזה ממש משנה כשמדובר ברכב שנועד לבודד אותך היטב מהכביש במהירויות חוקיות ומצד שני גם לא מכוייל להיות ספורטיבי.

...

מה שמוזר זה שכמות ההנאה שרכב מספק לנוהג בו יותר קשורה למה שהוא משדר לך ולא בכמה זמן הוא עושה את זה - מה כבר עושה לך את זה בביצועים של רכב זה גם אישי - אז אם מה שהיא משדרת לך כשאתה נוהג בה גורם לך לחייך? -> זה העיקר, לא הנתונים. (הנתונים האלה חשובים רק כשאתה הופך את זה לתחרות - וזה לא הרכב לזה).

מסכים חלקית. 9 שניות למאה קמ"ש זאת אינדיקציה לא רעה בשבילי לתאוצות פתיחה וביניים מרשימות, שקודם כל יספקו אותי במצבים

הכי פרקטיים הבאים:

1. עקיפה סופר זריזה, במיוחד של משאיות ואוטובוסים בכבישים בינעירוניים.

2. שמירה על מומנטום בריא בעליות בכבישים הרריים.

3. ראשון ברמזור בכביש עירוני, כשצריך לחצות מספר נתיבים במרחק קצר: קצת נדיר, אלא אם כן אתה בת"א.

מי שמתמהמה, נאלץ להיות "חוצפן" או בפלישה לנתיבים שצריך , או בתקיעת הנתיב בו הוא נמצא. אין לבקש. לא כיף...

 

וכן, יש גם כיף "ממש בקטנה". 9 שניות זה אומר שגם לחיצה בריאה על הגז (במיוחד במצב ספורט), נותנת איזה דחף קל סטייל בואינג בגב,

"פעם ב" כשרוצים קצת לשחרר.

היתה לי S60R עם 300 כ"ס, ככה שאני יודע מה זה תאוצה כייפית רצינית לא בקטנה.

לגבי תאוצה מפחידה - פעם הבאה כשיצא לך סיבוב על משהו עם פחות מ-5 שניות, אז תקרא לי! את זה עדיין לא ניסיתי,

חוץ מהרכבת בסופרלנד... ;-)

 

השניה? - סובארו - לא יעזור בית דין, בתור בעלים של אחת - משהו במוח "נדפק" והמותג הזה פשוט גודל על הבן אדם :-D

אז לא הבנתי. כשאתפנה ל-"פנטזיית שטח" עוד 4-5 שנים, כדאי פורסטר או לא??? :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף אפשר להבין את סיבת נחיצותן של כל המערכות האלו שבולמות לבד ומתקנות סטייה לבד, הרי הנהג תקוע בתוך התפריטים של המולטימדיה, איפה יש לו זמן להסתכל על הכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...