Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תופעה שחוזרת על עצמה כל שנה ב1 באפריל ואני לא מצליח להבין אותה.

 

קבלו סיטואציה:

פלוני נכנס לפורום וקורא שירשור שניראה לו קצת הזוי, מלא באי דיוקים, וטעויות מגוחכות.. אפילו גורם לו לצחוק קצת.

פלוני אדם אינטליגנטי (לדעתו), מצליח לבצע את ההקשר בין התאריך (1 באפריל) לבין השירשור ומבין שמדובר בשירשור קומי, או סתם מתיחה כמיטב המסורת.

פלוני גם רואה שהוא לא היחיד שזיהה את ההקשר, והוא מזהה שאנשים זורמים עם פותח השירשור וממשיכים לכתוב ברוח שטות.

או לחילופין פלוני מזהה שהשרשור מספיק שנון בשביל להפיל את יושבי הפורום בפח, מה שהופך את החוויה אף ליותר מוצלחת.

 

מול פלוני עומדות כמה אפשרויות:

1. לזרום אם רוח הדברים ולהוסיף איזה משהו שנון משלו לשירשור. במטרה להצחיק, או במטרה להפיל בפח אנשים שאינם חדים כמו פלוני - ברוח המסורת.

2. להחליט שהוא לא זורם עם הנושא\מסורת ולדלג לשירשור הבא.

3. לצאת הייצור הכי מעאפן בעולם, by far, ולהשאיר הודעה נוסח "1 באפריל".

 

לתדהמתי מידי שנה אינספור אנשים במדיות השונות, כולל בפורום פה, בוחרים באופציה השלישית.

 

אני פונה אל טובי הפסיכולוגים של הפורום, שהצליחו לפענח אפילו את מוחו הקודח של אושריקו.

למה שאנשים יעשו דבר כזה?

מה עובר להם בראש?

מה לא בסדר איתם???

אנא עזרו לי להבין

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה אתה קבעת שפלוני הוא אדם אינטליגנטי. בפועל זה יכול להיות בכלל סוס מול המחשב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
זה אתה קבעת שפלוני הוא אדם אינטליגנטי. בפועל זה יכול להיות בכלל סוס מול המחשב.

 

זה פלוני קבע שפלוני אינטלגנטי, הרי הוא הצליח לזהות מתיחת 1 באפריל :roll:

חוץ מזה חלק מהדוגמאות הם אנשים שביום יום מפגינים כישורים סבירים לגמרי.

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

לדעתי מדובר במקרה הבא:

פלוני קורא את השרשור

פלוני בתחילה חושב שמדובר בדבר אמיתי ורציני

פלוני חושב לכתוב את דעתו אבל...

אז פלוני מבין שזו בעצם מתיחה ולא דבר אמיתי (פעם קראו לזה ירידת אסימון מאוחרת)

לאור ההארה שקיבל פלוני, הוא בוחר באופציה 3.

*זה ה10 אגורות שלי

עריכה אחרונה על ידי windsurfer

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

עדיין לא הצלחתי לפענח את מה שפות"ש כתב פה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)

תכלס, זה בעיקר תלוי האם פלוני אלמוני פולני, יכול גם שהוא סתם בינוני, פלוני.

עריכה אחרונה על ידי urban.racer

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

וגם תוודא שהוא מגיע באמת ממקומות שאתה חושב שהוא מגיע מהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...